Jos tulee ongelmia kauppojen tai työpaikkojen ovella, niin poliisi paikalle. Se on viranomaisasia. Töihin menoa saatika kauppoihin menoa ei saa estää, eikä häiritä.
Lakoista ei ole mitään hyötyä. Eihän pelottelu, uhkailu, kiristys ja työnantajan ja sivullisten vahingoittaminen ole mitään neuvottelua. Oletteko ihan hulluja?
YTK:sta saa ansiosidonnaisen ja YTK-yhdistyksestä lakipalvelut tarvittaessa paljon halvemmalla kuin liitoista.
Liittojen osingot verolle. Jäsenmaksujen välittäminen pois työnantajilta. Eihän työntekijät edes tiedä, kuinka paljon maksavat liittojen lakkokassoihin rahaa, kun provisiot pidätetään "salaa" suoraan palkasta. Useita satasia vuodessa puhtaana käteen!
SAK ei ole yleishyödyllinen yhteisö. Se on liivijengi, joka vaikeuttaa Suomen talouden kasvua ja aiheuttaa työttömyyttä, tuloerojen kasvua ja lapsiperheköyhyyttä. SDP on SAK:n kanssa samassa veneessä. En kannata kumpaakaan.
PAM itkee, että älkää menkö kauppoihin. Lopettakaa älytön lakkoilu.
6
77
Vastaukset
- Anonyymi
PAM maksaa lakkoavustusta 80€ päivä jos yli 4h vuoro
- Anonyymi
Noin yleisesti ottaen kenellekään ei ole varaa maksaa mitään 10 %: n palkankorotuksia. Ei kenellekään. Ostovoima on jo nyt katkolla. Hintoihinhan se menee. Vientikään ei vedä. Sehän ajaa täyteen taantumaan ja lamaan ja massatyöttömyyteen. Trumpin "tuontitullejen" lisäksi.
- Anonyymi
Jos palkkoja korotettaisiin 10%, niin joka kymmenes saisi kenkää, sitä se tarkoittaa. Sillä tavalla hoidetaan tuottavuutta. Vain tuottavuuden paranemista voidaan jakaa palkankorotuksina. Siihen ei vaikuta inflaatiot eikä korkotasot. Ne on puheita, joita pidetään, mutta reaalimaailma on eri asia.
- Anonyymi
Aikonaan olin liitossa tominnassakin mukana, kävivät liikaa politikoimaan. Lähdin vetämää, YTK: sa olin ja palkkani sovin itse työantajan kanssa. Töitä pitää tehdä jottta työnantajan kannattaa pitää henkilä töissä. Hakea itse henkilähohtaisesti eikä vain sähköisesti OLEVINAAN ja olla sitten TEKEVINÄÄN. Paskahommia ei olekkaan on vain erillaisia töitä, se pitää muistaa.
- AnonyymiUUSI
Sosialistit kirisrävät ja kohta meillä vaan työttömyys lisääntyy kun robotti hoitas. Tehkää työnne tai vaihtakaa alaa.
- AnonyymiUUSI
Lakko-oikeus löytyy laista. Sitä voi rajoittaa vain joissakin poikkeustapauksissa. Hyvä niin, sillä muuten asuisimma jossakin muutamien oligarkkien maassa emmekä demokratiassa. Kauppiaan palkasta päätämme siis yhteisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020