Kertokaa miksi naiset vaatii/edellyttää mieheltä pitkän listan ominaisuuksia: ulkonäkö, menestyminen,tekee kotitöitä ym on kiltti mutta kuitenkin kova. Ja lista jatkuu..
He itse eivät välitä omasta ulkonäöstä ja ovat tylyjä, puhuvat karkeasti, ja jopa käskyttävät kumppaniaan tai haukkuu tätä kavereilleen. Miehen silti pitää maksaa suurin osa talouden menoista perinteiseen tapaan. Miksi mies suostuisi tähän ?!
Naisten odotukset suhteessa.
11
159
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sä katselet sellasten naisten perään, joiden ulkonäöstä tai käytöksestäkään et pidä? Ja miksi ihmeessä sä pohdit toisten parisuhteita? Kai ne nyt osaa ite omat asiansa hoitaa?
- Anonyymi
En ole alottaja mutta tää on miehille hyvin arkipäiväistä elämää. Toista pitää hyysätä ja paapoa saamatta ikinä mitään takasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole alottaja mutta tää on miehille hyvin arkipäiväistä elämää. Toista pitää hyysätä ja paapoa saamatta ikinä mitään takasin
Kai te ite ne puolisonne olette vakinneet ja huolineet? Vai vanhemmat ja sukuko sen riesan teidän elämään pakottavat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai te ite ne puolisonne olette vakinneet ja huolineet? Vai vanhemmat ja sukuko sen riesan teidän elämään pakottavat?
Moni paljastaa todellisen luonteensa vasta sitten kun on saanu toisen loukkuun jollain tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni paljastaa todellisen luonteensa vasta sitten kun on saanu toisen loukkuun jollain tavalla
No kannattasko olla tarkempi? Kysele vaikka ystäviltäs, sukulaisiltas, tuttavilta. Kyllä ne muut on se todelllisen luonteen bonganneet ja päivitelleetkin miten sä et sitä muka huomaa.
- Anonyymi
Siirry Aasialaisiin laadukkaisiin naisiin niin homma toimii. Unohda nämä katkerat woket listoineen ja ota oikea Nainen!
- Anonyymi
Ei kai se mitään auta, jos ongelmana on muiden parisuhteet? Alottajan pitäis saada ensin ne tuttunsakin eroamaan ja hakemaan uudet Aasiasta.
- Anonyymi
Katotaan koska ensimmäinen suora rehellinen vastaus tulee vai onko pelkkää hyökkäämistä😄 mutta tuohan on täyttä totta, moni nainen arvostelee miesten ulkonäköä, m*nan kokoa ym jopa julkisesti todella karkeasti. Miehen pitää olla tikissä oleva alfauros panostamatta aikaa itseen koska sitten rutistaan ettei oo yhteistä aikaa. Mutta sit kun et oo enää tikissä niin seksi ei enää kelpaa. Pitää olla menestyvä ja varakas mutta siihenkään ei saa käyttää aikaa samasta syystä. Nainen sen sijaan pitää hyväksyä sellaisena kun on.
- Anonyymi
Moni nainen ei kai ole kaikki naiset? Onhan niitä miehissäkin sellasia, jotka ovat passuuttajia, haukkujia ja arvostelijoita. Eikö olis outoa, jos naisissa sellasia ei olis yhtään? Eikö se olis melko ahistavaa, jos naissukupuoli olis kaikin puolin täydellinen?
- Anonyymi
En osaa vastata koska minun tuntemani naiset eivät käyttäydy noin.
Itsellenikin tärkeintä on empatiakyky,uskollisuus,huumorintaju. Noilla pötkii pitkälle.
Omassa suhteessani tunnen yksinäisyyttä..Varmaan monikin kokee sitä. Mies ei juurikaan puhu eikä katso edes kasvoihin. Tiuskii jos jotain sanoo. Teen kaikki taloustyöt eli pesen pyykit tiskaan leivon,imuroin,luutnantti,pesennikkunat,vessan siivoan pyyhin pölyt ja paikat,kylppärin ja saunan pesen,aukaisen viemärit,vaihdan palaneet lamput,puistelen ja pesen matot,leikkaan ruohon istutan kasvit,hoidan kasvimaan ja kasvihuoneen,käyn kaupassa,teen ruuan,leivon.. Hion ja maalaan seinät irrottanut kaakeleita ja kaakeloin teen remontit ja sitä mitä en osaa,pyydän kavereita apuun.
Hoidan lapsille puhumiset,kasvatan heidät,teen läksyt lasten kanssa,pelaan heidän kanssaan,leikin lasten kanssa,selvitän lasten riitelyt jne
Mies tekee lumityöt ja hoitaa autot.kuskaa lapsia välillä harrastuksiin.
Mies huutaa usein että tekee kaiken.
Maksamme puoleksi asumiskulut.
Mies kohtelee minua usein kuin ilmaa.
Seksistä. Mies ei tee koskaan aloitteita ei myöskään halaa eikä lähesty. Alkaa mököttämään jos en olehiomannut jaksa ut tarjota tarpeeksi usein seksiä eli noin joka päivä. Itselleni riittää pari kertaa viikossa.
Mies tienaa enemmän. Alussa tienasi vähemmän kuin minä mutta on aikojen saatossa edennyt urallaan.
Välillä koen olevani hänelle ilmaa ja toisinaan koen oleva i kuin se alin tunkio joka joutaisi kuolla pois että hän saisi mennä ja tulla ja olla rauhassa.
Meneekin puhumatta ja kertomatta. Ei kysele minun kuulumisiani lapsetkaan ei kiinnosta.
Ja kyllä,nytkin oon valvonut ja itkenyt ja miettinyt miksi vielä oon tässä jossa nähtävästi minua ei kaivata.
Ja totta kuten kirjoitit,olisihan se ihanaa että Mies kohtelisi kuin normaali ihmistä.
Ulkonäöllä ei niin väliä kunhan on siisti ja peseytyy.
Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen. Huolehdin normaalisti kunnostani ja hygieniastani. Mielestäni en erotu joukosta että pitäisi olla ulkoisesti niin luintaantyöntävä .
Itsetunto on alkanut mirenevaan tyystin.
Tulipa pitkä viesti mutta menköön vaikka purkauksen
tänne. En odota edes että joku tämän jaksaa lukea.
Mutta siis parisuhteen pitäisi mielestäni olla vastavuoroinen. En ole odottanut että Mies olisi ihmeidentekijä ja prinssi vaan kaveri jonka ka ssa yhdessä rämpisimme tämän elämänpolun. Aina tulee vastoinkäymisiä ja hankaluuksia mutta odotan että selviämme niistä yhdessä. En ole odottanutkaan mitään helppoa elämää. En ole odottanut että parisuhde olisi koki ajan helppo ja Mies olisi aika kiltti auttavainen ja tossun alla. Näen että puolisot olisivat rinnakka7n että toinen olisi se rinnallakulkija toinen toiselle. Että elämä olisi sitä tavallista turvallista arkea niin että toiseen voisi luottaa ja kokisi itsensäkin välitetyksi.- Anonyymi
Luutnantti =luutnantti.
Onneksi olen saanut syntymälahjaksi hervottoman huumorin ilman sitä oisin ajat sitten menettänyt elämäniloni..kiitos kuuluu vanhemmilleni. Kasvattivat meistä tytöistä selviytyjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2932519Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä472481- 1221686
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461360- 1181350
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301215PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421183- 741059
- 661027
- 701000