Mites miesten ulkonäkö

Anonyymi-ap

Jos naisia ei olisi olemassa? Muuttuisiko mikään ja miten jos?

Jasu

128

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on jotenkin hassu kysymys. Kaipa sitä jokainen peilin omistaa ja itseään sen edessä somistaa. Ei pelkästään siksi, että näyttäisi naisen mielestä hyvälle, vaan siksi, että näyttäisi edes ihmiselle. 😅

• Koska sitä on varmaan aika vaikea itse edes tietää, näyttääkö kenenkään muun mielestä hyvälle.

• Anonyymi

Nojuu, kyllä mäkin sen verran peiliin kayon, että hiukset vahalla laitan. Mutten mitenkään nysvää, sinne vaan ja menoksi. En tiiä mitä se peiliin tuijottelu auttaisi.

Jasu

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Koska sitä on varmaan aika vaikea itse edes tietää, näyttääkö kenenkään muun mielestä hyvälle.

Ja tarviiko edes näyttää? Näyttää mille näyttää. Mitä vähemmän yrittää sen parempi. Ei ammu niin yli. 😅

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Nojuu, kyllä mäkin sen verran peiliin kayon, että hiukset vahalla laitan. Mutten mitenkään nysvää, sinne vaan ja menoksi. En tiiä mitä se peiliin tuijottelu auttaisi.

Jasu

Niin kyllä se näin vandemmiten vaatis jo kasvojen kiristykset ja muutakin, että oikeasti näyttäis hyvältä...

• mustasusi kirjoitti:

Niin kyllä se näin vandemmiten vaatis jo kasvojen kiristykset ja muutakin, että oikeasti näyttäis hyvältä...

Siis vanhemmiten.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Höpsis. Pitää vaan hyväksyä ettei ole ikinuori.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Höpsis. Pitää vaan hyväksyä ettei ole ikinuori.

Jasu

Mä en tykkää vanhuudesta enkä rumuudesta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No eipä siinä tykkäämiset paljon paina. 😂

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

No eipä siinä tykkäämiset paljon paina. 😂

Jasu

Ei valitettavasti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pientä ikäkriisiä on tosiaankin gubbe havaittavissa sinun jutuissa mm koska siirrät sen naissukupuoleen raivoamalla siitä, että naisella ei ole mitään arvoa kun hän vanhenee tai esittämällä vanhaa hermostunutta tätiä tai nuorta iloista misua sun muuta. Anteeksi kaikkien naisten puolesta nyt kaikesta

• Anonyymi

Ainakin kaikkien niiden miesten muuttuisi, joiden vaimoke hoitaa ksiken stailaamisen.

• Anonyymi

Parempaan suuntaan vai huonompaan?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempaan suuntaan vai huonompaan?

Jasu

Riippuu varmaan mistä tykkää. Makuasia.

• 😁 no ei kyllä mitenkään, ehkä muutaman pykälän verran vielä huolettomampaan suuntaan, hiusten leikkaamisen ja parranajo kerran vuodessa 🙂

• Anonyymi

Niin mäkin arvelen, että kävis monellakin. Ei kukaan nipota, jos on jääny parta ajamatta tai hiukset kampaamatta. 😄

Niin kun se nyt maailmanloppu edes olis. Mulla ei muuttus mikään, vaikka olisin mies. Korkeintaan vaatetus suurenisi, enkä naisten kenkiä käyttäis tahi vaatteita. Ja niin, parta olisi pyhä johon ei kellään ole mitään sanomista. Olis just semmonen kun itse tykkään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mäkin arvelen, että kävis monellakin. Ei kukaan nipota, jos on jääny parta ajamatta tai hiukset kampaamatta. 😄

Niin kun se nyt maailmanloppu edes olis. Mulla ei muuttus mikään, vaikka olisin mies. Korkeintaan vaatetus suurenisi, enkä naisten kenkiä käyttäis tahi vaatteita. Ja niin, parta olisi pyhä johon ei kellään ole mitään sanomista. Olis just semmonen kun itse tykkään.

Jasu

Takuulla kasvattaisin parran minkä saisi palmikoille, hiukset kanssa ja lopettaisin käsienpesun 😁.

• Anonyymi kirjoitti:

Takuulla kasvattaisin parran minkä saisi palmikoille, hiukset kanssa ja lopettaisin käsienpesun 😁.

hups, mää se olin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palmikkonahan se pysyisi hyvin kuosissakin. 😄

Eikä jää aamupuurot kiinni.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Eli sinä siis palstasetä myönnät, ettet periaattessa ole mies lainkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin sinusta vaginalla syntyneet on miehiä olleet? Transmiehilläkin se on aivojen tasolla se miehuus, ei muualla kehossa.

Siihen taas vaikuttaa hormoonit jotka muokkaa aivoja jo sikiönä. Aivan kuten seksuaaliseen suuntautumiseenkin. Helppo yhtälö.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin sinusta vaginalla syntyneet on miehiä olleet? Transmiehilläkin se on aivojen tasolla se miehuus, ei muualla kehossa.

Siihen taas vaikuttaa hormoonit jotka muokkaa aivoja jo sikiönä. Aivan kuten seksuaaliseen suuntautumiseenkin. Helppo yhtälö.

Jasu

Toisille vaan ei riitä ymmärtää sitä mitä aivoissa on, vaan pitää muovata keho vastaamaan aivojen sukupuoli tunnetta. Minusta taas liian hankalaa. Voihan sitä olla maskuliini nainenkin. Jos vaan peilikuvansa niin kestää.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule, mä myönnän jasun puolesta että hän on nainen niin saadaan asia pois päiväjärjestyksestä pois mieltä vaivaamasta 😂

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Kuule, mä myönnän jasun puolesta että hän on nainen niin saadaan asia pois päiväjärjestyksestä pois mieltä vaivaamasta 😂

Hahah, kiitos. 🙏😄

Jasu

• Anonyymi

Mä tiedän muutaman miehen, jotka ainakaan eivät varmaan enää koskaan ajaisi partaansa.

• Anonyymi

Mä taas muutaman, jotka tuskin enää koskaan saisivat uusia vaatteita. Eivät ole elämänsä aikana yhtään vaatetta ite ostaneet. 😀

• Anonyymi

Niin minäkin. Aika montakin. 😂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin. Aika montakin. 😂

Jasu

Mutta minusta miehet on rennompia habituksestaan, mitä naiset noin yleensä. Ja mä oon aina tykännyt just semmoisesta rentoudesta, koska se on itteään. Ei muita kuulu miettiä. Ottaa paineita onko näin vai noin hyvä. Tykkää tai ei.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minusta miehet on rennompia habituksestaan, mitä naiset noin yleensä. Ja mä oon aina tykännyt just semmoisesta rentoudesta, koska se on itteään. Ei muita kuulu miettiä. Ottaa paineita onko näin vai noin hyvä. Tykkää tai ei.

Jasu

Seki riippuu niin miehestä. Esim. mun mieheni on habituksestaan tarkempi kuin minä omastani.

• Anonyymi

Aika moni varmasti lopettaisi myös raudan pumppaamisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, tai ainakin vähentäisi rajusti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei missään tapauksessa, steroidit käyttöön välittömästi ja kahta kauheampi pumppaus käyttöön. Äijäporukassa ei kannata olla neitimies 😂

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ei missään tapauksessa, steroidit käyttöön välittömästi ja kahta kauheampi pumppaus käyttöön. Äijäporukassa ei kannata olla neitimies 😂

Homoista löytyy monta, jotka sanoisivat tuohon vastalauseensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seki riippuu niin miehestä. Esim. mun mieheni on habituksestaan tarkempi kuin minä omastani.

Toki, mutta noin yleensä useammin törmää rennompaa mies yksilöön, kun naiseen. On miehissäkin niitä joille vaatteet yms. pitää olla tip top ja tarkkaan harkittu habitus. Eihän tääkän sukupuolesta täysin kiinni ole, mutta veikkaan että miehet on myös kasvatuksen kautta voineet olla rennommin.

Ulkoiset paineet kun on kauan kohdistettu pääosin naisiin ja yhäkin naiset vaalii sitä painetta ihan jo omatpimisedti, ikään kuin selkäydin muisyin kautta. Naisen kuuluu näyttää tältä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki, mutta noin yleensä useammin törmää rennompaa mies yksilöön, kun naiseen. On miehissäkin niitä joille vaatteet yms. pitää olla tip top ja tarkkaan harkittu habitus. Eihän tääkän sukupuolesta täysin kiinni ole, mutta veikkaan että miehet on myös kasvatuksen kautta voineet olla rennommin.

Ulkoiset paineet kun on kauan kohdistettu pääosin naisiin ja yhäkin naiset vaalii sitä painetta ihan jo omatpimisedti, ikään kuin selkäydin muisyin kautta. Naisen kuuluu näyttää tältä.

Jasu

Aina tervetullutta tämä sinun mansplainaus naisena esiintyen. Kiitos kun kerroit, ymmärrän heti maailmaa paremmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina tervetullutta tämä sinun mansplainaus naisena esiintyen. Kiitos kun kerroit, ymmärrän heti maailmaa paremmin

Hyvä jos katsontakannat myötäni vähän avartuu. Johan ne on pitkään ummehtuneita ja kaavamaisia ollukkin.

Jasu

• Anonyymi

Ainakin sellaisten miesten jotka elävät naisista/naisille.
      Tiedätkö sellaisen hieman reppanan miestyypin, joka alkaa heti esim. ryypätä, kun nainen jättää/naista ei ole saatavilla?

Varmaan olisivat turmiolla aika nopeasti, jos koko maailmassa ei olisi naisia joita jahdata pitämään itseään pystyssä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Saatan tietää, niitä "reppanoita" on naisissakin jotka ei uskalla olla ilman miestä eikä ulkoisestikkaan rennosti. Tai sitten repsahtaa kaikki.

Aina pitää olla joku joka huomaa ja huomioi tai musertuu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatan tietää, niitä "reppanoita" on naisissakin jotka ei uskalla olla ilman miestä eikä ulkoisestikkaan rennosti. Tai sitten repsahtaa kaikki.

Aina pitää olla joku joka huomaa ja huomioi tai musertuu.

Jasu

Aivan, eli millaista remonttia tai saneerausta tämä romahtaminen sitten edellyttää, gubbe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, eli millaista remonttia tai saneerausta tämä romahtaminen sitten edellyttää, gubbe?

Psykiatrilta saa apua siihen.

Jasu

• Anonyymi

Riittää, että ajaa parran kolmen viikon välein ja leikkaa hiukset kolme kertaa vuodessa. Treenata ei kannata ja seksuaalinen tyydytys pitäisi saada jollain muulla konstilla, tästä syystä voi olla verta suupielessä. Tämän voin sanoa kokemuksesta, koska maailmassani ei ole ollut naisia moneen vuoteen.

harmaasusi

• Anonyymi

Vaatteena saattaa myös toimia peräkärryn kurainen pressu. Peseytyminen järvessä, jos veden lämpötila yli 25 kesän aikana.

harmaasusi

• Anonyymi

Niin ja deodorantit jäisi myös ostamatta? 😜

Jasu

• Olen aika varma, että miesten maailmassa mies menisi töihin kuumana päivänä pelkät kalsarit jalassa,
      ...ja muutoinkin eläisi kuin pellossa.

• Anonyymi

Tampereella on kunnostauduttu, miehet menee munasillaan. Ei töihin, mutta viihteelle. Maninismi saanu vallan feminismin myötä, munat pitää saada hengittää. Perse paljaana myös!

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereella on kunnostauduttu, miehet menee munasillaan. Ei töihin, mutta viihteelle. Maninismi saanu vallan feminismin myötä, munat pitää saada hengittää. Perse paljaana myös!

Jasu

Miehellä on oikeus olla seksikäs, munasillaan. 😂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Maninismi, manismi taasen on kuolleitten palvomista. 😅

Melena veriripuli kun Melina on nimi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Eli tarkoitatko gubbe nyt esimerkiksi suihkulähteessä dippaamista kun Tappara on voitolla vai missä tällaista voi seurata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tarkoitatko gubbe nyt esimerkiksi suihkulähteessä dippaamista kun Tappara on voitolla vai missä tällaista voi seurata?

Kerran muuten feilutin poliisisetiä kertomalla, että suihkulähteessä ui kuulemma pari mimmiä alasti. Ilahtuivat ja lähtivät renkaat ulvoen. Ei sattunut mainitussa maakunnassa tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jääkiekko kuuluu inhokki lajiin, mutta jos se ei ole kaupungin säännöissä kielletty, niin senkus.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Miehellä on oikeus olla seksikäs, munasillaan. 😂

Jasu

😀🤣🤣Nyt herää kapinahenki.
        Jos feministit polttivat rintaliivinsä, pitää miehenkin saada polttaa kalsarinsa.

Lapsena sai olla munasillaan, mutta tultuani murrosikään, matriarkaalinen sortovalta, (äiti), pakotti pukeutumaan kalsareihin.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

😀🤣🤣Nyt herää kapinahenki.
        Jos feministit polttivat rintaliivinsä, pitää miehenkin saada polttaa kalsarinsa.

Lapsena sai olla munasillaan, mutta tultuani murrosikään, matriarkaalinen sortovalta, (äiti), pakotti pukeutumaan kalsareihin.

Selvästi Erikan innoittamana Tampereella miehetkin riisuuntuvat ja toteuttavat rietasta itseään, tämmösiä me täällä ollaan. Ja ylpeitä siitäkin mikä roikkuu... 🤣

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvästi Erikan innoittamana Tampereella miehetkin riisuuntuvat ja toteuttavat rietasta itseään, tämmösiä me täällä ollaan. Ja ylpeitä siitäkin mikä roikkuu... 🤣

Jasu

Erika vapautti myös miehet kahleistaan ja kalsareistaan. 🫡

Toimiva viisu siis.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Erika vapautti myös miehet kahleistaan ja kalsareistaan. 🫡

Toimiva viisu siis.

Jasu

En ole seurannut Erika-keskustelua, koska Erika on kovin tuiman näköinen nainen.

Vilauksen näin Erikaa ja totesin että sillä on selluloosaa perseessä.
        "Selluliittiä", korjasi vaimo.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

En ole seurannut Erika-keskustelua, koska Erika on kovin tuiman näköinen nainen.

Vilauksen näin Erikaa ja totesin että sillä on selluloosaa perseessä.
        "Selluliittiä", korjasi vaimo.

Mutta oli damaskit alla mitkä tiukentaa pakettiin. Ei ollu paljas iho.

Jasu

• Anonyymi

Miltäs ne munkit luostareissa näyttää? Taitaa hieman vaihdella kulttuurin mukaan.

• Anonyymi

Tietysti niin, uskovaisissa ja hengellisissä piireissä pukukoodit pysyy ja pätee.

Jasu

• Anonyymi

Luolamiehiä, risupartoja luulisin.
      Vilma

• Anonyymi

Eli aika perus ihmisiä ilman ulkonäköpaineita.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli aika perus ihmisiä ilman ulkonäköpaineita.

Jasu

Mä oon jotenkin aina viihtyny paremmin miesten kanssa, jotka peseytyy säännöllisesti, siistii aika ajoin naamaansa ja hiuksiaan, pukeutuu tavallisesti ei mitenkään juhlavasti. Mutta jotka ei ota mitään paineita siitä, jos on tukka kasvanu ylipitkäksi tai parta, eikä oo kaikki siistimmät vaatteetkaan 24/7 päällä.

Että voi jättää semmoisen pakonomausen pakko olla jonkunlainen kun ihmisille näyttäytyy. Koska oon itekkin just sellainen huoleton.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon jotenkin aina viihtyny paremmin miesten kanssa, jotka peseytyy säännöllisesti, siistii aika ajoin naamaansa ja hiuksiaan, pukeutuu tavallisesti ei mitenkään juhlavasti. Mutta jotka ei ota mitään paineita siitä, jos on tukka kasvanu ylipitkäksi tai parta, eikä oo kaikki siistimmät vaatteetkaan 24/7 päällä.

Että voi jättää semmoisen pakonomausen pakko olla jonkunlainen kun ihmisille näyttäytyy. Koska oon itekkin just sellainen huoleton.

Jasu

Joittenkin mukaan se on epäkunnioittavaa muita kohtaan. Minusta taas tommonen asia kun oma habitus ei liity mitenkään kunnioitukseen eikä ole tarvettakaan. Käytös liittyy kunnioitukseen muita kohtaan.

Mutta habitus on jokaisen persoonan oma asia, eikä mikään julkinen päätös.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Niin onhan se palstasetä totta, että hygieniasta huolehtiminen on kohteliasta muita kohtaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin onhan se palstasetä totta, että hygieniasta huolehtiminen on kohteliasta muita kohtaan

Minustakin ainoa semmonen MUST juttu.

Jasu

• Anonyymi

No. Perustelen tuota luola-ajatusta epätieteellisesti kysymyksellä.
      Jos on mahdollista, niin miksi miehet haluavat miesluolan?
      Siiiis paikan, missä ei nainen hääräävät ja stailaa.
      Miksi miehet haluavat paikan ilman naista?
      Paineet yhteiskunnassa?
      Tässä olisi sellainen haastattelututkimuksen paikka.
      Vilma
      Rehottaa partahan v o i olla metafora.

• Ei oo tarkotus luoda paikkaa ilman naista. Ja toi mun paikka on kaukana luolasta. Paikka vaan missä pystyy tekeen käsillä kaikenlaista. Mitään vannesahaa tuskin kannattaa sijoittaa makuuhuoneeseen tai tehdä hitsaustöitä sohvapöydällä. Mun mielestä on ihan näin tasa arvon aikaan ihan suotavaa tehdä yhdessä asioita. Nainenkin kun varmasti osaa hitsata tai tehdä puutöitä, niin kuin mäkin polkee ompelukonetta, tosin ei oo mitenkään vahvin laji mulle.

• Anonyymi

Yym, miehet tietää vastauksen noihin parhaiten. Kukin omalta kohdaltaan ainakin.
        En minäkään, vaikka nainen olenkin, haluaisi naista joka änkee joka paikkaan neuvomaan ja pätemään minua koskien. Suutun niihin täälläkin ja yksityiselämässä heittäisin mäkeen mäkättämään.

Täällä joutuu sietämään, jos täällä meiinaa käydä. Irl ei onneksi tarvi mitään mätkyttäjää katella ja voi työntää lärvistä penkkaan.

Jasu

• Anonyymi

Koti, ainakin sisäpuolelta, tahtoo olla paikka joka naisia kiinnostaa. Niinpä säätävät, hääräävät ja stailaavat enemmän kuin miehet haluaisivat kuullakaan koko asioista. Niinpä tarvitaan myös miehen maailma, jonne voi vetäytyä, jotta kestää parisuhteessa.
        Mulla on onneksi mökki, metsää, autotalli, moottoripyörä, koneita... En minä muoria noihin harrastuksiin ota eikä se haluaisikaan. Joskus harvoin mökille tai prätkän kyytiin korkeintaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Havaintojen mukaan, kun mies saa kiikariinsa naisen jonka hän haluaa, hän alkaa mm. panostaa ulkonäköönsä. Käy parturissa hakemassa muodikkaan frisyyrin ja ajeluttamassa/tyylittelemässä parran; ostaa tyylikkäät, siistit, muodikkaat vaatteet; kuntoilee, treenaa ja aloittaa jonkun omituisen harrastuksen (mikä nyt sattuu olemaan pinnalla); alkaa syömään terveellisemmin ja kaiken maailman lisäravinteita päästäkseen hyvään kondikseen; alkaa kiinnittää huomiota hygieniaansa, lotrata hajusteilla ja muulla kosmetiikalla (millä lie ryppyvoiteilla); jne.

Niin noita huomioita vasten peilaten jos naisia ei olisi, voisi olettaa että miehet ehkä eivät liiemmin kävisi parturilla tai muuten siistisi karvoitustaan, hygieniasta huolehtiminen tarkoittaisi saunaa kerran kuussa, kävisivät lähikaupassa vanhoissa vauhtiraidallisissa boksereissa ja flip flopeissa, eivät harrastaisi liikuntaa vaan pelailisivat kotona koneella, söisivät lähinnä HK:n sinistä Lapin kulta partnerina, ja toki edellisistä johtuen olisivat huomattavankin ylipainoisia sekä huonokuntoisia, yms. Mahdollisesti.

Olisi ainakin ihan loogista, kun muuallakin eläinmaailmassa urokset esittelevät parhaita puoliaan naaraille ja taistelevat henkihieveriin muiden urosten kanssa juurikin naaraiden suosion saavuttaakseen. Kun naaraita ei ole hoodeilla urokset lähinnä vaikuttavat syövän ja köllöttelevän.

Toki jos naisia ei olisi niin miehet olisivat myös hermafrodiitteja, joka ulkoisina tunnusmerkkeinä näkyisi kai ainakin imettämiseen soveltuvina nisinä maitorauhasineen..

• Anonyymi

Mutta miesten elämä voisi olla myös helpompaa ja ehkä vähemmän suorituskeskeistä ilman naisia? Poislukien biit ja homot.

Tai ainakin näin luulen, tylsääkin ehkä kun ei ole sitä mikä käynnistää hormoonit ja saa teputtamaan asiasta toiseen. Onko se rakkaushormooni?

Mutta lopulta kuitenkin miehet taantuu suhteissaan äkkiä siihen miehen perusasetukseen, enpä viitti juosta, suodatanpa nuo jutut kokonaan, turtuu naisen vaatimuslistaan ja ärsyyntyy kun ei ole mitenkään enää riittävä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miesten elämä voisi olla myös helpompaa ja ehkä vähemmän suorituskeskeistä ilman naisia? Poislukien biit ja homot.

Tai ainakin näin luulen, tylsääkin ehkä kun ei ole sitä mikä käynnistää hormoonit ja saa teputtamaan asiasta toiseen. Onko se rakkaushormooni?

Mutta lopulta kuitenkin miehet taantuu suhteissaan äkkiä siihen miehen perusasetukseen, enpä viitti juosta, suodatanpa nuo jutut kokonaan, turtuu naisen vaatimuslistaan ja ärsyyntyy kun ei ole mitenkään enää riittävä.

Jasu

Palvelualttimmat miehet sitten kärsii neuroottisuudesta. Eikä enää tiiä miten olisi, kun pitää olla partiopoikana aina valmis hyppäämään kun nainen älähtää. Sääliksi käy... Ei ole helppoa olla mies jota nainen arvostaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palvelualttimmat miehet sitten kärsii neuroottisuudesta. Eikä enää tiiä miten olisi, kun pitää olla partiopoikana aina valmis hyppäämään kun nainen älähtää. Sääliksi käy... Ei ole helppoa olla mies jota nainen arvostaa.

Jasu

Me naiset päästää helpommalla siinä mielessä, että miehillä on sukuvietti yksi semmoinen mikä ajaa heitä nielemään kohtelua jota ilman sitä viettiä ei sellaista ehkä olisi valmis kattelemaan. Ja tomerammat miehet voikin jo itse valita, että pidä seksis ja häivy, kun että taipuu mihin vaan rautalangan tavoin.

Ei meillä olisi naisilla mitään sananvaltaa, jos miehet ei olisi seksistä ja rakastamisesta niin innostuneita.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me naiset päästää helpommalla siinä mielessä, että miehillä on sukuvietti yksi semmoinen mikä ajaa heitä nielemään kohtelua jota ilman sitä viettiä ei sellaista ehkä olisi valmis kattelemaan. Ja tomerammat miehet voikin jo itse valita, että pidä seksis ja häivy, kun että taipuu mihin vaan rautalangan tavoin.

Ei meillä olisi naisilla mitään sananvaltaa, jos miehet ei olisi seksistä ja rakastamisesta niin innostuneita.

Jasu

Tää on aika osuva biisi mielestäni. Keskiverto miehen elämästä.

https://youtu.be/jKi2bcofb8g?si=qHIpkyrrGCcNScSw

Ezkimoa, Tytöt moi

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Voisi olla ja ehkä miehet myös kuolisivat aiemmin epäterveellisten elintapojen, huonosta hygieniasta johtuvien sairauksien, tms. johdosta?

Sen hormonin nimi lienee testosteroni, yhdeltä muulta nimeltään aggressiivisuushormoni, en ole kuullut kutsuttavan tätä ainakaan rakkaushormoniksi.

Sepä se, kun mies ajattelee että synnytyskone on koukussa ja suvunjatkuminen taattu, ei ole enää mitään tarvetta tehdä naiseen vaikutusta. Siis tähän naiseen. Heti kun kiikariin osuu seuraava nainen jonka mies haluaa, koko ruljanssi alkaa alusta. Kuitenkin, jotta mies pysyy kunnossa, lähistöllä on siis aina oltava nainen, jota varten mies pitää itsensä kunnossa tai nainen joka pitää miehestä ja tämän poikasista huolen ja jonka hirvittäviin vaatimuksiin kuuluu mm. se, että mies syö sen puoli kiloa kasviksia päivässä jottei saa sydänkohtausta kolmekymppisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Eli ollaan jälleen palstateorioiden ytimessä:
        Pillu pyörittää maailmaa :) Ainakin miesten maailmaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Johtuuko tämä äärimmäisyyksiin viety misogynia mahdollisesti siitä, ettet yhteiskunnallisia normeja noudattaessasi ja muuten kykene saamaan itsellesi naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on aika osuva biisi mielestäni. Keskiverto miehen elämästä.

https://youtu.be/jKi2bcofb8g?si=qHIpkyrrGCcNScSw

Ezkimoa, Tytöt moi

Jasu

Näkeehän sen täälläkin, ämmät riitelee kun miehet kattelee hiljaa vierestä tai hymähtää meille. 😂

Naiset ollaa kyllä ihan karseita.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi olla ja ehkä miehet myös kuolisivat aiemmin epäterveellisten elintapojen, huonosta hygieniasta johtuvien sairauksien, tms. johdosta?

Sen hormonin nimi lienee testosteroni, yhdeltä muulta nimeltään aggressiivisuushormoni, en ole kuullut kutsuttavan tätä ainakaan rakkaushormoniksi.

Sepä se, kun mies ajattelee että synnytyskone on koukussa ja suvunjatkuminen taattu, ei ole enää mitään tarvetta tehdä naiseen vaikutusta. Siis tähän naiseen. Heti kun kiikariin osuu seuraava nainen jonka mies haluaa, koko ruljanssi alkaa alusta. Kuitenkin, jotta mies pysyy kunnossa, lähistöllä on siis aina oltava nainen, jota varten mies pitää itsensä kunnossa tai nainen joka pitää miehestä ja tämän poikasista huolen ja jonka hirvittäviin vaatimuksiin kuuluu mm. se, että mies syö sen puoli kiloa kasviksia päivässä jottei saa sydänkohtausta kolmekymppisenä.

Heh, voi se noinkin olla. 😂👍

Varmasti ainakin osalla moti laskisi tyystin ja onhan niitä joilla niin onkin. Maataan sohvalla mässyttäen, dokaten ja vitut viis veisataan miten käy, kunhan suu vetää ja kädet toimii. 😜

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ollaan jälleen palstateorioiden ytimessä:
        Pillu pyörittää maailmaa :) Ainakin miesten maailmaa.

-keinovaginamies-

Aika usein kyllä, kauttarantainkin. Sitten kun se p alkaa olee jo riittövän tuttu juttu, ei se niin paljon enää juoksuta. Voi tuumata, että panisin jos viittisin, katonpa elokuvan mielummin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika usein kyllä, kauttarantainkin. Sitten kun se p alkaa olee jo riittövän tuttu juttu, ei se niin paljon enää juoksuta. Voi tuumata, että panisin jos viittisin, katonpa elokuvan mielummin.

Jasu

Juurikin noin,
        mutta maailman pyöriminen tarkoittaakin niitä hetkiä jolloin mies päättää tehdä jotain repäisevää valloittaakseen seuraavan naaraan. Koskee erityisesti nuoria miehiä.

Itse alan olla huolestuttavasti jo siinä vaiheessa, että enää ei jaksa juosta :) Juoskoot muut.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin noin,
        mutta maailman pyöriminen tarkoittaakin niitä hetkiä jolloin mies päättää tehdä jotain repäisevää valloittaakseen seuraavan naaraan. Koskee erityisesti nuoria miehiä.

Itse alan olla huolestuttavasti jo siinä vaiheessa, että enää ei jaksa juosta :) Juoskoot muut.

-keinovaginamies-

Varmastikkin noin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuuko tämä äärimmäisyyksiin viety misogynia mahdollisesti siitä, ettet yhteiskunnallisia normeja noudattaessasi ja muuten kykene saamaan itsellesi naista?

Misogynia tai inhorealismi mielumminkin. Voi olla, että mun ajatusmaailmani on pitkälti tämmöinen, kun oon varttunut aika miehisessä seurassa ja maailmassa. Miehet on tutumpia kun naiset järjenjuoksultaan ja tavoiltaan. Syy voi olla, että koin isäni lapsena lämpöiseksi ja tunteellisemmaksi eli kaltaisekseni. Ja äitini oli kylmempi ja etäisempi, niinpä roikuin aina isäni mukana kaikkialla ja näin sitä mies elämää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Misogynia tai inhorealismi mielumminkin. Voi olla, että mun ajatusmaailmani on pitkälti tämmöinen, kun oon varttunut aika miehisessä seurassa ja maailmassa. Miehet on tutumpia kun naiset järjenjuoksultaan ja tavoiltaan. Syy voi olla, että koin isäni lapsena lämpöiseksi ja tunteellisemmaksi eli kaltaisekseni. Ja äitini oli kylmempi ja etäisempi, niinpä roikuin aina isäni mukana kaikkialla ja näin sitä mies elämää.

Jasu

Mä tykkäsin siitä rentoudesta, kun aina naisten kanssa on joutunu enemmän pingottaa itteään ja olemistaan, muuten on tullu teräväkielinen isku pläsiin.

Musta naiset on ilkeämpiä jos joku ei mee niitten mielen mukaan kun miehet, noin yleensä.

Mies voi sitten olla raaka ja julma, kun pää on sekaisin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ei tuo ole realismia. Laitat kaiken maailman pahuuden naisten syyksi ja näet miehissä vain hyvää. Se ei ole realismia, se on sovinismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole realismia. Laitat kaiken maailman pahuuden naisten syyksi ja näet miehissä vain hyvää. Se ei ole realismia, se on sovinismia.

En mä niin ole tehnyt. Kerroin vaan että minua on paremmin ja reilummin kaverinakin kohdellu miehet kun naiset taas on ollu aina ylijyräämässä mua.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä niin ole tehnyt. Kerroin vaan että minua on paremmin ja reilummin kaverinakin kohdellu miehet kun naiset taas on ollu aina ylijyräämässä mua.

Jasu

Siksi kun en ole samaa mieltä kaikesta ja komppaa nausia silloinkin, kun ovat väärässä. Kun uskallan sanoa eriävän mielipiteen, niin olen välittömästi misogynisti, sovinisti tai petturi joka ei pidä naisten puolia. En mä pidä idioottien miestenkään puolia, miksi nainen olisi joku poikkeus vaan siksi, että mäkin olen nainen?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi kun en ole samaa mieltä kaikesta ja komppaa nausia silloinkin, kun ovat väärässä. Kun uskallan sanoa eriävän mielipiteen, niin olen välittömästi misogynisti, sovinisti tai petturi joka ei pidä naisten puolia. En mä pidä idioottien miestenkään puolia, miksi nainen olisi joku poikkeus vaan siksi, että mäkin olen nainen?

Jasu

Jos mies on oikeessa, nainen väärässä miksen mä voi todeta asian olevan niin? Ilman leimaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Jos kykenisit tarkastelemaan kirjoituksiasi objektiivisesti, niin huomaisit että olet, muttet kykene vaan lietsot itseäsi ja muita yhä suurempaan vihaan tuota kamalaksi katsomaasi ihmisryhmää vastaan. Vastaavaa näkee mm. yliksellä niiden keskuudessa, jotka eivät naista syystä tai toisesta itselleen saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies on oikeessa, nainen väärässä miksen mä voi todeta asian olevan niin? Ilman leimaa.

Jasu

Peruskoulussakin jos pidin jonkun pojan näkemystä tai ratkaisua parempana tai toimivampana, heti alettiin seksistisesti väittämään, että haluan poikien suosioon tai olen kateellinen tytölle jonka näkemys ei kuulostanut yhtä järkevälle, kun pojan.

Eli pahimpia seksistejä on ollu naiset, eihän sitä nyt voi oikeesti järkeä käyttää jos voi sukupuolellakin ratsastaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kykenisit tarkastelemaan kirjoituksiasi objektiivisesti, niin huomaisit että olet, muttet kykene vaan lietsot itseäsi ja muita yhä suurempaan vihaan tuota kamalaksi katsomaasi ihmisryhmää vastaan. Vastaavaa näkee mm. yliksellä niiden keskuudessa, jotka eivät naista syystä tai toisesta itselleen saa.

Minä nimenomaan olen rehellisen objektiivinen, mitä naisasianaiset harvemmin pystyy olemaan. Ei voi myöntää, että naisissa on ihan hirveitä ämmiä, ja ne jotka ei ole, ei mua syyttelekkään sovinistiksi. Kun tietävät ettei he ole niitä ämmiä joista naisena puhun. Vaan ovat reiluja molemmille sukupuolille, kuten kuuluukin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä nimenomaan olen rehellisen objektiivinen, mitä naisasianaiset harvemmin pystyy olemaan. Ei voi myöntää, että naisissa on ihan hirveitä ämmiä, ja ne jotka ei ole, ei mua syyttelekkään sovinistiksi. Kun tietävät ettei he ole niitä ämmiä joista naisena puhun. Vaan ovat reiluja molemmille sukupuolille, kuten kuuluukin.

Jasu

Se älähtää johon kalikka kolahtaa. Muitten ei tarvi älistäkkään, ei tunne uhkaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se älähtää johon kalikka kolahtaa. Muitten ei tarvi älistäkkään, ei tunne uhkaa.

Jasu

Jatkossakin sanon miten asiat näen ja koen. Ihan sama jos joku kiukkuinen nainen ottaa itseensä, sen kus sitten on varmaan aiheesta sanottukin, jos kirvelee.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkossakin sanon miten asiat näen ja koen. Ihan sama jos joku kiukkuinen nainen ottaa itseensä, sen kus sitten on varmaan aiheesta sanottukin, jos kirvelee.

Jasu

Vihapuheella asetat myös omat tyttäresi varaan. Ei auta kuin katsoa peiliin jos sattuu huonosti käymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasulla on taas tällä hetkellä se hänen miesuhokautensa menossa. Hänhän on kertonut palstalla miten tuo homma menee. Hänellä on naiskausia ja mieskausia ja mieskausina on aina sitten tuo tolkuton naisviha päällä. Kyllä se siitä taas helpottaa, viimeistään kun Euroviisut ovat ohitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkeehän sen täälläkin, ämmät riitelee kun miehet kattelee hiljaa vierestä tai hymähtää meille. 😂

Jasu

En suostu yleistämään.
        Joku nainen voi olla joskus karsea ja joku mies hymähtää, jos nyt ylipäätään huomaa ollenkaan.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ihan mielenkiinnosta ... oletko huomannut, että sä itse olet se pahin riitelijä täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasulla on taas tällä hetkellä se hänen miesuhokautensa menossa. Hänhän on kertonut palstalla miten tuo homma menee. Hänellä on naiskausia ja mieskausia ja mieskausina on aina sitten tuo tolkuton naisviha päällä. Kyllä se siitä taas helpottaa, viimeistään kun Euroviisut ovat ohitse.

Katsotaan. Epäilyksen alla on kyllä mahdollisesti vaihdevuosien aiheuttama naishormonitasojen lasku tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta ... oletko huomannut, että sä itse olet se pahin riitelijä täällä?

En pahin, mutta yksi pahimmista. Minuun on niin helppo suuttua. Kertoo suuttujasta tosin enemmän, enhän mä aloita riitelyä useinkaan. Minut tulkitaan niin että aletaan äristä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suostu yleistämään.
        Joku nainen voi olla joskus karsea ja joku mies hymähtää, jos nyt ylipäätään huomaa ollenkaan.
        Vilma

No joo, olet oikeassa. 😃👍

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä vihaa naisia laumana, mutta on olemassa naisia kuten miehiäkin jotka ovat mielestäni hevon perseestä kotoisin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihapuheella asetat myös omat tyttäresi varaan. Ei auta kuin katsoa peiliin jos sattuu huonosti käymään.

Minun tyttäriin ei parane kiinni käydä, jos haluaa elää niin että pojan äitikin vielä poikansa tunnistaa tai elossa jostain löytää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun tyttäriin ei parane kiinni käydä, jos haluaa elää niin että pojan äitikin vielä poikansa tunnistaa tai elossa jostain löytää.

Jasu

Tuo nyt on naurettavaa uhoamista. Ei sinusta fyysisesti miehelle vastusta olisi, eikä omankädenoikeudesta seuraa mitään hyvää, lähinnä joku kostonkierre.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

🙂 myöntävä hymähdys tähän kohtaan

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

🙂 myöntävä hymähdys tähän kohtaan

On aivan tyypillistä, että naisvihamieliset miehet tulevat taputtelemaan selkään "hyvää jätkää" naisten parjaamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt on naurettavaa uhoamista. Ei sinusta fyysisesti miehelle vastusta olisi, eikä omankädenoikeudesta seuraa mitään hyvää, lähinnä joku kostonkierre.

Minusta tarvi ollakkaan, kyllä täältä miehiä ja aseita löytyy. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tarvi ollakkaan, kyllä täältä miehiä ja aseita löytyy. 😅

Jasu

Turha luulla, että tässä perheessä miehet jää ihmettelemään, jos perheen naisväkeä satutetaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Sinä et vain tule olemaan loputtomiin täällä heitä puolustamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pahin, mutta yksi pahimmista. Minuun on niin helppo suuttua. Kertoo suuttujasta tosin enemmän, enhän mä aloita riitelyä useinkaan. Minut tulkitaan niin että aletaan äristä.

Jasu

Ehdottomasti pahin noista riitelijöistä kyllä. Pahempia jankuttajia kyllä löytyy, mutta ei riitelijöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ja siis ei kukaan täällä ikinä tulkitse sinua väärin ja rähise, vaan sinä tulkitset väärin ja alat rähistä. Mä en ole vielä kertaakaan nähnyt kenenkään aloittavan rähinää kanssasi keskustellessa, vaan se rähinä lähtee niissä tilanteissa aina sinusta. Eri asia ovat sitten ne, jotka tahallaan tökkivät sinua, mutta ei niitä montaa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et vain tule olemaan loputtomiin täällä heitä puolustamassa.

No jopas on kauhukuva. Hui.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti pahin noista riitelijöistä kyllä. Pahempia jankuttajia kyllä löytyy, mutta ei riitelijöitä.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis ei kukaan täällä ikinä tulkitse sinua väärin ja rähise, vaan sinä tulkitset väärin ja alat rähistä. Mä en ole vielä kertaakaan nähnyt kenenkään aloittavan rähinää kanssasi keskustellessa, vaan se rähinä lähtee niissä tilanteissa aina sinusta. Eri asia ovat sitten ne, jotka tahallaan tökkivät sinua, mutta ei niitä montaa ole.

😂😂😂😂😂😂😂😜

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

On aivan tyypillistä, että naisvihamieliset miehet tulevat taputtelemaan selkään "hyvää jätkää" naisten parjaamisesta.

jaaha, noinkin jännittävä tulkinta aiheesta 🙂, dramatiikkaa tyhjästä

• Anonyymi

Miehet sonnustautuisivat toisilleen. Syntyisi erilaisia käsityksiä ulkonäöstä. Hiusten leikkaus, parran pituus ja eri väriset kuviot iholla kertoisivat heimosta, mihin kuulut.
      Johtajat ja alistujat erottuisivat toisistaan ulkonäöllisesti. Leijonat ja muurahaiset tunnistaisi jo kaukaa.
      Kulkuvälineet olisivat erityisessä merkityksessä. Nopeus, kiihtyvyys ja väritys tärkeitä elementtejä.
      Pukeutuminen. Kulloisenkin pukukoodin mukaan. Mies kasvattaisi poikansa ja näin perinne pysyy yllä.

Mies 65

• Anonyymi

Vaan mistä se poika tulisi? Muuten mielenkiintoinen näkemys.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Keinokohdusta varmaan. Se munasolu taitaisi olla suurin ongelma, mutta jokin teknologinen innovaatio kai siihenkin löytyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Vastasin kysymykseen miten miehen ulkonäkö muuttuisi, jos naista ei olisi olemassa. Kokonaan toinen juttu on sitten se miten miehet lisääntyisivät!
        Raudat kauluksessani eivät oikein riitä ongelman lähempään tarkasteluun. Jätän asian pohdiskelun viisaammilleni.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keinokohdusta varmaan. Se munasolu taitaisi olla suurin ongelma, mutta jokin teknologinen innovaatio kai siihenkin löytyisi.

Nythän Japani testaa ihmistä ja sikaa yhteen. 😬

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin kysymykseen miten miehen ulkonäkö muuttuisi, jos naista ei olisi olemassa. Kokonaan toinen juttu on sitten se miten miehet lisääntyisivät!
        Raudat kauluksessani eivät oikein riitä ongelman lähempään tarkasteluun. Jätän asian pohdiskelun viisaammilleni.

Mies 65

No niin kyllä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän Japani testaa ihmistä ja sikaa yhteen. 😬

Jasu

Sian sydämenhän voi siirtää ihmiselle. Sinällään täysin looginen valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sian sydämenhän voi siirtää ihmiselle. Sinällään täysin looginen valinta.

16:07
        Leikkauksen ja eetterin jälkeen immrinen sanoo nöfnöf.
        Mä ihmettelen, miksi koko elin pitää aina siirtää.
        Miksei tekoälyllä voida kudospalasta tehdä 'viljellen' uusi sydän eli ekaks ne kammiot.
        Se äly aina huutaisi palan jotakin lisää esim. niitä läppiä jne.
        Teloälykoneeseen volyymia, nopeutta ja simulaattoriin testaamaan sen toimintaa.
        Jotain hiussuoniakin pitäisi olla?
        Minusta niin kauniita sanoja kammio ja hiussuomut.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16:07
        Leikkauksen ja eetterin jälkeen immrinen sanoo nöfnöf.
        Mä ihmettelen, miksi koko elin pitää aina siirtää.
        Miksei tekoälyllä voida kudospalasta tehdä 'viljellen' uusi sydän eli ekaks ne kammiot.
        Se äly aina huutaisi palan jotakin lisää esim. niitä läppiä jne.
        Teloälykoneeseen volyymia, nopeutta ja simulaattoriin testaamaan sen toimintaa.
        Jotain hiussuoniakin pitäisi olla?
        Minusta niin kauniita sanoja kammio ja hiussuomut.
        Vilma

Eiköhän tekniikka aikanaan etene siihenkin, että noita elimiä 3D- printataan henkilön omista soluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tekniikka aikanaan etene siihenkin, että noita elimiä 3D- printataan henkilön omista soluista.

Missä on suomalainen lääketeollisuus ja tekniitta ja niiden synteesi?
        Vilma
        Su HS ja Vaisala: kandee lukea. Tekniikka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on suomalainen lääketeollisuus ja tekniitta ja niiden synteesi?
        Vilma
        Su HS ja Vaisala: kandee lukea. Tekniikka?

Kehitystyöhön tarvitaan rahaa ja meillä leikataan kaikesta sellaisesta, joka voisi johtaa uusiin innovaatioihin.

• Kyllä mä parran ajaisin ja kulmakarvat nyppisin. Mutta en ehkä niin usein. Enkä ostais noin kalliita vaatteita. En ees nää järkee että just meni vaatekertaa ja kenkiin 310 euroa. Mutta noi vaatemyyjät sen tietää ja siks pyytää melkein mitä tahansa.

• Just tulin ilmoitus, että paketti on tullu. Älkää olko kateellisia, että nyt mulla alkaa tapahtumaan naisrintamalla.

• Anonyymi

Hehe, hyvä jos luotat habitukseen. Mä taas mielummin imuroin tyyppejä joille merkit on merkityksettömiä. Ne ei yleensä tuu niin kalliiksi. 😜

Jasu

• Anonyymi

11:31
        On kevät. Koivut punertavat. Alat pörrätä!
        Vilma

• Anonyymi

Tuskin mikään muu muuttus kun se että ei tarvis laittautua siinä peilin edessä pillun toivossa

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      67
      2495
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      184
      2162
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      47
      2093
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2010
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      33
      1835
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      190
      1544
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      220
      1485
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1255
    9. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1241
    10. Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä

Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva
      Lieksa
      196
      1036
    Aihe