Sanokaa minun sanoneen, niin on.
Jokin on muuttunut viime joulukuusta lähtien.
8
145
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on muuttunut
- Anonyymi
Olen joulukuusta asti nähnyt paljon unia nukkuessani.
- Anonyymi
Molempien käytöksessä on tapahtunut jokin muutos kolmen kuukauden aikana. Ehkä ovat lähentyneet, koska ovat kiinnostuneita toisistaan. Jotain on tekeillä, en pidä tästä tunteesta.
- Anonyymi
Ja miten muka palikat hoitaa ainakin vielä tän maan asioita venäjällä on narsistinen diktaattori hallitsijana jenkeissä on dementotunu narsisti vallassa laittaa nimen paperiin kun paperiin lukematta sitä edes kunhan joku maksaa siitä kiinassa on johto joka ei välitä maansa kansasta tippaakaan pohjoiskorealla on pikku diktaattori valtijana se ei yhtä pahasti narsistilta vaikuta kun stub putin tai trump italiassa mitä luultavammin mafia johtaa vie vaikka senkin valtaa on kai vähän saatu kavennettua joten mikä on muka muuttunu
- Anonyymi
Jotkut kasvoi ulos tästä wauwa palstalta. Mutta tänne jäi ilmeisesti kaikki trauma potilaat
Minäkin kasvoin pois. Aamuisin vain vilkaissut että jaahas. Pikkutytöt ja vanhat sedät. Ei mitään uutta. Hyvää kevättä kaikille joilla oli hyviä juttuja ja joillain jotain viisaitakin keskusteluita.
Minä olen myös uusi versio🌅💫en ikävöi enää minulla on kaikki hyvin
Raha rakkaus ja terveyskin lopulta😁
Love&peace🍀- Anonyymi
” Pikkutytöt ja vanhat sedät. Ei mitään uutta. Hyvää kevättä ”Hyvin erikoinen painotus, palstasetä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Pikkutytöt ja vanhat sedät. Ei mitään uutta. Hyvää kevättä ”Hyvin erikoinen painotus, palstasetä…
Onko kuinka monta järkevää aloitusta.
Pillua ja persettä. Miksi ihmiset ei mene seksi sivuille jos panettaa.
- Anonyymi
Tätä on tämä yhteiskunta. Työttömiä ja happoja. Aikaa on notkua netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1384034
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212260Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971859Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3811472- 371445
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263211330- 2491229
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1551226- 761091
- 2691089