Huh mikä viikonloppu!

Anonyymi-ap

Suuri kiitos sille varatulle, hoikalle ja vaalealle Tornion tytölle, joka kävi parina iltana piristämässä Komennusmiehen iltaa hotelli Mustaparrassa! Tornio on Suomen parhaita kaupunkeja.

23

1072

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höh, ei se mikään tyttö ole. Se tunnettu vähemmistöpoika, joka pukeutuu tytöksi ja käy muualta tulleita vikittelemässä. Tarkkana saa olla.

• Anonyymi

Juu ei ole tyttö siis varsinaisesti anatoomisesti .mutta ihana on kyllä .olen muutaman yön hänenkaa viettäny.uskollan sanoa vaikka oon sataprosenttinen hetero äijä

• Anonyymi

Joo tarkkana, minäkin erehdyin siihen.

• Anonyymi

Juu sama juttu tai en erehtyny oikeastaan vaan tiesin ja hän on ihana kyllä.ja otan uusiksi aina kun sattuu

• Anonyymi

törniössä on niin pienimunasia impotentteja juntteja,että on hienoa kun jotkut tyydyttävät naisten tarpeet.

• Anonyymi

Puhuu omasta kokemuksesta... ;D

• Anonyymi

Juu no naisena hänet otetaan ja tavallaan onkin.mutta mies hän on poikana syntyny .toki komennusmies juoppoja .komennusmies juoppo nyt ei huomaa.niin anatomian pieniä eroja.eikä siinä mitään

• Anonyymi

Katkera Kemiläinen kärisee jälleen HAH !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkera Kemiläinen kärisee jälleen HAH !

Kemi on pop ,ja tornio on pop.kumpiki kaupunki on kiva ihana pikku kaupunki..ja tietysti suomessa ei olekkaan isoja kaupunkeja.vähä ettäämmälle pittää mennä kyllä.

• Anonyymi

Kemin törniökirjoittelijan selvä Provo tämäkin aloitus. Kiitos hyvistä kommentoineista pojat.

• Anonyymi

Sillä transulla on paha tauti ja nyt se on komennusmiehelläkin. Baarijakkarakin pitää polttaa jos komennusmies on istunut siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä transulla on paha tauti ja nyt se on komennusmiehelläkin. Baarijakkarakin pitää polttaa jos komennusmies on istunut siinä.

Ehottomasti jakkara nuotioon kulkumulkku komennus juopolta.taudin levittäjältä pojille

• Anonyymi

No niin,herää jo unestas.Vanha äijä näkee päiväunia miehuutensa ajoista. Käy kävelyllä ja juo kuppi kanvia.

• Anonyymi

Sie et pysty ite muuten edes käveleen.kun sulla ei oo jalkoja enää.tauti vei sulta jalat ja aivot

• Anonyymi

Tais olla entisen Aitta-baarin känkkäränkkä, blondihan se sekin:)

• Anonyymi

Ettei vaan ollu Arvo? ArvottomaksiArvoksi itseään tituleeraa ja järjestelee joitain poppujuhlia kaikille kinnostuneille.

• Anonyymi

Juu se on ihana" tyttö "kyllä mie tykkään kyllä hänen kaa viettääväliin viikonlopun .hyvin harvoin kyllä.kun vaimoni on poissa.

• Anonyymi

Nyt vasta nään nämä.mie oon se joikka varattu "nainen"enköhän tiedä mikä olen.pojat on oikeessa.oon poika mutta .tyttö tai bainen oon mieletäni ja kaikin tiedäntonkomennus miähen.kiva mies ja tykkäs musta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt vasta nään nämä.mie oon se joikka varattu "nainen"enköhän tiedä mikä olen.pojat on oikeessa.oon poika mutta .tyttö tai bainen oon mieletäni ja kaikin tiedäntonkomennus miähen.kiva mies ja tykkäs musta.

Sory jos en asaa kaikkii oikein kirjoottaa

• Anonyymi

Tämä aloitus oli laitettu juurisiksi provokaation vuoksi mie laitoin.tämmöstä ole tapahtunu.Anteeksi kaikki.

• Anonyymi

muistaako kukaan torniossa turkkia semonen nainen lähiöpubista,

• Anonyymi

Joo sehän on se turkkilainen pizzan paistaja

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä.muistan hyvin hänet .tullin pub oli kantapaikka myös

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      2888
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1279
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      118
      1259
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      352
      1147
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1063
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      89
      1017
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      402
      991
    8. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      914
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46