Huh mikä viikonloppu!

Anonyymi-ap

Suuri kiitos sille varatulle, hoikalle ja vaalealle Tornion tytölle, joka kävi parina iltana piristämässä Komennusmiehen iltaa hotelli Mustaparrassa! Tornio on Suomen parhaita kaupunkeja.

25

1452

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höh, ei se mikään tyttö ole. Se tunnettu vähemmistöpoika, joka pukeutuu tytöksi ja käy muualta tulleita vikittelemässä. Tarkkana saa olla.

• Anonyymi

Juu ei ole tyttö siis varsinaisesti anatoomisesti .mutta ihana on kyllä .olen muutaman yön hänenkaa viettäny.uskollan sanoa vaikka oon sataprosenttinen hetero äijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei ole tyttö siis varsinaisesti anatoomisesti .mutta ihana on kyllä .olen muutaman yön hänenkaa viettäny.uskollan sanoa vaikka oon sataprosenttinen hetero äijä

Ettet vaan sittenki 99%.

• Anonyymi

Joo tarkkana, minäkin erehdyin siihen.

• Anonyymi

Juu sama juttu tai en erehtyny oikeastaan vaan tiesin ja hän on ihana kyllä.ja otan uusiksi aina kun sattuu

• Anonyymi

törniössä on niin pienimunasia impotentteja juntteja,että on hienoa kun jotkut tyydyttävät naisten tarpeet.

• Anonyymi

Puhuu omasta kokemuksesta... ;D

• Anonyymi

Juu no naisena hänet otetaan ja tavallaan onkin.mutta mies hän on poikana syntyny .toki komennusmies juoppoja .komennusmies juoppo nyt ei huomaa.niin anatomian pieniä eroja.eikä siinä mitään

• Anonyymi

Katkera Kemiläinen kärisee jälleen HAH !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkera Kemiläinen kärisee jälleen HAH !

Kemi on pop ,ja tornio on pop.kumpiki kaupunki on kiva ihana pikku kaupunki..ja tietysti suomessa ei olekkaan isoja kaupunkeja.vähä ettäämmälle pittää mennä kyllä.

• Anonyymi

Kemin törniökirjoittelijan selvä Provo tämäkin aloitus. Kiitos hyvistä kommentoineista pojat.

• Anonyymi

Sillä transulla on paha tauti ja nyt se on komennusmiehelläkin. Baarijakkarakin pitää polttaa jos komennusmies on istunut siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä transulla on paha tauti ja nyt se on komennusmiehelläkin. Baarijakkarakin pitää polttaa jos komennusmies on istunut siinä.

Ehottomasti jakkara nuotioon kulkumulkku komennus juopolta.taudin levittäjältä pojille

• Anonyymi

No niin,herää jo unestas.Vanha äijä näkee päiväunia miehuutensa ajoista. Käy kävelyllä ja juo kuppi kanvia.

• Anonyymi

Sie et pysty ite muuten edes käveleen.kun sulla ei oo jalkoja enää.tauti vei sulta jalat ja aivot

• Anonyymi

Ei oo kanvia kaapissa. Menen kaupasta kysyyn. Mikä on hyvä kanvi merkki

• Anonyymi

Tais olla entisen Aitta-baarin känkkäränkkä, blondihan se sekin:)

• Anonyymi

Ettei vaan ollu Arvo? ArvottomaksiArvoksi itseään tituleeraa ja järjestelee joitain poppujuhlia kaikille kinnostuneille.

• Anonyymi

Juu se on ihana" tyttö "kyllä mie tykkään kyllä hänen kaa viettääväliin viikonlopun .hyvin harvoin kyllä.kun vaimoni on poissa.

• Anonyymi

Nyt vasta nään nämä.mie oon se joikka varattu "nainen"enköhän tiedä mikä olen.pojat on oikeessa.oon poika mutta .tyttö tai bainen oon mieletäni ja kaikin tiedäntonkomennus miähen.kiva mies ja tykkäs musta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vasta nään nämä.mie oon se joikka varattu "nainen"enköhän tiedä mikä olen.pojat on oikeessa.oon poika mutta .tyttö tai bainen oon mieletäni ja kaikin tiedäntonkomennus miähen.kiva mies ja tykkäs musta.

Sory jos en asaa kaikkii oikein kirjoottaa

• Anonyymi

Tämä aloitus oli laitettu juurisiksi provokaation vuoksi mie laitoin.tämmöstä ole tapahtunu.Anteeksi kaikki.

• Anonyymi

muistaako kukaan torniossa turkkia semonen nainen lähiöpubista,

• Anonyymi

Joo sehän on se turkkilainen pizzan paistaja

• Anonyymi

Kyllä.muistan hyvin hänet .tullin pub oli kantapaikka myös

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3112
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1724
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1019
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      95
      958
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe