Herätä miehisyytesi uudelleen

Anonyymi-ap

Mitä SINÄ tekisit, jos saisit voimasi ja energiasi takaisin? Kemijärvellä kaikki on mahdollista! Metsien halipöllien parantava voima ja laineiden liplatus saa tuntemaan itsensä nuorekkaaksi ja energiseksi. Kysykää vaikka AntiNegalta jos ette usko. 🌲🤩🌲

11

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ole A-N-17 täällä enää! Hän karkasi jonnekin etelään. Tapaus liittyy taloyhtiöön!?!?

• Anonyymi

Hän halaa pöllejä niin metsässä kuin kotona. Hän on legendaarinen antinega, joka kulkee omia polkujaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän halaa pöllejä niin metsässä kuin kotona. Hän on legendaarinen antinega, joka kulkee omia polkujaan.

Mikä legenda on joka käy naapurissa, kun naapurin isäntä on Lidlissä! Jos on kunnon mies, niin tulee kylään silloin, kun koko perhe on kotona. Kuola valuen tuijottaa ensin naapurin 20 v. tyttöä parkkipaikalla sitten monta kertaa menee aina "kylään" sattumalta silloin, kun naapurin vaimo on yksin kotona. Sellainen mies on alhainen roisto eikä kunnon mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä legenda on joka käy naapurissa, kun naapurin isäntä on Lidlissä! Jos on kunnon mies, niin tulee kylään silloin, kun koko perhe on kotona. Kuola valuen tuijottaa ensin naapurin 20 v. tyttöä parkkipaikalla sitten monta kertaa menee aina "kylään" sattumalta silloin, kun naapurin vaimo on yksin kotona. Sellainen mies on alhainen roisto eikä kunnon mies!

Se on terveen miehen merkki se. Vaimosikin ansaitsee kunnon onnentunnetta elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on terveen miehen merkki se. Vaimosikin ansaitsee kunnon onnentunnetta elämäänsä.

puolusta kylähullu sekopää luuseria
        häntä koko taloyhtiö vihasi ja syystä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

puolusta kylähullu sekopää luuseria
        häntä koko taloyhtiö vihasi ja syystä!

Kateellisia ovat hänen erikoispitkälle vehkeelle.

• Anonyymi

Kemijärvellä on nähty lentävä verinen wittu sikari huulillaan ja mutisseen jotain paksusta pöllistä.

• Anonyymi

Miksi kirjoitat tuota rivoutta?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tällä yhdellä on jäänyt kela päälle, varmasti kun on humalassa tulee mieleen, aletaampa Negaa kiusaamaan. Kyseinen henkilö on jo vuosia sitten tätä hölmöä lähtenyt pakoon.

Olisiko mustasukkainen, tai kateellinen Negalle jos itseltä on panokset loppunut kyrsiihän se jos Nega tykkää naisista ja naiset tykkäävät Negasta. Ethän se sinä itse käynyt siellä Lidlissä ja Nega teki sen mihin sinä itse et kykene.

Mikään muu ei miehestä tee noin katkeraa.

• Anonyymi

Kenen sisarenpoika siellä p-paikalla on!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6938
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe