Minä kirjoitan jokaisen työhakemuksen loppuun "kusi ja paska tulee hyvin."
Ei ole tarvinnut mennä haastatteluihin.
Miten haette töitä niin että ette saa niitä?
11
367
Vastaukset
- Anonyymi
Työnantajia velvoitetaan laittamaan kopio sossuun joten sun rahat loppuu kohta.
- Anonyymi
Hyvä että tukia leikataan
- Anonyymi
Itse en hae ollenkaan paitsi jos todella mielenkiintoinen paikka, ilmoitan kyllä hakeneeni. Kai ymmärrät etteivät voi tarkistaa miljoonia hakuja minne kukakin on hakenut? Mutta jos tekee oikeasti hakemuksen niin riittää kun laittaa vaikka hieman liian ison palkkatoiveen, se blokkaa jo hakemuksen roskiin... Ihan typeräähän se on laittaa hakemukseen tuollaista aloittajan paskaa, nopeeasti rupeaa karenssit paukkumaan kun hakemuksen hylkäyksen aiheuttaa tahallaan tuolla tapaa...
- Anonyymi
Itse en hae ollenkaan ellei ole aivan pakko. Muuten en hae. En tee mitään ylimääräistä.
- Anonyymi
Saako tuolla tavalla itselleen hyvän olon? Kaikenlaista sukankuluttajaa sitä lepä elättää, omiin muroihinhan kuset :D
- Anonyymi
Ootteko tyhmiä? Trolliin lankesitte.
- Anonyymi
Parempi on hakea töitä, niin että saa niitä ja sitten ilmoittaa, ettei tulekaan liian pienen palkan takia. Pitää opettaa työnantajia.
- Anonyymi
Tärkein asia on valita sellainen työpaikkailmoitus, josta tietää, ettei siihen varmasti pääse.
Sitten tehdä hakemus mieluiten tekoälyllä, siten että se on mahdollisimman tavallinen.
Paras vaihtoehto on täyttää netin hakulomake työpaikkaan, jossa ilmoituksessa lukee "olethan yli 18v." Eivät takuulla palkkaa ketään muita kuin nuoria. Kun hakulomakkeessa kysytään ikää, voi olla varma, ettei sinne kukaan vähänkään vanhempi pääse.
Lisäksi hyvä vaihtoehto on tosi lyhyt ja ylimalkainen hakemusteksti, josta näkee, että se on kopioitu samanlaisena jokaiseen haettuun paikkaan. - Anonyymi
Paljon kirjoitusvirheitä, yksi lause, ylisuuri palkkatoive, kokemukset pois, koulutukset pois, suosittelijat pois, jokin epäilyttävä harrastus ja kielitaito nolla.
- Anonyymi
Kehitysvamma ei tartu, asennevamma periytyy.
- Anonyymi
Ei kirjoitusvirheitä (tarkistetaan oikoluvulla), monta virkettä faktaa, ei palkkatoivetta, työkokemukset ja koulutukset ko. alalta luetellaan, suosittelijat ja kielitaito mainitaan.
Tällä sisällöllä olen saanut vastauksen: "valintamme ei nyt kohdistunut sinuun.".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1822698- 1952217
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772026- 1721884
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261874Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321725Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,731355Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791315Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1721260Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801201