Ihmisillä suuri syömisen tarve välillä on aivan normaalia,ei sitä kuitenkaan liho vaikka syö paljon JOS on suuri arkiaktiivisuus tai harrastaa jatkuvasti liikuntaa.
Itsekkin olen syönyt nyt pitemmän aikaa monina päivinä 3000-4000 kaloria enkä ole lihonut yhtään mitattuna monella eri mittaus tavalla.
Paino,pihtimittaukset vatsasta,vyötärön ympärysmitta.
En ole lihonut yhtään vaikka liikunta määrät on ollut vielä aika pieniä 😲ja liikunta suorituksia on ollut nyt vain 10 kpl 18 päivän aikana,sehän voisi olla jopa 30 suoritusta tuona aikana jos liikuntaan olisi paljon aikaa.
Uusi kuuri on erittäin helppo aloittaa silloin kun on syönyt jonkin aikaa enemmän.Siinä pitää ajatella mitä syö ja miten syö.
Pienillä kaloreilla pystyy syömään aika hyvin JOS osaa suunnitella hyvin ruokaohjelman.
Suunnittelen aina itse ohjelman.
Suuri syömisen tarve välillä on normaalia
16
140
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäkin pitää sitten käyttää järkeä kun syö paljon.
Ei sitä silloinkaan kannata alkaa syömään mitään suklaalevyjä ja herkkumunkkeja. - Anonyymi
Minun mielestäni kehitysvammaisilla ja kaikilla muillakin on oikeus ilmaista mielipiteensä.
- Anonyymi
Niin on MUTTA minä olen tavallista viisaampi ihminen
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on MUTTA minä olen tavallista viisaampi ihminen
😂Pystyisin helposti välillä lisäämään syömistään jopa 50% halutessa mutta siihen ei ole mitään tarvetta.
Noin 3000 kaloria riittää ainakin minulle varsin hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyisin helposti välillä lisäämään syömistään jopa 50% halutessa mutta siihen ei ole mitään tarvetta.
Noin 3000 kaloria riittää ainakin minulle varsin hyvin.Eihän sille paljolle syömiselle jota tulee aina välillä voi mitään.JOS ON NÄLKÄ syön varmasti,en kuitenkaan siitä liho edellämainituista syistä.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sille paljolle syömiselle jota tulee aina välillä voi mitään.JOS ON NÄLKÄ syön varmasti,en kuitenkaan siitä liho edellämainituista syistä.😁
Minulla on nykyään paljon tarkentunut kalorien ja kulutuksen seuranta koska käytössä on ollut huavein aktiivisuusranneke mistä näkee aivan kaikki terveyteen liittyvät tiedot.
Merkkaan siihen jo aamulla mitä syön päivän aikana ja teen illalla muutokset JOS niitä tulee.
Yleensä merkkaan ylimääräiset syömiset ensin vain paperilapulle ja siirrän tiedot huavein ohjelmaan.
Näin tehtynä kalorit on tarkasti oikein laskettu. - Anonyymi
Käytätkö kehitysvammaisuustermiä moukkamaisesti vinoilun apukeinona? Tyylitajun puutetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö kehitysvammaisuustermiä moukkamaisesti vinoilun apukeinona? Tyylitajun puutetta.
Eihän niitä täällä laihduttaminen ketään kiinnosta.
Tuokin Esa Pulliaisen lihominen oli minun tekemä aloitus ja nyt siinä parissa päivässä melkein 6000 katselukertaa.Eli kaikki muu kiinnostaa mutta ei laihduttaminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niitä täällä laihduttaminen ketään kiinnosta.
Tuokin Esa Pulliaisen lihominen oli minun tekemä aloitus ja nyt siinä parissa päivässä melkein 6000 katselukertaa.Eli kaikki muu kiinnostaa mutta ei laihduttaminen.Se olin minä joka teki sen avauksen etkä sinä. Siinä avauksessa vallan on saanut rokotevastaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et pidä huolta omista sukulaisistasi ja asioista ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et pidä huolta omista sukulaisistasi ja asioista ?
He ovat mieleltään tasapainoisia eivätkä pilkkaa vammaisia ihmisiä. Keskushermostosi ei ole vielä kehittynyt. Jos olet jo aikuinen, keskushermostosi ei missään tapauksessa ole aikuisen kaltainen. Jos olet nuori, olet ns. haastava nuori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He ovat mieleltään tasapainoisia eivätkä pilkkaa vammaisia ihmisiä. Keskushermostosi ei ole vielä kehittynyt. Jos olet jo aikuinen, keskushermostosi ei missään tapauksessa ole aikuisen kaltainen. Jos olet nuori, olet ns. haastava nuori.
Minun mielestäni kehitysvammaisilla ja kaikilla muillakin on oikeus ilmaista mielipiteensä. Oletko sinä eri mieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se Massiivikalorihöpön puolustaja aka Kanannahkamies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä se Massiivikalorihöpön puolustaja aka Kanannahkamies?
Olen. Elämässäni oleellista on kyttääminen, oikeudenmukaisuus ja heikkojen ja yksinkertaisten ihmisten puolustaminen. Olen mielestäni tosi hyvä ja oikein hieno ihminen. Koulussa katsoin vierestä kun muita kiusattiin. Nyt olen entinen tosi lihava, nykyinen ylipainoinen.
- Anonyymi
Jos on nälkä niin syön varmasti,enkä jätä syömättä.
Sitä syömistä pystyy sitten myöhemmin rajoittamaan.
Ei se ole niin että AINA pitäisi syödä vähän.
Vähää syömistä pitää yleensä jonkin aikaa suunnitella että pystyy pitämään siitä kiinni.
Eilenkin söin ruisleivän kera vahvaa koskenlaskijan juustoa 150 g- Anonyymi
Typerää syöntiä, Koskenlaskijassa on pelkkää rasvaa ja suolaa älyttömästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424253
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971979Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911605- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771432- 2501285
- 2761153
- 771152