Jos tulee ongelmia kauppojen tai työpaikkojen ovella, niin poliisi paikalle. Se on viranomaisasia. Töihin menoa saatika kauppoihin menoa ei saa estää, eikä häiritä.
Lakoista ei ole mitään hyötyä. Eihän pelottelu, uhkailu, kiristys ja työnantajan ja sivullisten vahingoittaminen ole mitään neuvottelua. Oletteko ihan hulluja?
YTK:sta saa ansiosidonnaisen ja YTK-yhdistyksestä lakipalvelut tarvittaessa paljon halvemmalla kuin liitoista.
Liittojen osingot verolle. Jäsenmaksujen välittäminen pois työnantajilta. Eihän työntekijät edes tiedä, kuinka paljon maksavat liittojen lakkokassoihin rahaa, kun provisiot pidätetään "salaa" suoraan palkasta. Useita satasia vuodessa puhtaana käteen!
SAK ei ole yleishyödyllinen yhteisö. Se on liivijengi, joka vaikeuttaa Suomen talouden kasvua ja aiheuttaa työttömyyttä, tuloerojen kasvua ja lapsiperheköyhyyttä. SDP on SAK:n kanssa samassa veneessä. En kannata kumpaakaan.
PAM itkee, että älkää menkö kauppoihin. Lopettakaa älytön lakkoilu.
8
180
Vastaukset
- Anonyymi
PAM maksaa lakkoavustusta 80€ päivä jos yli 4h vuoro
- Anonyymi
Noin yleisesti ottaen kenellekään ei ole varaa maksaa mitään 10 %: n palkankorotuksia. Ei kenellekään. Ostovoima on jo nyt katkolla. Hintoihinhan se menee. Vientikään ei vedä. Sehän ajaa täyteen taantumaan ja lamaan ja massatyöttömyyteen. Trumpin "tuontitullejen" lisäksi.
- Anonyymi
Jos palkkoja korotettaisiin 10%, niin joka kymmenes saisi kenkää, sitä se tarkoittaa. Sillä tavalla hoidetaan tuottavuutta. Vain tuottavuuden paranemista voidaan jakaa palkankorotuksina. Siihen ei vaikuta inflaatiot eikä korkotasot. Ne on puheita, joita pidetään, mutta reaalimaailma on eri asia.
- Anonyymi
Aikonaan olin liitossa tominnassakin mukana, kävivät liikaa politikoimaan. Lähdin vetämää, YTK: sa olin ja palkkani sovin itse työantajan kanssa. Töitä pitää tehdä jottta työnantajan kannattaa pitää henkilä töissä. Hakea itse henkilähohtaisesti eikä vain sähköisesti OLEVINAAN ja olla sitten TEKEVINÄÄN. Paskahommia ei olekkaan on vain erillaisia töitä, se pitää muistaa.
- Anonyymi
Sosialistit kirisrävät ja kohta meillä vaan työttömyys lisääntyy kun robotti hoitas. Tehkää työnne tai vaihtakaa alaa.
- Anonyymi
Lakko-oikeus löytyy laista. Sitä voi rajoittaa vain joissakin poikkeustapauksissa. Hyvä niin, sillä muuten asuisimma jossakin muutamien oligarkkien maassa emmekä demokratiassa. Kauppiaan palkasta päätämme siis yhteisesti.
- Anonyymi
Nimenomaan: lakkoOIKEUS ei pakko eikä velvollisuus. Onneksi on järkeviä työntekijöitä, jotka ajattelevat työnantajaansa joka maksaa heidän palkkansa. Lakkoilu on typerää, tuotetaan yksityisille työnantajille tappioita, samalla myös Suomen taloudelle, pahimillaan yrityksiä menee konkkaan ja työntekijät jää työttömäksi.
- Anonyymi
PAM:lla on lähinnä näitä pienpalkkaisia naisia, jotka saavat "parhaimmillaan/pahimmillaan" 1300 € kk, miten tällaisilla on varaa vaatia useampiprosenttisia palkankorotuksia, jotka sukeltaa ruoan muutenkin kalliiseen hintaan ? En itse tulisi toimeenkaan noilla liksoilla, mutta tänä aikana ei voi kyllä vaatia paljoa lisää jo ennestään pieniin palkkoihinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011570
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111969Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210774Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753Hei...mä nyt laitan tän vielä
Harmittaa miten meni, en tajunnut enkä tarkoittanut. Eihän näistä tiedä...anteeksi. Kaikki hyvin.27697- 117694