Se pitää tarkkaan harkita mitä syö päivän aikana ja merkata ne jo tarkasti aamulla ruokapäiväkirjaan.
Kyllä sitä lihoo kuka vain jos syö summassa mitä sattuu.
Liikuntana käy hyvin pelkkä hyötyliikuntakin jos ei ole aikaa oikeaan liikuntaan.
Aterioitten suunnittelu,hyötyliikunta
28
218
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä sää vaan kirjaa, ettet liho. On sullakin elämä ankeeta.
- Anonyymi
Rapsuttele sinä vaan niitä píllukªrvojasi. En ole aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rapsuttele sinä vaan niitä píllukªrvojasi. En ole aloittaja.
Onko sinulla jo poikaystävä isosta kaupungista? Omituista, miten peesaat, komppaat ja puolustat 110 % ajasta massiivikalorihöpoä. Siis aina ja poikkeuksetta. Onko sulla kissa, rapsuttele sitä, niin saat päivittäisen pahan olosi pois. Tai hanki hamsteri. Olet 90 % tod. näk. tosi lihava, ja ainakin sinulla on todella läskisen ihmisen sielu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla jo poikaystävä isosta kaupungista? Omituista, miten peesaat, komppaat ja puolustat 110 % ajasta massiivikalorihöpoä. Siis aina ja poikkeuksetta. Onko sulla kissa, rapsuttele sitä, niin saat päivittäisen pahan olosi pois. Tai hanki hamsteri. Olet 90 % tod. näk. tosi lihava, ja ainakin sinulla on todella läskisen ihmisen sielu.
Miksi normaalipainoisena luet MKH:n jokaisen viestin suurennuslasin kanssa, vaikket tykkää hänestä, etkä silittele kissaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se ihan yks ja sama on. Ei ulkopuolisella käy noin tunteisiin, salamannopeasti on komppaamassa ja hyökkää karvoineen kimppuun. Onhan se nähty.
Nämä keskustelupalstat on joillekin ainut elämän sisältö kun on paljon työkyvyttömyyseläkkeellä/syrjäytynyneitä ja päivät tyhjiä ja yksinäisiä. Täällä voi yrittää päteä kun ei elävässä elämässä ole onnistunut, tulee olo että hallitsee maailmaa melkein. Massiivikalorihöpisijä tuuttaa joka päivä useita viestejä ja sitten esiintyy toisena komppaamassa itseään. Itse veikkaan jotain mieleltään sairasta seksuaalirikollista tyyliin Jammu. Taas tuli karvat ekana mieleen. Laihdutuksesta. - Anonyymi
Kyllä kehitysvammainenkin voi yrittää noudattaa dieettiä vaikka hän ei ymmärräkään välttämättä miksi karkeista koko ajan vain lihoo vaikka kuinka pyöräilee. Minusta on mukava kun vammainen yrittää kovasti ja haaveilee veitsenterävistä vatsalihaksista. Makea vain hallitsee koko elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kehitysvammainenkin voi yrittää noudattaa dieettiä vaikka hän ei ymmärräkään välttämättä miksi karkeista koko ajan vain lihoo vaikka kuinka pyöräilee. Minusta on mukava kun vammainen yrittää kovasti ja haaveilee veitsenterävistä vatsalihaksista. Makea vain hallitsee koko elämää.
Tuon kirjoitti tukihenkilölleen suuttunut viiltelevä teini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ainakin läskisen ihmisen sielu. Olen 152 cm pitkä ja painan 64 kg. Olen painanut 72 kg, mutta pikkuhiljaa niuhottelemalla olen saanut vähän tolkkua. Kyllä voisi, niin kuin aloittaja aloitti, pitää päiväkirjaa syömisestäni. Minulla on kuitenkin suurin piirtein samat annokset. Muistan ne. Riisuttu ruokavalio. Iltaa kohti yritän vähentää. Olen yrittänyt ja onnistunutkin pienentää annoskokoja.
Ei tässä mitään päivittäistä pahaa oloa ole. Onneksi ei ole enää todellisia ahmimiskohtauksia, pysyn raiteilla. Kun ostan 50 gr sokerittoman suklaalevyn, syön siitä puolet
Herkutellen!
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä lähteä kiireessä tekemään mitään liikunta suorituksia.Liikuntaa harrastan vain silloin jos on siihen on aikaa.Painonhallinta pitää hoitaa silloin aivan syömisen avulla silloin kun liikkuu vähän.
Laskin nyt keskikalorit tältä kuulta 17 päivän ajalta.Keskokalorit 2830 kal ja paino ja kaikki mitat pysynyt samassa vaikka harrastin vain vähän oikeassa liikuntaa eli 10 päivän tuona aikana 2 tuntia pyöräilyä.
Nilkka ei kestä vielä ainakaan luisteluhiihtoa,täytyy kokeilla huomenna perinteistä hiihtoa.- Anonyymi
Mihin sinun päiväsi menee kun on kiire ja ei ole aikaa? Karkin syömiseen?
- Anonyymi
Siirtyy 1900 luvun alun ruokavalioon jättää kaiken teollisesti tuotetun ja prosessoidut valmisteet kaupan hyllylle niin muuta ei tarvitse tehdä ei edes sitä kirjaa pitää. Toisin sanoen ostaa mahdollisimman luonnonmukaista ruokaa tai kasvattaa ja pyytää itse kun nykyisin syöttävät tuotantoeläimillekin mitä sattuu ja levittelevät pelloille erilaisia kemikaaleja jotka sitten siirtyy kasveihin. Lehmillekin syötetään ilmastohömpän nimissä jotain boavaria jotta eivät piereksi idioottien maailmankuvaa repaleiseksi.
- Anonyymi
Juu kyllähän se näin on että jos ruuan eteen joutuu näkemään vaivaa niin sitä ei tule silloin myöskään syötyä määrättömiä määriä.
Eli ostat perunoita ja kuorit ne ja keität tai keität kuoripäällisinä ja kuorit sitten kypsinä.
Lihan ostat myös ja poistat siitä kalvot yms. ja sen jälkeen paloittelet ja kuullotat kasvikset yms. ja ruskistat lihan ja sen jälkeen kysennät sen.
Eli suonennettuna näet vaivaa ruuan eteen.
No moni vain menee mäkkäriin ja survoo sen nopeasti eteensä saaneen energiapommin naamaansa saaden siinä sivussa tuhottomasti epämääräisiä kemikaaleja kehoonsa.
Myös tuo manipulointi että ihmisen pitää syödä koko ajan tai sokeriarvot romahtaa johtavat siihen että aikaa ei riitä muuhun kuin tuon roskaruuan syöntiin.
kerran päivässä laadukas ateria hyvistä raaka-aineista niin pysyy paino ja terveys kunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllähän se näin on että jos ruuan eteen joutuu näkemään vaivaa niin sitä ei tule silloin myöskään syötyä määrättömiä määriä.
Eli ostat perunoita ja kuorit ne ja keität tai keität kuoripäällisinä ja kuorit sitten kypsinä.
Lihan ostat myös ja poistat siitä kalvot yms. ja sen jälkeen paloittelet ja kuullotat kasvikset yms. ja ruskistat lihan ja sen jälkeen kysennät sen.
Eli suonennettuna näet vaivaa ruuan eteen.
No moni vain menee mäkkäriin ja survoo sen nopeasti eteensä saaneen energiapommin naamaansa saaden siinä sivussa tuhottomasti epämääräisiä kemikaaleja kehoonsa.
Myös tuo manipulointi että ihmisen pitää syödä koko ajan tai sokeriarvot romahtaa johtavat siihen että aikaa ei riitä muuhun kuin tuon roskaruuan syöntiin.
kerran päivässä laadukas ateria hyvistä raaka-aineista niin pysyy paino ja terveys kunnossa.Suosittelen käyttämään reilusti lihaa koska siinä on paljon proteenia ja siitä saa ruokaan hyvää makua.
Minulle kävi edellisellä kerralla niin että kun tein ruokaa jouduin korjaamaan makua 2 kertaa.
Siitä tuli lopussa melkein kasvisruoka.Maistui kyllä hyvin,mutta olosta huomasi että siinä oli jotain ravinnosta puuttuvaa ja se puute oli liha.
Nyt paistan ateriaan melkein puolet painosta naudanjauhelihapihvejä.
Proteenit jäi liian pieneksi sillä kasvisruualla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen käyttämään reilusti lihaa koska siinä on paljon proteenia ja siitä saa ruokaan hyvää makua.
Minulle kävi edellisellä kerralla niin että kun tein ruokaa jouduin korjaamaan makua 2 kertaa.
Siitä tuli lopussa melkein kasvisruoka.Maistui kyllä hyvin,mutta olosta huomasi että siinä oli jotain ravinnosta puuttuvaa ja se puute oli liha.
Nyt paistan ateriaan melkein puolet painosta naudanjauhelihapihvejä.
Proteenit jäi liian pieneksi sillä kasvisruualla.Rapsuttele sinä vaan niitä píllukªrvojasi. En ole aloittaja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rapsuttele sinä vaan niitä píllukªrvojasi. En ole aloittaja..
Sinä itse voít ottaa omalta tukíhenkilöltäsi suìhin. Älä enää viiltele itseäsi äläkä kopioi toisten viestejä ilman lainausmerkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse voít ottaa omalta tukíhenkilöltäsi suìhin. Älä enää viiltele itseäsi äläkä kopioi toisten viestejä ilman lainausmerkkejä.
Läski hallitsee elämääsi, siilä sielusi on läskisen ihmisen sielu. Elämänsisältösi on höpön järjetön puolustelu. Koulukiusaaminen on jättänyt sinuun pahat jäljet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läski hallitsee elämääsi, siilä sielusi on läskisen ihmisen sielu. Elämänsisältösi on höpön järjetön puolustelu. Koulukiusaaminen on jättänyt sinuun pahat jäljet.
Sinä olet koulukiusaaja, ja sinulla on päihdeongelma. Olet ollut pakkohoidossa viiltelyiden ja anoreksian takia. Vihaat ihmisiä, varsinkin tukihenkilöäsi. Vanhempasi eivät olleet kunnioittamisen arvoisia mutta et itse ole yhtään heitä parempi ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet koulukiusaaja, ja sinulla on päihdeongelma. Olet ollut pakkohoidossa viiltelyiden ja anoreksian takia. Vihaat ihmisiä, varsinkin tukihenkilöäsi. Vanhempasi eivät olleet kunnioittamisen arvoisia mutta et itse ole yhtään heitä parempi ihminen.
Kyllä, kyllä, varmasti juuri noin, mutta sinulla on läskisen ihmisen sielu ja sinua on kiusattu koulussa. Sinut valiittiin aina liikuntatunnilla viimeisenä, jos olleenkaan. Välitunnit olivat sinulle yhtä tuskaa, etkä koskaan halunnut osallistua mihinkään ryhmätöihin. Sen takia sinulla on nuo valtavat traumat, joita pyrit nyt purkamaan.
Ei läskinen ja kiusattu ihminen pääse koskaan mustasta sielustaan, ellei ole varaa todella kalliiseen terapiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rapsuttele sinä vaan niitä píllukªrvojasi. En ole aloittaja..
"Rapsuttele sinä vaan niitä píllukªrvojasi. En ole aloittaja.."
Eikö tälle kirjoittajalle olisi muuta hoitomenetelmää kuin suoltaa pahaa oloaan täällä?
Ymmärrän kyllä että lääkäriin on vaikea päästä ja määräävät vain pillereitä, mutta eikö olisi jo aika kokeilla sekin tie? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rapsuttele sinä vaan niitä píllukªrvojasi. En ole aloittaja.."
Eikö tälle kirjoittajalle olisi muuta hoitomenetelmää kuin suoltaa pahaa oloaan täällä?
Ymmärrän kyllä että lääkäriin on vaikea päästä ja määräävät vain pillereitä, mutta eikö olisi jo aika kokeilla sekin tie?Tuon lainauksen kirjoittaja ei todellakaan ole terve, väärä lääkitys kenties..?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuon lainauksen kirjoittaja ei todellakaan ole terve, väärä lääkitys kenties..?
Lihavan ihmisen musta sielu, seurausta koulukiusauksesta.
Sen takia kiusaamiseen pitää puuttua ajoissa! Ketään ei saisi kiusata, tiedoksi myös opettajille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lihavan ihmisen musta sielu, seurausta koulukiusauksesta.
Sen takia kiusaamiseen pitää puuttua ajoissa! Ketään ei saisi kiusata, tiedoksi myös opettajille.Mitäpä jos itse híeroísit vain sítä klítorístasì etkä osallistuisi enää aikuisten palstalle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä jos itse híeroísit vain sítä klítorístasì etkä osallistuisi enää aikuisten palstalle?
Yllä olevan kirjoittaja ei todellakaan ole terve, väärä lääkitys kenties..?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yllä olevan kirjoittaja ei todellakaan ole terve, väärä lääkitys kenties..?
Siltä on puuttunut poikaystävä jo vuosia, ja saman aikaa on puhunut naisten alapäästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siltä on puuttunut poikaystävä jo vuosia, ja saman aikaa on puhunut naisten alapäästä.
Taidatte tykätä siitä, että teidät otetaan takaapäin?
- Anonyymi
Dementikkp toistaa jatkuvasti samaa kuviota.
- Anonyymi
Minä en tehnyt tuota avausta vaan se oli joku muu.Olen kiinni nyt 50si km hiihdossa ja proteenissa 62tä grammaa.
- AnonyymiUUSI
Harkitsemme laihtumistasi jatkossa vastaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424253
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971979Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911605- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771432- 2501285
- 2761153
- 771152