Laitatteko kuvan?

Anonyymi-ap

Jos on oikein hyvännäköinen ei voi edes laittaa kuvaa deitti-ilmotukseen koska internet räjähtää siitä. Toinen juttu on että miehiä kiinnostaa lähinnä se onko läski. Mietin jos heti alkuun ilmotukseen kirjottaisi vyötärönympärys 75cm niin antaa miesten päättää. Jollekin tuo voi olla vaikka iso vatsa mutta itse olen oikein tyytyväinen 100/75/100 mittoihini.

36

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän sulla virallisenkaan määritelmän mukaan ole iso vatsa, vaan tiimalasi. Mun mielestä yks kauneimmista vartalomalleista.

Mulla oli tinderissä tuoreet ja tarkat kuvat itsestäni. Olen tällainen pallero ja haluan olla siitä rehellinen.
      Kysyin lisäksi kavereilta, että onko kuvat todenmukaisia.

Mulle oli tärkeintä, että ei tule mahdollisilla treffeillä pettymyksiä ulkonäön suhteen: Hän joka pitää läskinä, skippaa heti alkuunsa.

• Anonyymi

Mulla kokemusta siitä että lääh puuh häiriköt heti kimpussa kun minkään kuvan laittaa. Aloittavat runkkauksen välittömästi. Tästä syystä en ole koskaan hakenut kuvalla seuraa. En tiedä millaista muualla mutta pääkaupunkiseudulla erikoisia tyyppejä riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kokemusta siitä että lääh puuh häiriköt heti kimpussa kun minkään kuvan laittaa. Aloittavat runkkauksen välittömästi. Tästä syystä en ole koskaan hakenut kuvalla seuraa. En tiedä millaista muualla mutta pääkaupunkiseudulla erikoisia tyyppejä riittää.

Oman empiirisen tutkimuksen mukaan ainakaan Tinderistä ei pystynyt löytämään mitään vakavaa, joten piilotin korttini ja ehkä joskus unelmieni prinssi karauttaa mut hakemaan vanhalla ruosteisella Ladalla. Todennäköisesti saan odottaa kuolemaan saakka.

• Anonyymi

En laittaisi kuvaa (erillisestä pyynnöstä myöhemmin), mutta en mittojanikaan... sanallinen kuvaus saisi kelvata.

- Sheena

• Anonyymi

Samoin 105/68/100

• Anonyymi

Niin. 75 cm:n vyötärönympärys tarkoittaa, että naisen vyötärö on edestä ja takaa päin korkeintaan 37,5 cm:n levyinen ja todennäköisesti vielä kapeampi, koska osa ympärysmitasta menee sivusuuntaan.

Ihminen, joka pitää 75 cm:n mittaa suurena, on todennäköisesti tutustunut vyötärönmittoihin tutkailemalla mallien vartalonmittoja. Mallien vyötärö on kapeampi, koska he ovat pitkiä ja kevyitä ja koska heidän kuuluu olla alipainoisia.

🦄

• 75 cm tarkoittaa kolmea neljännestä metristä, joka aikanaan hyvinkin tarkasti määriteltiin platinasta ja iridiumista valmistetun ja huolellisesti säilytetyn metrin mitan avulla. Kaikkia maailman metrejä verrattiin tähän mittaan. Asiaan on tullut sellainen muutos, että nykyään metri määritellään vielä tarkemmin.

Naisen standardimalliksi puolestaan määriteltiin 1950-luvun Yhdysvalloissa: rinta 90 cm - vyötärö 60 cm - lantio 90 cm ja tätä kutsuttiin nimellä Marilyn Monroe. Kaikkia maailman naisia verrataan tähän mittaan. Asiaan ei ole tullut muutosta.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

75 cm tarkoittaa kolmea neljännestä metristä, joka aikanaan hyvinkin tarkasti määriteltiin platinasta ja iridiumista valmistetun ja huolellisesti säilytetyn metrin mitan avulla. Kaikkia maailman metrejä verrattiin tähän mittaan. Asiaan on tullut sellainen muutos, että nykyään metri määritellään vielä tarkemmin.

Naisen standardimalliksi puolestaan määriteltiin 1950-luvun Yhdysvalloissa: rinta 90 cm - vyötärö 60 cm - lantio 90 cm ja tätä kutsuttiin nimellä Marilyn Monroe. Kaikkia maailman naisia verrataan tähän mittaan. Asiaan ei ole tullut muutosta.

Naisista vaan 95% ei tule koskaan olemaan 90-60-90
        mitassa edes anorektisessa tilassa edes misseistä kaikki ei yllä tuohon.

90-60-90 on yhtä harvinainen kuin 188cm-toimivat 21cm, erottuvat lihakset ja rasvaprosentti 5% miehillä. Verrata voi ihan mihin haluaa, vaikka realismia se ei elämään tuo,

• Anonyymi

Deitti-ilmoja niitä on useimmiten turha edes tehdä harva niitä vaivautuu edes lukeen oli kuvaa tai ei ja ihminen joka kiinnostuu enemmän siitä miltä näyttää ei yleensä ole välttis edes vaivan arvoinen tavata

• Anonyymi

Kannattaa unohtaa myös se profiiliteksti, pääsee vähemmällä vaivalla heti kättelyssä.
      Ei muuta kuin nimi, ikä ja sukupuoli. Ihan sivuseikkoja, tuleehan niitä yhteydenottoja muutenkin

• Anonyymi

Ei kannata julkaista mitään ilmoituksia kun niitä käy jopa tuttavat katsomassa ja tekemässä pilaa. Kiitoksia vain.

• Anonyymi

Laittaisin kuvan vyötäröstäni ja kirjoittaisin 100cm ota tai jätä. 😅

Oisko hyvä? Yhtä levee vyötärö kun toisella hartiat. 😛

Jasu

• Anonyymi

😂.. ajattele, sit ottaisi. Menisit kuin litran mitta mukana.

Mä vaan en käsitä noita nettitreffejä. Sopii varmaan tosi pinnallisille, mutta kuinka moni ihan oikeasti on niin pinnallinen?

xLiner

• Anonyymi

Tuosta mitasta vielä, niin aika monella se vartalon keskikohta on kropan lajinta aluetta. Eikä sekään näytä pariutumista haittaavan oikeassa elämässä.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂.. ajattele, sit ottaisi. Menisit kuin litran mitta mukana.

Mä vaan en käsitä noita nettitreffejä. Sopii varmaan tosi pinnallisille, mutta kuinka moni ihan oikeasti on niin pinnallinen?

xLiner

Heh, voi olla ettei olisi ainuttakaan joka kiinnostuisintolla tiedolla. Tai sitten ehkä joku jolla itselläänkin on vähän taipumusta kerryttää keskikohtaan tai mieltymyksenä hiukan tukevammat vartalot. 😛

Mullahan ei vyötörö enää ikinä kutistu alle 80cm, vaikka lopettaisin syömisen. Taino jos nyt anorexiaa tavoittelen. On ollu joskus niin ohut, että vatsan sisään vetäen sain sormet ympäri kahden käden kohdatessa. Ihan ranka vaan.

Todella laihan laiha, ettei vaan hoikka. Mutta oon oppinu syömään. 😂

En minäkään noita treffi hommia oikein handlannu koskaan. Yritin kyllä paristi, mutten sitten jaksanu sitä ajatusta, että pitäisi ravata tapailemassa. Joten poistin kuvattoman profiilini. Se oli 2003.

Jotenkin rasittava toimintamalli semmonen mitä noi deittipalvelut tarjoaa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta mitasta vielä, niin aika monella se vartalon keskikohta on kropan lajinta aluetta. Eikä sekään näytä pariutumista haittaavan oikeassa elämässä.

xLiner

Juu, niin taitaa olla. Aika tasapaksua väkeä näkee. Mä oon itsekin H vartaloinen. Nuirena oli pieni kaari johtuen ihan vaan, kun olin niin laiha että lantio erottui. Mutten mikään tiimalasi todellakaan.

Eikä ole pariutumista mitenkään haitannut, edes sittemmin kun lihoin enkä ollut enää ihannemitoissa. Exäni kanssa aloin lihomaan, hän on mässäilijä ja niin sitten opin minäkin mässäilemään. Hän vaan on yli 2m pitkä ja hoikka johon ei tartu ruoka. Minä taas lihon jo etiketin luettuani. 😜

Jasu

• Anonyymi

Kuvaton ilmoitus karsii vastaajista pois huonon aineksen eittäin hyvällä prosentilla. Näin ainakin naisena.

• Anonyymi

Niinhän näyttäisi enemmistö luulevan, olisiko mahdollista että sieltä katoaisi myös hyvää ainesta jota ei mahdollisesti vedä puoleensa pelkkä harmaa neliö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän näyttäisi enemmistö luulevan, olisiko mahdollista että sieltä katoaisi myös hyvää ainesta jota ei mahdollisesti vedä puoleensa pelkkä harmaa neliö

Tietysti jokunen hyväkin voi poistua, mutta se on laajassa kuvassa pienempi ongelma, kuin huonon aineksen vyöry. Jos noin periaatteessa ihan hyväkin tyyppi, ei sitten kuitenkaan ole kiinnostunut ihmisestä vaan kuvasta, niin ei hänessä lopulta siltikään hirveästi menetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti jokunen hyväkin voi poistua, mutta se on laajassa kuvassa pienempi ongelma, kuin huonon aineksen vyöry. Jos noin periaatteessa ihan hyväkin tyyppi, ei sitten kuitenkaan ole kiinnostunut ihmisestä vaan kuvasta, niin ei hänessä lopulta siltikään hirveästi menetä.

Eipä niin, ihmisistä ei vain jaksa loputtomiin muodostaa pelkkää mielikuvaa, tukena olisi hyvä olla jotain ulkoisesti kuvaavaa siitä mitä on tavoittelemassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä niin, ihmisistä ei vain jaksa loputtomiin muodostaa pelkkää mielikuvaa, tukena olisi hyvä olla jotain ulkoisesti kuvaavaa siitä mitä on tavoittelemassa

Jos ulkokuorella on siinä isokin merkitys, niin sitten kannattaa pitäytyä niissä kuvallisissa. Ei siinä sen ihmeempää ole.

• Anonyymi

Minulla olisi retusoitu kuva jossa näytän paremmalta. En laita kun sitten mahdollisesti pettyvät. Kyllä minut siitä tuntisi, mutta arkisemmalta näytän.

• Anonyymi

80% tähän asti siellä nähdyistä kuvista on filtteröityjä, mahtuu sinne lisää mukaan

• Anonyymi

Harvinaisen hyvä asenne kun vertaa täällä kirjoitettuihin juttuihin, mutta ei ole ehkä hyvä paikka kaikille edes kirjoitella. Olet sitä mieltä että ainoa mikä kiinnostaa onko läski vai ei, siis miestä. Varmaan totta. Ei voi laittaa kuvaa koska tietokone räjähtää, mitä kauniimpi kuva sen isompi räjähdys. Ydinpommista nyt ei kannata edes puhua.
      Kyllä miehiä kiinnostaa muukin, se tulee tosin selväksi vasta läskiyden jälkeen.
      Ehkä tärkeämpää on se ettei ne läskit vaivaa sinua itseäsi.
      Minun neuvo on se että näytät itseäsi huonommalta kuvassa jos on siis räjähdysherkkä. Pelkän persoonan kanssa juttelu ei takaa parempaa lopputulosta. Vaikka mies olisi ulkonäkökeskeinen oletko varma ettet muka itsekin olisi sitä. Se kysymys on tietysti kuinka paljon sitä. Kaikki kuitenkin on enemmän tai vähemmän.
      Ihminen on kokonaisuus ei irrallinen jostain asiasta. Joten se kuvattomuuskaan ei ole mielestäni ole ratkaisu.
      Internet on pääasiallisesti ulkonäköjohdatteinen, ei sitä saa muuksi muutettua.
      Tapaamalla ihmisiä oikeassa elämässä pääsee vasta siihen että suhteisiin oikeasti voi päästä.
      Olen yksin ja siihen on syynsä. Syy numero yksi en tapaa ketään enkä edes halua.
      Syy kaksi en viehätä ketään, minun ei auta laittaa kuvaa jos ei halua varmistaa hylkäystä tai jos jätän laittamatta niin sitä kuitenkin kysytään ennemmin tai myöhemmin mistä seuraa se hylkäys. Alkuun se tuntui käsittämättömältä miten ulkonäkö painaa niin paljon tuntematta toista. Minusta persoona ei vaikuta mitenkään siihen saatko seuraa vai ei, ulkonäöllä on merkitystä.
      Syy kolme on vaikea löytää ketään joka ei välittäisi niin paljon ulkonäöstä ja samalla omaisi sellaisen persoonan joka voisi olla toimiva minun kanssa.
      Mahdollisuudet tähän ovat hyvin pienet.

Jos olet komea OK Jos olet rikas OK Jos olet ällistyttävä GREAT.
      Riippuu tietysti naisen olotilasta voiko nämä täyttää heidän toiveensa unelmiensa miehestä, yleensä ei, mutta mies ei tajua mitä äsken oikein tapahtui. Oli kiinnostunut mutta ei sitten ollutkaan.
      Esittääkö naiset toiveita miehelle ja jopa vaativat niitä mutta tosipaikan tullen sanovat ettei tämä ollutkaan heidän juttu.
      Minusta kyllä. Onko aitoja naisia olemassa varmaan en ole itse tavannut montaakaan jos yhtäkään. Varmaan on miehissä sama.
      Mistä löytää aito suhde on minulle ollut aina tavoite, se nyt vaan ei tule tapahtumaan. Kaikkea muuta olisi tarjolla, mutta lähden siitä että ei kiinnosta.

Silti toivon sinun löytävän puoliskosi olet sitten rakenteeltasi millainen hyvänsä .
      Mutta se tuskin tulee muuttumaan että miehet ei olisi kiinnostuneita tietämään oletko läski ja oletko kaunis.

• Anonyymi

Kyllä se naisiakin kiinnosta toi onko läski vai ei. Heteroita kuin myös vähemmistöjäkin.

Toiset ei voi sietää lihavuutta, toiset jotain muuta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se naisiakin kiinnosta toi onko läski vai ei. Heteroita kuin myös vähemmistöjäkin.

Toiset ei voi sietää lihavuutta, toiset jotain muuta.

Jasu

Oon alkanu joustaa vaatimuksista. Ei haittaa jos on lihava, kunhan pystyy kävelemään reippaaasti 10km mitä itse siis teen muun urheilun lisäksi. Alkoholi kielletty.

• Anonyymi

Tolla räjähtämisellä tarkoitin että kuvallinen ilmoitus saa parissa päivässä vähintään 500 vastausta ja kuvaton 70. Tämä siis suomi24 esimerkkinä.

Tottakai ulkonäkö vaikuttaa mutta itselleni älykkyys on tärkeämpää ja ihan aitojen miesten kanssa olen aina elänyt. En tiedä mitä tarkoitat epäaidolla.

Naiset on nirsoja koska tutkitusti naiset -toisin kuin miehet- elävät pidempään sinkkuina ja ovat varsin tyytyväisiä elämäänsä. En keksi mihin varsinaisesti miestä tarvitsisin. Se olisi hyvä jos olisi joku kenen kanssa samalla aaltopituudella, lohduttaisi elämää tässä mustassa maailmassa. Sellaiset joiden kanssa ei olla samalla aaltopituudella lisäävät yksinäisyydentunnetta. Muuten en keksi syytä seurustelulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon alkanu joustaa vaatimuksista. Ei haittaa jos on lihava, kunhan pystyy kävelemään reippaaasti 10km mitä itse siis teen muun urheilun lisäksi. Alkoholi kielletty.

Heh, juu ei muakaan haittaa lihavuus ollenkaan kuten juoppous taas kovastikin.

Jasu

• Anonyymi

Onhan vyötärö 100 cm liian suuri minulle miehellekin vaikka pituutta on ja painoa 104 kg. Mites pienemmille naisille?

Suorastaan vituttaa ne indeksit jossa tulisi olla se 93 cm vyötärö, mutta menee sentin pari sadan väärälle puolelle. Mutta, onko se väärin jos hauiksen ympäryskin olisi 47 cm?
      Onko tuo vyötärö 100 silloin jo liian suuri vaatimus?
      Eikö maha saisi roikkua edes parin hauiksen mitan ylitse, sairasta.

Mitä se vatsan ympärys olisi 104 kg naisella? Tuskin jäisi 100 cm mittaan, mutta kuka se nyt mitoilla seuraa etsisi?

AV

• Anonyymi

Se metri on ihan sopiva masun ympärys, jos palat ja fileet näkyvät, eikä viskeraalista rasvaa ole.

Naisilla ylimääräinen rasva kertyy peppuun, reisiin ja tisseihin. Toki joillakin etenkin vanhemmiten myös vatsaan. Peppu-ja reisirasva eivät ole niin vaarallista kuin miesten raskausmaha.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se metri on ihan sopiva masun ympärys, jos palat ja fileet näkyvät, eikä viskeraalista rasvaa ole.

Naisilla ylimääräinen rasva kertyy peppuun, reisiin ja tisseihin. Toki joillakin etenkin vanhemmiten myös vatsaan. Peppu-ja reisirasva eivät ole niin vaarallista kuin miesten raskausmaha.

xLiner

Mjaa, tykkään kyllä naiset peffoista ja rinnoista...vaikka olisi vähän rasvaistakin koska ei kunnollisia peppuja ja rintoja näe ilman rasvaa.
        Anteeksi maalaisuuteni, jos totean kunnollisia mutta ne ovat vain tyhmiä mielikuvia siitä mitä ne tulisi olla. Vähän samaa mitä maalauksissa, jostain tuntee mielihyvää ja joistain ei.

AV

• Anonyymi

Kerta toisensa jälkeen tulee vastaan tuo että homma räjähtää silmille, miksi jäädä odottamaan että juttu räjähtää silmille. Piilottakaa se profiilinne ja etsikää itse omilla ehdoillanne, tuntuu ettei tämä vaihtoehto juolahda monenkaan mieleen. Mikä estää itseä olemasta aktiivinen omalla valitsemallaan tavalla.

• Anonyymi

En ole 25 vuoteen käynyt treffeillä, miehet löytyy arjesta
        AP

• Anonyymi

Ahaa ja mitkähän oli omat mittasi ? ?

• Anonyymi

100/75/100 tuossa lukee

• Anonyymi

Otetaan piluista kuvia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1612
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      65
      1612
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1221
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      125
      1114
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      797
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      406
      624
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe