Suuri kiitos sille varatulle, hoikalle ja vaalealle Tornion tytölle, joka kävi parina iltana piristämässä Komennusmiehen iltaa hotelli Mustaparrassa! Tornio on Suomen parhaita kaupunkeja.
Huh mikä viikonloppu!
23
1072
Vastaukset
- Anonyymi
Höh, ei se mikään tyttö ole. Se tunnettu vähemmistöpoika, joka pukeutuu tytöksi ja käy muualta tulleita vikittelemässä. Tarkkana saa olla.
- Anonyymi
Juu ei ole tyttö siis varsinaisesti anatoomisesti .mutta ihana on kyllä .olen muutaman yön hänenkaa viettäny.uskollan sanoa vaikka oon sataprosenttinen hetero äijä
- Anonyymi
Joo tarkkana, minäkin erehdyin siihen.
- Anonyymi
Juu sama juttu tai en erehtyny oikeastaan vaan tiesin ja hän on ihana kyllä.ja otan uusiksi aina kun sattuu
- Anonyymi
törniössä on niin pienimunasia impotentteja juntteja,että on hienoa kun jotkut tyydyttävät naisten tarpeet.
- Anonyymi
Puhuu omasta kokemuksesta... ;D
- Anonyymi
Juu no naisena hänet otetaan ja tavallaan onkin.mutta mies hän on poikana syntyny .toki komennusmies juoppoja .komennusmies juoppo nyt ei huomaa.niin anatomian pieniä eroja.eikä siinä mitään
- Anonyymi
Katkera Kemiläinen kärisee jälleen HAH !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkera Kemiläinen kärisee jälleen HAH !
Kemi on pop ,ja tornio on pop.kumpiki kaupunki on kiva ihana pikku kaupunki..ja tietysti suomessa ei olekkaan isoja kaupunkeja.vähä ettäämmälle pittää mennä kyllä.
- Anonyymi
Kemin törniökirjoittelijan selvä Provo tämäkin aloitus. Kiitos hyvistä kommentoineista pojat.
- Anonyymi
Sillä transulla on paha tauti ja nyt se on komennusmiehelläkin. Baarijakkarakin pitää polttaa jos komennusmies on istunut siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä transulla on paha tauti ja nyt se on komennusmiehelläkin. Baarijakkarakin pitää polttaa jos komennusmies on istunut siinä.
Ehottomasti jakkara nuotioon kulkumulkku komennus juopolta.taudin levittäjältä pojille
- Anonyymi
No niin,herää jo unestas.Vanha äijä näkee päiväunia miehuutensa ajoista. Käy kävelyllä ja juo kuppi kanvia.
- Anonyymi
Sie et pysty ite muuten edes käveleen.kun sulla ei oo jalkoja enää.tauti vei sulta jalat ja aivot
- Anonyymi
Tais olla entisen Aitta-baarin känkkäränkkä, blondihan se sekin:)
- Anonyymi
Ettei vaan ollu Arvo? ArvottomaksiArvoksi itseään tituleeraa ja järjestelee joitain poppujuhlia kaikille kinnostuneille.
- Anonyymi
Juu se on ihana" tyttö "kyllä mie tykkään kyllä hänen kaa viettääväliin viikonlopun .hyvin harvoin kyllä.kun vaimoni on poissa.
- Anonyymi
Nyt vasta nään nämä.mie oon se joikka varattu "nainen"enköhän tiedä mikä olen.pojat on oikeessa.oon poika mutta .tyttö tai bainen oon mieletäni ja kaikin tiedäntonkomennus miähen.kiva mies ja tykkäs musta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vasta nään nämä.mie oon se joikka varattu "nainen"enköhän tiedä mikä olen.pojat on oikeessa.oon poika mutta .tyttö tai bainen oon mieletäni ja kaikin tiedäntonkomennus miähen.kiva mies ja tykkäs musta.
Sory jos en asaa kaikkii oikein kirjoottaa
- Anonyymi
Tämä aloitus oli laitettu juurisiksi provokaation vuoksi mie laitoin.tämmöstä ole tapahtunu.Anteeksi kaikki.
- Anonyymi
muistaako kukaan torniossa turkkia semonen nainen lähiöpubista,
- Anonyymi
Joo sehän on se turkkilainen pizzan paistaja
- AnonyymiUUSI
Kyllä.muistan hyvin hänet .tullin pub oli kantapaikka myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122888Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131279Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1181259Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3521147- 1111063
- 891017
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa402991- 66914
- 46894
- 53881