ONKO PALJON MEIKÄLÄISIÄ KEMISSÄ ?? MUUTTOA SUUNNITELLLAANN LAPPEEN RANNAN SUUNNILTA ?? MIKÄ SUKU MÄÄRÄÄ KEMIN ASIOISTA
KUKA MÄÅRÄÄ KEMISSÄ
40
1163
Vastaukset
- Anonyymi
No pate tieten niin... ;D
- Anonyymi
On meitä... Ketä oot?
- Anonyymi
Väyryspate määrää,kuningas on.
- Anonyymi
Lingreenit tietysti.
- Anonyymi
ne määrää vaikka autot on naapurimaan kilvissä.
- Anonyymi
turun nalle määrää nalen koti kaupunki , tekivijalassa lusujat ette määrää,
- Anonyymi
Veija
- Anonyymi
Pysykää loiset pois Kemistä. Prkl.
- Anonyymi
Olet varmaan itse sellainen
- Anonyymi
Ei kanttihousuja kaivata
- Anonyymi
Kysy liikennejaostolta sieltä keminkaupungin rumasta tornitalosta.
Siellä on kremln politbyroo miettii askelmerkkejä. - Anonyymi
Mitä tarkoitat kun kysyt kuka määrää?
- Anonyymi
Kaupungin hallitus.
- Anonyymi
Ei kukkaan.
- Anonyymi
Ei ainakaan mikään muukalainen pussihousu
- Anonyymi
Se määrää, kenellä on suurin hevosenpää puukonperässä
- Anonyymi
Ei yhtään, kaikki on ruotsalaisia päätellen siitä että kaikki ajaa ruotsinkilpisillä autoilla.
- Anonyymi
mokkanaamat ne kohta märää kemissäkin
- Anonyymi
Eiköhän jokainen määrää omista asioistaan
- Anonyymi
Demarit on hikuja.
- Anonyymi
vanhan liiton venkulat !
- Anonyymi
Karihaaran Martta
- Anonyymi
Konnat määrää
- Anonyymi
Perskut
- Anonyymi
Älä sinä Karjalan kurja huua! Täällä määrää Kivikon kova laki. Saadappa saaha puukkoa selkään, jo et ole vaiti.
- Anonyymi
Vassarit vie.
- Anonyymi
Tervetuloa vaan tänne. Ei tarvitse kysyä mitään keltään.
- Anonyymi
Kemi on täynnä sairaita mutta sairaalaa ei ole enää. Ensin täällä tehdään sairaita ja sitten lopetetaan sairaala.
- Anonyymi
Santerin jälkeen ei oo ollut ketään ns. päällikköä
- Anonyymi
VARMAAN MUUTETAAN TOUKOKUUSSA. TOIVOTTAVASTI EI HAITTAA KETÄÄN. TÖITÄ ON JO TIEDOSSA
- Anonyymi
😂😂😂😂kinttaat jo oottaa.
- Anonyymi
Ps.rovaniemen markkinoilla ois hyviä rukkasia.
- Anonyymi
En tarvitse rukkasia kun sain arkkitehdin paikan
- Anonyymi
tervetuloa t kemin alamailma tummat ei määrää lusivat kellarissa,
- Anonyymi
pelkääjä osastollapa,
- Anonyymi
melkosia maa herroja nämä kaalepit luulee olevansa t vanha kakolanhörhö, miksi lusitte aina länsi ykkösellä olitteko omastamielestä niin vaarallisia että ette tullu keroksille, kyllä hörhö nauraa pitkään ja hartaasti,
- Anonyymi
Demarit määrää,parasiitit luiskaan.
- AnonyymiUUSI
terva harjun romanikorttelissa oli laudat ikkunoissa jokatalossa,
- AnonyymiUUSI
onko tora hampaan vasikkaserkku torniossa,
- AnonyymiUUSI
Vasikat määrää ja roistot menee linnaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203734Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753221- 981949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031193
- 461151
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119