Poronliha poikotti

Anonyymi-ap

Kaikki joilla on koira .tai jotka eivät muuten hyväksy poromiesten omankädenoikeutta Boikottiin poronliha! .. Asioihin voi vaikuttaa Avatkaa adressi poikottiin poronliha.

13

471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syökö sitä joku. Poro syö jäkälää, joka on Tsernobylin jäljiltä vielä radioaktiivista.

• Anonyymi

Ei sitä kuselle maistuvaa voi tervejärkinen syyä. Hyi helevetti. Mutta viestiä viiään etteenpäin ja kantturoita katoaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä kuselle maistuvaa voi tervejärkinen syyä. Hyi helevetti. Mutta viestiä viiään etteenpäin ja kantturoita katoaa...

Kävimme viisi vuotta sitten Inarissa ja siinä paikallisessa ravintolassa tilattiin poronkäristykset? Voin sanoa, että jos poronlihan on sellaista ja sen makuista mitä söin, niin en syö enää koskaan. Tuskin ruuanlaittajassa on vikaa ollut, mutta se elukan lihan maku ei ollut minusta hyvää. Jotenkin outoa se oli ja etelän vetelänä en siitä tykännyt. Olen edelleen kunnon grillatun broilerin, naudanlihan ja karjalanpaistin ystävä, jos liha ruokaa syön. Ja tietysti kyljyksiä kermakastikkeessa.
        Makuaisoista ei sovi kiistellä, kukin pitäköön herkkunaan mitä haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävimme viisi vuotta sitten Inarissa ja siinä paikallisessa ravintolassa tilattiin poronkäristykset? Voin sanoa, että jos poronlihan on sellaista ja sen makuista mitä söin, niin en syö enää koskaan. Tuskin ruuanlaittajassa on vikaa ollut, mutta se elukan lihan maku ei ollut minusta hyvää. Jotenkin outoa se oli ja etelän vetelänä en siitä tykännyt. Olen edelleen kunnon grillatun broilerin, naudanlihan ja karjalanpaistin ystävä, jos liha ruokaa syön. Ja tietysti kyljyksiä kermakastikkeessa.
        Makuaisoista ei sovi kiistellä, kukin pitäköön herkkunaan mitä haluaa.

Se on ollu kusiämpärissä viikon liotettua hirvenlihaa=poronlihaa.

• Anonyymi

Häätyypä taas käydä täyttämässä pakastin poronlihasta kunhan tulee tuo liha-auto käväseen tuossa kylillä.

• Anonyymi

Samalla kun syöt poroa niin mieti pienen Vainu koiran julmaa kohtaloa.

• Anonyymi

Sinun varmaan häätyy vetää käteesikin, tai tee siihen poronliha kitjakkeeseen reikä ja pane sitä.

• Anonyymi

Poronliha on vielä järjettömän kallista,hulluutta tuhlata rahaa moiseen beggerelliin .

• Anonyymi

Savustettu pron sisäfile on hyvää. Käristys ei.

• Anonyymi

Savun maulla saa peitettyä sen pahan lihan maun.

• Anonyymi

Minä en tunne ketään selväjärkistä joka pystyy poronlihaa syömään.

• Anonyymi

Porot syö enää rehua ja makukin on sen mukainen. Sikakin on maukkaampaa.

• Anonyymi

ddd

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      92
      1949
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1781
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      308
      1584
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      1460
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      92
      1053
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      987
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      978
    9. 67
      954
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe