löytää elämäsi miehen
Naisille kysymys miksi et laihduta niin voisit
34
310
Vastaukset
Niin teenkin, hitaasti, mutta varmasti. En kuitenkaan halua, että kaikki muodot häviää...
- Anonyymi
Ei mun ole ikinä tarvinut lihottaa tai laihduttaa itseäni saadakseni miehen. Ei ikinä kumpaakaan.
Toki, en ole ikinä ollut pelkkää läskiä tai taikinaakaan. Voihan sekin jotain vaikuttaa, ylipainossakin miten sekin muodostuu ja mistä.
Jasu - Anonyymi
Elämäni mies rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei siis ole mitään hätää tai tarvetta. Jos laihdutan niin teen sen itseäni varten, koska kehoni on minun ja minua varten, ei miesten. Pojat jotka etsivät objektia saavat rauhassa tulla sukkaan.
- Anonyymi
Totta, aina kun laihtuu ja käyttää ripsiväriä on eri meininki.
- Anonyymi
Sama juttu miehille löytyy naisia kun raskausmaha poissa ja roikkoposket.
- Anonyymi
Mies, joka haluaisi, että laihdun, ei olisi ihan täysijärkinen yksilö. Toisekseen, mä kelpaan joko tällaisena kuin olen tai heippa hei.
- Anonyymi
Ai mä olen enemmin miettinyt, että vois vaikka vähän lihottaa. Saattais sitten löytää miehen, joka tykkäis oikeestikin.
Elämäni mies ei ole sellainen, jonka rakkauden ansaitakseni minun pitäisi olla tietyissä mitoissa.
- Anonyymi
Iltasanomissä oli yhtenä päivänä nainen kuka laihtui oli rumahko ylipainoisena mutta heti kun oli normaalipainoinen niin ihan hyvä näköine.
- Anonyymi
Laihduttaminen muuttaa aika paljon ulkonäköä.
- Anonyymi
Olen tavannut usein miehiä jotka näyttävät haluttavalta siihen asti kunnes avaavat suunsa.
- Anonyymi
Voi myös käydä niin, että kun laihduttaa se vanhentaa. Minusta minunkin naama rupsahti, kun laihduin 20 kg. Pieni pyöreys kasvoissa sai näyttämään nuoremmalta.
Iho voi valahtaa muualtakin, kun laihtuu. Pitäisi samalla huolehtia kiinteytymisestä liikunnalla. Oikein raju pudotus varsinkin vaatii kiinteytymisen vaivannäön.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi myös käydä niin, että kun laihduttaa se vanhentaa. Minusta minunkin naama rupsahti, kun laihduin 20 kg. Pieni pyöreys kasvoissa sai näyttämään nuoremmalta.
Iho voi valahtaa muualtakin, kun laihtuu. Pitäisi samalla huolehtia kiinteytymisestä liikunnalla. Oikein raju pudotus varsinkin vaatii kiinteytymisen vaivannäön.
JasuTotta! Ja jos oikein paljon laihtuu, ei siihen edes auta kiinteyttää vaan tarvitaan leikkaus kun ihoa jää niin paljon löysäksi. Ei ole kaikilla siihenkään varaa tai halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Ja jos oikein paljon laihtuu, ei siihen edes auta kiinteyttää vaan tarvitaan leikkaus kun ihoa jää niin paljon löysäksi. Ei ole kaikilla siihenkään varaa tai halua.
Juu, totta. Joskus pieni kevennys on parempi. 👍
Jasu
- Anonyymi
Jos olis noin yksinkertaista ni miksi useimmat hoikat naiset saa osakseen enemmän hyväksikäyttöä
- Anonyymi
Tähän on kirjotettu totuus.
Naisia hyväksikäytetään ja jos asiasta nostaa meteliä niin miehet uhriutuu/syyllistää.
Silti miehet painostaa seksiin, painostaa paljaalla, juottaa alkoholia tms päihteitä antaa ja hyväksikäyttää.
Sitten tulee rikkinäisiä naisia ja kas kummas, taas miehet uhriutuu ja syyllistää näitä rikkomiaan naisia.
Ja huomaa: ei kaikki miehet, mutta liian vitun moni.
Naiset pelastuvat kun pysyvät miehistä kauempana.
Ja jos löytyy hyvältä vaikuttava mies: mielellään puoli vuotta tapailua ja harkinnan mukaan niitä valintoja.
Jos mies lähtee karkuun seksin jälkeen, blokkaa se takaisin, äläkä anna sille enää ikinä yhtäkään mahdollisuutta koska se mies teki valintansa ja kantakoon vastuun siitä.
Tyhmä mies on tyhmä eikä osaa arvostaa hyvää naista.
Tyhmiin miehiin ei pidä hukata mielenterveyttä eikä aikaa, ei ajatusta, tyhmä mies ei ole sen vaivan arvoinen.
Unohtakaa tyhmät miehet koska naiset ansaitsevat arvostusta ja kunnioitusta.
Mies joka ei arvosta eikä kunniota on tyhmä mies.
Ja henk koht kokemuksen pohjalta: jos yksikään mies puhuu teille paskaa luottamuksesta, hän on kiinni teissä vain seksin takia. Voi olla että on sarjapettäjä.
En tule enää ikinä luottamaan vastaaviin tapauksiin.
Paskaa puhuva mies uskoo omaankin paskaansa.
Inhottaa että niitä on olemassa ja iljettää että ikinä ollut sellasten paskojen kanssa tekemisissäkään.
- Anonyymi
Se on ihan käypä neuvo. Ylipaino ei kaunista ketään. Plus vielä sen tuomat terveyshait
- Anonyymi
Ei ole. Itsestä kuuluu huolehtia itsen, ei muiden takia. Eikä todellakaan siksi että viehättäisi enemmän jonkun toisen silmää että kelpaisi. Jos itse haluaa ulkonäköään muokata niin mikäs siinä, mutta ihminen on riittävä ja arvokas oli minkä kokoinen tahansa. Laihuus ei myöskään ole synonyymi kauneudelle, toisille sopii enemmän ja toisille vähemmän painoa. Terveys on asia erikseen ja riskit kyllä tietää jokainen, ihan niin kuin tupakoitsijatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Itsestä kuuluu huolehtia itsen, ei muiden takia. Eikä todellakaan siksi että viehättäisi enemmän jonkun toisen silmää että kelpaisi. Jos itse haluaa ulkonäköään muokata niin mikäs siinä, mutta ihminen on riittävä ja arvokas oli minkä kokoinen tahansa. Laihuus ei myöskään ole synonyymi kauneudelle, toisille sopii enemmän ja toisille vähemmän painoa. Terveys on asia erikseen ja riskit kyllä tietää jokainen, ihan niin kuin tupakoitsijatkin.
Läskien selityksiä. Normaali paino ja hyvä kunto antaa anteeksi monia paheita ja syntejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läskien selityksiä. Normaali paino ja hyvä kunto antaa anteeksi monia paheita ja syntejä.
Ja kaiken lisäksi se synnin tekeminen makuukammarissakin on paljon mukavampaa kun ei ole läskit tiellä eikä kunto lopu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun tässä ei ole kukaan kiinnostunut saamaan sinulta mitään anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaiken lisäksi se synnin tekeminen makuukammarissakin on paljon mukavampaa kun ei ole läskit tiellä eikä kunto lopu.
Kukaan ei kyllä halua tehdä syntiä noin m*lkun tyypin kanssa, mutta senhän oletkin elämässäsi jo huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kyllä halua tehdä syntiä noin m*lkun tyypin kanssa, mutta senhän oletkin elämässäsi jo huomannut.
Olen unohtanut enemmän syntejäni kuin sinä tulet ikinä tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen unohtanut enemmän syntejäni kuin sinä tulet ikinä tekemään.
Joko olet siunattu vilkkaalla mielikuvituksella, tai edessäsi odottaa tulinen tuomio jokaisesta synnistäsi. Niin tai näin, en tahtoisi olla kengissäsi.
- Anonyymi
Mulla ei ole mitään keinoa laihduttaa niin paljoa, että olisin hänen makuunsa. Pitäis kutistua kokonsisuudessaan ja siihen ei laihdutus auta.
- Anonyymi
Lasket kalorit ja mitä vähemmän syöt sen paremmin laihdut.
Kun näännytät itseäsi syö kuitenkin ravinteita. Ainakin monivitamiinit, mutta pitäisi olla olemassa semmosia missä on kaikki. Itse oon ravinteita popsinut tuntuman mukaan.
Oon laihtunut tosi paljon....
Mutta ei mitään unelmien miestä oo olemassa kenellekään.
Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa jotka sopii paremmin tai huonommin vastapariksi omalle luonteelle. Pätee molemminpäin.
Muistakaa yksisarvista etsiessänne että sellasta ei ole.
Ja jos toinen ei kykene rauhallisesti keskustelemaan asioista vaan teiniangstaa ovet paukkuen ulos tilanteesta, kyseessä on mieslapsi etkä luultavasti tehnyt mitään väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun näännytät itseäsi syö kuitenkin ravinteita. Ainakin monivitamiinit, mutta pitäisi olla olemassa semmosia missä on kaikki. Itse oon ravinteita popsinut tuntuman mukaan.
Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa jotka sopii paremmin tai huonommin vastapariksi omalle luonteelle. Pätee molemminpäin.
Ja jos toinen ei kykene rauhallisesti keskustelemaan asioista vaan teiniangstaa ovet paukkuen ulos tilanteesta, kyseessä on mieslapsi etkä luultavasti tehnyt mitään väärin.Oikeastaan alunperin kiloja tulikin just miesten takia.
Hormoniehkäisy veti läskiksi.
Olis ollut mullekin helpompaa, jos en olis ikinä ollut yhdenkään miehen kanssa tekemisissä sillä tavalla.
En oikeen nää mitä miehellä ees tekee jos ei lisääntyä.
Vaikee on löytää sellasta jonka kanssa haluais ikinä koskaan lisääntyä vaikka yksi kelvollinen onkin mielessä.
Noh joo suurin osa niistä ei ansaitse jälkikasvua.
Sori oon tosi pettynyt miehiin tällä hetkellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos toinen ei kykene rauhallisesti keskustelemaan asioista vaan teiniangstaa ovet paukkuen ulos tilanteesta, kyseessä on mieslapsi etkä luultavasti tehnyt mitään väärin.Oliko tuo oikeasti noin vaikeasti ymmärrettävä. Mikään laihduttaminen ei muuta minua lyhyemmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo oikeasti noin vaikeasti ymmärrettävä. Mikään laihduttaminen ei muuta minua lyhyemmäksi.
Kutistuminen voi tarkoittaa myös laihtumista kun se on tässä teemana, anteeksi turhista neuvoista.
Mutta tämä on ongelma sulla: "että olisin hänen makuunsa."
Ei kenenkään tarvitse miellyttää ketään muokkaamalla ulkonäköään.
Parasta on, kun kelpaa omana itsenään. Ja se on tavoiteltavaa.
Joskus löydät jonkun joka tykkää sinusta vaikka olisitkin pidempi.
Jonkun joka arvostaa sua sellaisena kuin olet. Toivotan onnea siihen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutistuminen voi tarkoittaa myös laihtumista kun se on tässä teemana, anteeksi turhista neuvoista.
Jonkun joka arvostaa sua sellaisena kuin olet. Toivotan onnea siihen.Oletin, että kokonaisuudessaan kertoisi, että ihan kaikin puolin. Kai nyt jokainen pelkästään laihduttaa osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun joka arvostaa sua sellaisena kuin olet. Toivotan onnea siihen.Ei tietenkään tarvitse. Tarvita on kuitenkin ihan eri asia kuin haluta. Eiköhän nämä miehet nyt ole aika lailla mun osaltani nyt nähty. Tuon olisi ottanut, mutta minkäs sitä toisen henkilökohtaisille traumoille tekee.
Juurihan tässä tuli monta kiloa tiputettua. Ei vaikuttanut miehen saantiin millään tavalla.
Muutenkin melko inhottava ajatus etten kelpaisi tämänlaisena kuin olen… Että se siitä elämäni miehestä.😬- Anonyymi
Kukkakeppejä on liikaa. Älä sinäkään aloittaja. Rypistyt viråelä lisäksi.
Vilma - Anonyymi
Mikset välis hanki muutaman aivosolun lisää niin voisit saada ensimmäisen naisesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383924
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212200Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk861756- 371425
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3651320Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263191251- 2491189
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1481122- 771067
- 2881052