työpaikkakuvaukset

Anonyymi-ap

En oikee tajuu sitä et ku lukee työpaikkailmotuksia nii sanotaan aluks että ei tarvitse aikaisempaa kokemusta, koska koulutetaan tehtävään taikka kattava perehdytys. Sitte ku lukee vähä eteenpäi nii sanotaan että katsotaan eduksi aikaisempaa työkokemusta. Ota ny sitte tosta selvää että mitä tarvitaanko kokemusta vai ei. Osaako joku sanoo mitä tollane tarkottaa?

5

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä on vähän sama juttu kuin jokin aika sitten työaikojen puuttumista ihmetelleellä: jos et ymmärrä, mistä on kysymys, ei kannata hakea.

• Anonyymi

Samaa olen ihmetellyt. Kun ei viiti soittaa ja kysyä noin tyhmää kysymystä et tarvitaanko kokemusta vai ei. Varmaa löis luurin korvaan. Tekis sellasen sitte yksinkertasemman kuvauksen että tarvitaan kokemusta taikka ei. Eikä kahta kertaa et joo ei tarvita mutta sitte taas tarvitaan kokemusta.

• Anonyymi

Tuohan on niin selvä kuin olla voi...jos hakijalla ei ole kokemusta niin silloin palkataan se ja perehdytetään MIKÄLI ei ole muita...Kokemusta omaavat ovat kuitenkin aina ensisijalla

• Anonyymi

Nii onha toi vähä erikoista et tarvitaan kokemusta ja sitte ei tartte. On tää työnhaku kyllä aikamoista nykyää ku joka ilmotukses lukee välillä ihan turhaaki tekstiä.

• Anonyymi

Mietippä nyt itse omalle kohdalle.
      Laitat ilmoituksen lehteen että pihavaja pitäisi rakentaa eikä tarvitse olla huippurakentaja.
      No tulee 2 henkilöä josta toinen on joskus nähnyt vsaran ja sahan ja toinen huippuammattilainen.
      Kumpikin pyytää saman hinnan.
      Kumman otat? Ettet vain valitsisi sitä huippuammattilaista?

Sama juttu työpaikoissa, homma ei kaadu kokemukseen mutta jos jollakin hakijasta on kokemusta niin totta helkkarissa otetaan kokeneempi kun sitä ei tarvitse opettaa niin paljoa eikä ole niin iso riski siihen että lyö hanskat tiskiin kun työnkuva olikin eri kuin kuvitteli.

Aina joka tilanteessa valitaan paras mahdollinen vaihtoehto, vai miten sulla puolison valinnassa, otatko vain jonku vai valkkaatko itselle sopivan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      306
      2700
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      51
      2565
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      121
      1700
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1390
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1245
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1211
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1070
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1069
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70