Mitä SINÄ tekisit, jos saisit voimasi ja energiasi takaisin? Kemijärvellä kaikki on mahdollista! Metsien halipöllien parantava voima ja laineiden liplatus saa tuntemaan itsensä nuorekkaaksi ja energiseksi. Kysykää vaikka AntiNegalta jos ette usko. 🌲🤩🌲
Herätä miehisyytesi uudelleen
11
196
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole A-N-17 täällä enää! Hän karkasi jonnekin etelään. Tapaus liittyy taloyhtiöön!?!?
- Anonyymi
Hän halaa pöllejä niin metsässä kuin kotona. Hän on legendaarinen antinega, joka kulkee omia polkujaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän halaa pöllejä niin metsässä kuin kotona. Hän on legendaarinen antinega, joka kulkee omia polkujaan.
Mikä legenda on joka käy naapurissa, kun naapurin isäntä on Lidlissä! Jos on kunnon mies, niin tulee kylään silloin, kun koko perhe on kotona. Kuola valuen tuijottaa ensin naapurin 20 v. tyttöä parkkipaikalla sitten monta kertaa menee aina "kylään" sattumalta silloin, kun naapurin vaimo on yksin kotona. Sellainen mies on alhainen roisto eikä kunnon mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä legenda on joka käy naapurissa, kun naapurin isäntä on Lidlissä! Jos on kunnon mies, niin tulee kylään silloin, kun koko perhe on kotona. Kuola valuen tuijottaa ensin naapurin 20 v. tyttöä parkkipaikalla sitten monta kertaa menee aina "kylään" sattumalta silloin, kun naapurin vaimo on yksin kotona. Sellainen mies on alhainen roisto eikä kunnon mies!
Se on terveen miehen merkki se. Vaimosikin ansaitsee kunnon onnentunnetta elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on terveen miehen merkki se. Vaimosikin ansaitsee kunnon onnentunnetta elämäänsä.
puolusta kylähullu sekopää luuseria
häntä koko taloyhtiö vihasi ja syystä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puolusta kylähullu sekopää luuseria
häntä koko taloyhtiö vihasi ja syystä!Kateellisia ovat hänen erikoispitkälle vehkeelle.
- Anonyymi
Kemijärvellä on nähty lentävä verinen wittu sikari huulillaan ja mutisseen jotain paksusta pöllistä.
- Anonyymi
Miksi kirjoitat tuota rivoutta?
- Anonyymi
Gorillat eivät paljoa poikkea ihmisistä 🦍
https://www.reddit.com/r/ape/comments/1iri3zk/apes_stronger_together/ - Anonyymi
Tällä yhdellä on jäänyt kela päälle, varmasti kun on humalassa tulee mieleen, aletaampa Negaa kiusaamaan. Kyseinen henkilö on jo vuosia sitten tätä hölmöä lähtenyt pakoon.
Olisiko mustasukkainen, tai kateellinen Negalle jos itseltä on panokset loppunut kyrsiihän se jos Nega tykkää naisista ja naiset tykkäävät Negasta. Ethän se sinä itse käynyt siellä Lidlissä ja Nega teki sen mihin sinä itse et kykene.
Mikään muu ei miehestä tee noin katkeraa.- Anonyymi
Kenen sisarenpoika siellä p-paikalla on!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876