Suuri syömisen tarve välillä on normaalia

Anonyymi-ap

Ihmisillä suuri syömisen tarve välillä on aivan normaalia,ei sitä kuitenkaan liho vaikka syö paljon JOS on suuri arkiaktiivisuus tai harrastaa jatkuvasti liikuntaa.
Itsekkin olen syönyt nyt pitemmän aikaa monina päivinä 3000-4000 kaloria enkä ole lihonut yhtään mitattuna monella eri mittaus tavalla.
Paino,pihtimittaukset vatsasta,vyötärön ympärysmitta.
En ole lihonut yhtään vaikka liikunta määrät on ollut vielä aika pieniä 😲ja liikunta suorituksia on ollut nyt vain 10 kpl 18 päivän aikana,sehän voisi olla jopa 30 suoritusta tuona aikana jos liikuntaan olisi paljon aikaa.
Uusi kuuri on erittäin helppo aloittaa silloin kun on syönyt jonkin aikaa enemmän.Siinä pitää ajatella mitä syö ja miten syö.
Pienillä kaloreilla pystyy syömään aika hyvin JOS osaa suunnitella hyvin ruokaohjelman.
Suunnittelen aina itse ohjelman.

16

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinäkin pitää sitten käyttää järkeä kun syö paljon.
      Ei sitä silloinkaan kannata alkaa syömään mitään suklaalevyjä ja herkkumunkkeja.

• Anonyymi

Minun mielestäni kehitysvammaisilla ja kaikilla muillakin on oikeus ilmaista mielipiteensä.

• Anonyymi

Niin on MUTTA minä olen tavallista viisaampi ihminen
        😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on MUTTA minä olen tavallista viisaampi ihminen
        😂

Pystyisin helposti välillä lisäämään syömistään jopa 50% halutessa mutta siihen ei ole mitään tarvetta.
        Noin 3000 kaloria riittää ainakin minulle varsin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyisin helposti välillä lisäämään syömistään jopa 50% halutessa mutta siihen ei ole mitään tarvetta.
        Noin 3000 kaloria riittää ainakin minulle varsin hyvin.

Eihän sille paljolle syömiselle jota tulee aina välillä voi mitään.JOS ON NÄLKÄ syön varmasti,en kuitenkaan siitä liho edellämainituista syistä.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sille paljolle syömiselle jota tulee aina välillä voi mitään.JOS ON NÄLKÄ syön varmasti,en kuitenkaan siitä liho edellämainituista syistä.😁

Minulla on nykyään paljon tarkentunut kalorien ja kulutuksen seuranta koska käytössä on ollut huavein aktiivisuusranneke mistä näkee aivan kaikki terveyteen liittyvät tiedot.
        Merkkaan siihen jo aamulla mitä syön päivän aikana ja teen illalla muutokset JOS niitä tulee.
        Yleensä merkkaan ylimääräiset syömiset ensin vain paperilapulle ja siirrän tiedot huavein ohjelmaan.
        Näin tehtynä kalorit on tarkasti oikein laskettu.

• Anonyymi

Käytätkö kehitysvammaisuustermiä moukkamaisesti vinoilun apukeinona? Tyylitajun puutetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytätkö kehitysvammaisuustermiä moukkamaisesti vinoilun apukeinona? Tyylitajun puutetta.

Eihän niitä täällä laihduttaminen ketään kiinnosta.
        Tuokin Esa Pulliaisen lihominen oli minun tekemä aloitus ja nyt siinä parissa päivässä melkein 6000 katselukertaa.Eli kaikki muu kiinnostaa mutta ei laihduttaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän niitä täällä laihduttaminen ketään kiinnosta.
        Tuokin Esa Pulliaisen lihominen oli minun tekemä aloitus ja nyt siinä parissa päivässä melkein 6000 katselukertaa.Eli kaikki muu kiinnostaa mutta ei laihduttaminen.

Se olin minä joka teki sen avauksen etkä sinä. Siinä avauksessa vallan on saanut rokotevastaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et pidä huolta omista sukulaisistasi ja asioista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et pidä huolta omista sukulaisistasi ja asioista ?

He ovat mieleltään tasa­painoisia eivätkä pilkkaa vammaisia ihmisiä. Keskus­hermostosi ei ole vielä kehittynyt. Jos olet jo aikuinen, keskus­hermostosi ei missään tapauksessa ole aikuisen kaltainen. Jos olet nuori, olet ns. haastava nuori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ovat mieleltään tasa­painoisia eivätkä pilkkaa vammaisia ihmisiä. Keskus­hermostosi ei ole vielä kehittynyt. Jos olet jo aikuinen, keskus­hermostosi ei missään tapauksessa ole aikuisen kaltainen. Jos olet nuori, olet ns. haastava nuori.

Minun mielestäni kehitysvammaisilla ja kaikilla muillakin on oikeus ilmaista mielipiteensä. Oletko sinä eri mieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se Massiivikalorihöpön puolustaja aka Kanannahkamies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä se Massiivikalorihöpön puolustaja aka Kanannahkamies?

Olen. Elämässäni oleellista on kyttääminen, oikeudenmukaisuus ja heikkojen ja yksinkertaisten ihmisten puolustaminen. Olen mielestäni tosi hyvä ja oikein hieno ihminen. Koulussa katsoin vierestä kun muita kiusattiin. Nyt olen entinen tosi lihava, nykyinen ylipainoinen.

• Anonyymi

Jos on nälkä niin syön varmasti,enkä jätä syömättä.
      Sitä syömistä pystyy sitten myöhemmin rajoittamaan.
      Ei se ole niin että AINA pitäisi syödä vähän.
      Vähää syömistä pitää yleensä jonkin aikaa suunnitella että pystyy pitämään siitä kiinni.
      Eilenkin söin ruisleivän kera vahvaa koskenlaskijan juustoa 150 g

• Anonyymi

Typerää syöntiä, Koskenlaskijassa on pelkkää rasvaa ja suolaa älyttömästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3641
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1708
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      1336
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1002
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      923
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      915
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      61
      900
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      68
      883
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      849
    Aihe