Huh mikä viikonloppu!

Anonyymi-ap

Suuri kiitos sille varatulle, hoikalle ja vaalealle Tornion tytölle, joka kävi parina iltana piristämässä Komennusmiehen iltaa hotelli Mustaparrassa! Tornio on Suomen parhaita kaupunkeja.

27

1731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höh, ei se mikään tyttö ole. Se tunnettu vähemmistöpoika, joka pukeutuu tytöksi ja käy muualta tulleita vikittelemässä. Tarkkana saa olla.

• Anonyymi

Juu ei ole tyttö siis varsinaisesti anatoomisesti .mutta ihana on kyllä .olen muutaman yön hänenkaa viettäny.uskollan sanoa vaikka oon sataprosenttinen hetero äijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei ole tyttö siis varsinaisesti anatoomisesti .mutta ihana on kyllä .olen muutaman yön hänenkaa viettäny.uskollan sanoa vaikka oon sataprosenttinen hetero äijä

Ettet vaan sittenki 99%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet vaan sittenki 99%.

No ehkä kuiten 77prossaa mies.😁👍

• Anonyymi

Joo tarkkana, minäkin erehdyin siihen.

• Anonyymi

Juu sama juttu tai en erehtyny oikeastaan vaan tiesin ja hän on ihana kyllä.ja otan uusiksi aina kun sattuu

• Anonyymi

törniössä on niin pienimunasia impotentteja juntteja,että on hienoa kun jotkut tyydyttävät naisten tarpeet.

• Anonyymi

Puhuu omasta kokemuksesta... ;D

• Anonyymi

Juu no naisena hänet otetaan ja tavallaan onkin.mutta mies hän on poikana syntyny .toki komennusmies juoppoja .komennusmies juoppo nyt ei huomaa.niin anatomian pieniä eroja.eikä siinä mitään

• Anonyymi

Katkera Kemiläinen kärisee jälleen HAH !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkera Kemiläinen kärisee jälleen HAH !

Kemi on pop ,ja tornio on pop.kumpiki kaupunki on kiva ihana pikku kaupunki..ja tietysti suomessa ei olekkaan isoja kaupunkeja.vähä ettäämmälle pittää mennä kyllä.

• Anonyymi

Kemin törniökirjoittelijan selvä Provo tämäkin aloitus. Kiitos hyvistä kommentoineista pojat.

• Anonyymi

Sillä transulla on paha tauti ja nyt se on komennusmiehelläkin. Baarijakkarakin pitää polttaa jos komennusmies on istunut siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä transulla on paha tauti ja nyt se on komennusmiehelläkin. Baarijakkarakin pitää polttaa jos komennusmies on istunut siinä.

Ehottomasti jakkara nuotioon kulkumulkku komennus juopolta.taudin levittäjältä pojille

• Anonyymi

No niin,herää jo unestas.Vanha äijä näkee päiväunia miehuutensa ajoista. Käy kävelyllä ja juo kuppi kanvia.

• Anonyymi

Sie et pysty ite muuten edes käveleen.kun sulla ei oo jalkoja enää.tauti vei sulta jalat ja aivot

• Anonyymi

Ei oo kanvia kaapissa. Menen kaupasta kysyyn. Mikä on hyvä kanvi merkki

• Anonyymi

Tais olla entisen Aitta-baarin känkkäränkkä, blondihan se sekin:)

• Anonyymi

Ettei vaan ollu Arvo? ArvottomaksiArvoksi itseään tituleeraa ja järjestelee joitain poppujuhlia kaikille kinnostuneille.

• Anonyymi

Juu se on ihana" tyttö "kyllä mie tykkään kyllä hänen kaa viettääväliin viikonlopun .hyvin harvoin kyllä.kun vaimoni on poissa.

• Anonyymi

Nyt vasta nään nämä.mie oon se joikka varattu "nainen"enköhän tiedä mikä olen.pojat on oikeessa.oon poika mutta .tyttö tai bainen oon mieletäni ja kaikin tiedäntonkomennus miähen.kiva mies ja tykkäs musta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vasta nään nämä.mie oon se joikka varattu "nainen"enköhän tiedä mikä olen.pojat on oikeessa.oon poika mutta .tyttö tai bainen oon mieletäni ja kaikin tiedäntonkomennus miähen.kiva mies ja tykkäs musta.

Sory jos en asaa kaikkii oikein kirjoottaa

• Anonyymi

Tämä aloitus oli laitettu juurisiksi provokaation vuoksi mie laitoin.tämmöstä ole tapahtunu.Anteeksi kaikki.

• Anonyymi

muistaako kukaan torniossa turkkia semonen nainen lähiöpubista,

• Anonyymi

Joo sehän on se turkkilainen pizzan paistaja

• Anonyymi

Kyllä.muistan hyvin hänet .tullin pub oli kantapaikka myös

• Anonyymi

Etkä sie luullukkaan tytöksi.mulle sanoitki että ihana poika .nomie olin senkaa jo ollukki montakertaa.ja tykkään myös että ihana poika.näin maskuliiniselle miehellekki.mielumminmie senkaa yötä viet
      än konaisen. Siis salasuhteessa tarkoitan.se osaa olla miehenkaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2099
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1540
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1200
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      245
      984
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe