Mitäs pelejä

Anonyymi-ap

Teillä? Steamista sais nyt Outlast Trialsin ylihalvalla. Toinen maailmansa on Ironhide game studion pelit. Junkworldia sieltä ei löydy mutta muuten ne ovat pelattavia. Tuon kotisivuilta kannattaa tarkastaa mitä pelejä se on julkaissut. Steamissa kaikki pelit eivät ole niin selkeästi näkyvissä kuin voisi etukäteen luulla. Iron marines on ihan ok. Vielä parempia ovat nuo maailman parhaat tower defencet elikkä Kingdom rushit. Tosin Legends of Kingdom rush ei ole omaan mieleeni.

Sitten on vielä Stalkerit. Muut kuin Stalker 2 ovat hinta-laatusuhteeltaan kunnossa. Ennen ostoa kannattaa scrollailla josko ostettavat pelit löytyisivät bundleina, jolloin niistä saa ryhmäalennuksen. Pelin voi lisätä omalle toivelistalle ja kun kyttäilee säännöllisesti sähköpostiaan niin saa ilmoituksen silloin kun ne ovat alessa. Outlast Trialsin suhteen itselleni kävi näin. Muistan kun hankin Crysis-pelejä joskus alennuksesta. Taisivat olla vain 2-3 e / kpl 😂. Black fridayta en jaksa odotella, sillä elämä tapahtuu NYT 🙏. Korkeintaan parikymppiä nuo mainitsemani pelit (paitsi Stalker 2 on kalliimpi).

32

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Stalkeri 2 löytyy xbox passista.
      Kympillä pelaamaan sitä ja muuta.

• Anonyymi

Witch hunt ja Skinwalker hunt ovat ihan mielenkiintoisia. Sama pelinkehittäjä niissä. Grafiikka on vähemmän kehittynyttä mutta konsepti on silti toimiva. Ensiksi mainitun olen läpäissyt. Yllättävän vaikea peli. Se on hyvä, sillä pidän haasteista.

• Anonyymi

PC:llä on Steamista: My Summer Car, Finnish Cottage Simulator, The Long Drive,
      Euro Truck simulator, Farming Simulator 19 ja 22, Spin Tires, Mud Runner,
      Snow Runner, TheHunter: Call of the wild, BeamNG.drive, Farmers Live, Arma

XBox One X : Fishing Simulator, GTA5, World of Warships Legends, War Thunder,
      Snipe Elite, Enlisted, Tom Clanck, Armor Warcrafe, Biljardi

Harkinnassa: GTA6, pienoisrautatie rakennus simulaatio peli, lentosimulaatio pelit,
      Star Citizen.
      https://store.steampowered.com/app/1091240/LOCO_Railroad/
      https://store.steampowered.com/app/1215860/Model_Railway_Easily/
      https://store.steampowered.com/app/1674900/Train_Yard_Builder/

Tuo viimeisin oli se ja uusin pienois rautatie rakennus simulaatio, mitä etsin, mutta haku oli kiven ja kannon alla.
      Pienoisrautatiet kiinnostaa ja olen haaveillut pienoisrautatien rakentamisesta, sellainen puutarhamainen, tiheä kasvilisuus, jossa tunnelmallinen valaistus ja vanhoja pieniä vetureita ja ränsistyneitä rakennuksia N-mittakaavassa.
      Ongelmana vaan on, ettei ole tilaa rakentaa, pölyn kertyminen ja pienosirautatien osat, kuten kiskot, maisemointi tarvikkeet, veturit ja vaunut ovat aika arvokkaita.
      Yksi suora 10cm kiskonpala maksaa yli 5€, veturi 200-700€ vaunut kymmeniä euroja, että pienosrautatie rakennus simulaatio pelin saa alle 20 eurolla.
      Lisäksi pienoisrautatie simulaatio pelissä voi rakentaa vaikka kuinka suuren pienoisrautatien ja näkymää saa junan kyydistä ja radan viereltä.

t. Ätmi

• Anonyymi

Mäkin voisin mainita muita pelejäni. GemCraftilta on pari peliä Steamissa mitkä minulta löytyy. Nekin ovat huippuhyviä tower defencejä. Alien: Isolation pitäisi todellakin vetää läpi. Vaikeimmalla tasolla tietysti. Diggaan siitä nykyään että valitsen vaikeimman tason. Joissakin peleissä voi tulla eteen naurettavan vaikeita tilanteita. Tällöin vaikeustason vaikeus häiritsee.

V. 2016 julkaistun Doomin loppubossi oli sellainen turhan vaikea. Ensin yritin sitä kun mulla oli parempia aseita mutta panokseni olivat vähissä. Sitten pelaajani menehtyi. Kun yritin läpäistä bossin uudestaan niin käytössäni oli vain huonompia aseita. Alensin vaikeustasoa hieman jotta kykenin päihittämään sen.

En ole mielestäni mikään huono pelaaja noin yleisesti ottaen. Aina löytyy toki parempiakin. Stealth-tyylinen combat sopii itselleni ja monet pelit kehittävät juuri piileskelytaitoja. Aliens vs. Predator (se hyvägrafiikkainen) löytyy ja näköjään ikiwanhoja Tomb raidereita. - Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin voisin mainita muita pelejäni. GemCraftilta on pari peliä Steamissa mitkä minulta löytyy. Nekin ovat huippuhyviä tower defencejä. Alien: Isolation pitäisi todellakin vetää läpi. Vaikeimmalla tasolla tietysti. Diggaan siitä nykyään että valitsen vaikeimman tason. Joissakin peleissä voi tulla eteen naurettavan vaikeita tilanteita. Tällöin vaikeustason vaikeus häiritsee.

V. 2016 julkaistun Doomin loppubossi oli sellainen turhan vaikea. Ensin yritin sitä kun mulla oli parempia aseita mutta panokseni olivat vähissä. Sitten pelaajani menehtyi. Kun yritin läpäistä bossin uudestaan niin käytössäni oli vain huonompia aseita. Alensin vaikeustasoa hieman jotta kykenin päihittämään sen.

En ole mielestäni mikään huono pelaaja noin yleisesti ottaen. Aina löytyy toki parempiakin. Stealth-tyylinen combat sopii itselleni ja monet pelit kehittävät juuri piileskelytaitoja. Aliens vs. Predator (se hyvägrafiikkainen) löytyy ja näköjään ikiwanhoja Tomb raidereita. - Ap.

Niin ja GemCrafteja on muitakin, ollut ainakin netissä flashpeleinä. Kumma kun niitä ei löydy Steamista. Ehkä niitä voi yhä pelata netissä, ehkä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja GemCrafteja on muitakin, ollut ainakin netissä flashpeleinä. Kumma kun niitä ei löydy Steamista. Ehkä niitä voi yhä pelata netissä, ehkä ei.

Tarkistin juuri. World's end saattaa olla tulossa Steamiin. Yllättävän koukuttava kokemus. Kehittäjänä on Mezzanine stairs. Olen kokeillut pelata sitä netissä flashin loppumisen jälkeen mutta se ei ole onnistunut. Toinen ovat klassiset Sonnyt eli Sonny 1 ja Sonny 2 flash-versiot. Ne ovat jo Steamissä. Niitä pystyy yhä pelaamaan netissä ilmaiseksi mutta ainakin itselläni ne alkavat lagaamaan kun on pelannut hetken. Luulisi että Steamin kautta pelattuna ne rullaavat kuten pitääkin. Olen läpäissyt nuo kolme peliä kun olen pelannut netissä. Itse asiassa World's endiä on useampikin peli kuin vain yksi. Ne ovat olleet minulle niin antoisia että kyllä niiden pelien kehittäjät ansaitsevat saada rahansa Steamin kautta. - Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tykkää sellaisista räiskintäpelestä, jossa tulee kymmeniä vihollisia, jotka räiskii ja kuolet heti tai tasohyppelypeleistä, jossa olet puli tuntia edennyt yläspäin hyppimällä ja sit ei hyppy onnistu viimeiselle tasanteelle, vaan varpaankynnen verran jää hyppy vajaaksi ja putoat alss alkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tykkää sellaisista räiskintäpelestä, jossa tulee kymmeniä vihollisia, jotka räiskii ja kuolet heti tai tasohyppelypeleistä, jossa olet puli tuntia edennyt yläspäin hyppimällä ja sit ei hyppy onnistu viimeiselle tasanteelle, vaan varpaankynnen verran jää hyppy vajaaksi ja putoat alss alkuun.

Doom on kyllä todellakin räiskintäpeli :). On se kyllä liian intensiivinen itsellenikin. Jump king tuli mieleen tuosta hyppelystä. Tässä linkki, noin helppoa se on 🤭: https://www.youtube.com/watch?v=9_W-3lAljes . Metro Exoduksessa kun olin siellä ydintalven keskellä niin koetin juosta karkuun niitä neljällä jalalla juoksevia otuksia. Hauskinta oli että niitä pääsi juoksemalla pakoon, tosin taisi olla aika nippanappa. Ammoa säästin siinä samalla. Heittoveitset ovat todellakin se juttu, koska ne pystyy keräämään takaisin itselleen listityiltä vihollisilta 😉. - Ap.

• Anonyymi

Mitä sääntöjen vastaista on korjata viestin pelin nimeä???
      Fishing Planet, eikä Fishing Simulator

• Olen pelaillut viime aikoina Slasher's Keepiä. Hauska peli niin kauan, kunnes tajuaa siinä olevan pahoja tasapaino-ongelmia.

Seuraavaksi meinasin pelata sellaisen pelin kuin Lunacid.

• Anonyymi

Pelien eri tyyleillä on iso merkitys. Gameplay on omintakeisen näköinen tuossa Keepissä. Lunacid muistuttaa etäisesti half-lifen grafiikoita. Sillä on minulle nostalgia-arvoa. Joskus pidän eniten nintendopelien grafiikoista, mutta se on aina pelikohtaista. First person shooterit on aina toimiva konsepti silloin kun on kyseessä räiskintäpeli. GTA-peleissä olen tottunut näkemään ukkelini kokonaan niin se on vähän kuin oma lukunsa. Rallipeleissäkin haluan nähdä kokonaan autoni kun ajelen kolmeasataa. - Ap.

• Anonyymi

Lankani on henkeni. "Elämänlankani". Tämän vuoksi pidän avaukseni hengissä. Eikö olekin mukavaa nostella omia 20 vuotta vanhoja juttujaan ylös palstalle :)? Tämä oli siis vitsi. Osa saattaa jopa harrastaa semmoista. Toisinaan näkee uusia kommentteja vanhoissa aloituksissa joiden luomisesta on kulunut lähes päivälleen monta vuotta. Se on kuin jokin rituaali.

Mutta sitten itse asiaan. Aina kannattaa olla varuillaan että mitä netistä latailee. En ole ladannut mitään emulaattoria itselleni. Netissä voi pelata onlinessa pelejä mutta niiden tallentaminen voi olla haasteellista. Jos tyhjentää sivuhistoriansa niin käsittääkseni tallennukset katoavat tällöin. Yksi vaihtoehto on kirjautua sisään jollekin sivustolle ja tallentaa siellä, jolloin tallennukset eivät katoa. Toisinaan tallennukset ovat uudelleenladattaessa tiltissä, joten tallennuksia on tehtailtava muutama varmuuskopioiksi. Yleensä vain yksi tallennus on tiltissä mutta joskus minulla oli 2 kpl niitä samanaikaisesti. Onneksi olin tallentanut pelini useampaankin otteeseen.

Pelailin joskus vanhoja pokemoneja vizzed retro game roomissa ja playR-sivustolla. PlayR ei taida olla enää olemassa ja vizzedistä on deletoitu joitain pelejä, kuten nuo pokemonit. Emulatoronline.com kuitenkin toimii ja muistaakseni kun siellä tallentaa pelinsä koneelleen ja myöhemmin lataa, niin tallennus latautuu kuten pitääkin. Tämä on tietysti testattava heti pelin aloittamisen alussa ennen kuin on ehtinyt pelata monta tuntia ja ryssii jotenkin sen hommansa.

Vedin joskus läpi netissä ohjeiden avulla alkuperäisen TMNT:n, eli teenage mutant ninja turtlesin. Tarkoitan vuoden 1989 nintendopeliä by Ultra games. Siitä on olemassa yksi muunneltu versio nimeltään Ultimate Teenage Mutant Ninja Turtles. Se pitäisi läpäistä tässä joskus. Bumerangit on se juttu koska kun niitä käyttää niin ne on helppoa kerätä takaisin. Ammon riittävyys on keskeinen juttu noissa tmnt:ssä. Kyllä 1980-luvulla osattiin tehdä hyviä pelejä: Super mario 1 julkaistiin jo vuonna 1985 eli tänä vuonna siitä tulee täyteen 40 vuotta :O! - Ap.

• Anonyymi

Eli tuo emulatoronline ei toimi ainakaan minulla. Se heittää playroms.net-sivustolle. Siellä pelin grafiikka on turhan heikkoa. Löysin sellaisen kuin gamesfrog.com ja siellä pelien grafiikka näyttää paremmalta. Tallennuksenkin pitäisi onnistua. Omalla vastuulla se on kuinka luotettavana noita sivustoja pitää. Mitään ponnahdusikkunoita niistä ei sentään tule. Adblock luonnollisesti käytössä. Mielestäni jos ei käytä adblockia niin netillä ei tee juuri mitään. Turvallisempaa tämä on kuin se että latailee netistä tiedostoja. - Ap.

• Anonyymi

Arvaa kuka -lautapeli.
      Vilma

• Anonyymi

Mä alotin pokemonin. Kaverilleni selitin siitä jo juttuja innoissani. Ideaaliryhmitys olisi alakazam, gengar, scyther, golem, gyarados sekä muk. Tuossa pelissä on mahdollista saada scyther, gyarados ja muk. Haunter on gengaria edeltävä muoto mutta pelaan sillä silti. Kadabralla sama juttu alakazamin suhteen. Golemin esimuoto on graveler mutten pidä siitä miltä se näyttää. Siksi en suostu käyttämään sitä. Haunteria, kadabraa ja graveleria ei siis pysty evolvoimaan niiden seuraavalle asteelle paitsi jos menettelee jotenkin ihmeellisesti. Aikakapselia tarvitaan siihen, sen muistan kun pelasin joskus muutama vuosi sitten jotain generaatio 2:sen peliä.

Zapdos olisi hyvin lähellä mieltymyksiäni, samoin marowak. En ole selvittänyt mitkä olisivat optimaalisesti parhaat mahdolliset 6 pokemonia (kuudella aina pelataan maksimissaan). Nuo ovat joka tapauksessa hyviä ja omien mieltymyksieni mukaisia. Käytännössä kun nukuttaa haunterilla vihollisen ja vaihtaa mukiin niin mukilla voi sitten pistää sen vihollisen poisoniin. Voi vaihtaa poisonin jälkeen takaisin haunteriin ja yrittää nukuttaa vihollinen uudestaan jos se herää. Sitä en osaa sanoa pystyykö jo nukutettua pokemonia myrkyttämään vai ei. - Ap.

• Anonyymi

Joka itsensä ylentää, se alennetaan. Ylennänkö itseäni nostattelemalla wanhoja aloituksiani ilmoille 😁? Kuin pieru konsanaan joka tussahtaa ilmoille hallitsemattomissa määrin 💨. Törmäsin täysin randomilla yhteen seitsemästä. En tiennytkään että siinä pelissä on sellaisia anomalioita. Eli yksittäinen henkilö spawnaa vain tiettyyn kohtaan peliä yhtenä viikonpäivänä viikossa ja joka päivälle on eri henkilön spawnaus. Siinä pelissä on siis aika, viikonpäivät sekä yö ja päivä. Onnistuin hankkimaan randomilla siis jo poison barbin mikä buustaa myrkkyiskuja ja pink bowin mikä buustaa normal type moveja. Scytherille voisi sopia tuo pink bow. Tarkistin juuri että fury cutter on kuitenkin bug typen move. Kuitenkin quick attack on normal type niin se sopii ylihyvin pink bow itemin kanssa yhteen. Juttuja on selvitettävä netistä sillä muuten ne olisi käytännössä mahdotonta selvittää pelkästään pelaamalla.

Mulla oli taktiikka kolmosgymin bossin miltankia vastaan mutta failasin. Huijaan eli käytän save stateja. En aio hävitä yhtään battlea sillä jos häviäisin, menettäisin rahaa. Silti voitin nippanappa tuon e.m. miltank-battlen. Sen rollout oli paha. Onnistuin pistämään sille onneksi gastlyllani cursen ylle ja lopulta treidattu onixini hoiti homman koska se oli pitkälle resistentti rolloutia vastaan. Yleensä vastustaja regeneroi miltankinsa hp:ta mutta minun battlessani se ei tehnyt niin. Luultavasti sillä oli juuri sen verran hp:ta jäljellä että botti luuli olevansa turvassa. Curse hoiti kumminkin tehtävänsä eli sen langettaminen vei puolet gastlyni hp:sta mutta kirouksen myötä vastustaja menetti 25 % hp:staan joka vuorolla kun se ei onnistunut fainttaamaan pokemoniani. En osaa sanoa pystyykö siitä pääsemään eroon millään konsteilla battlen aikana. - Ap.

• Anonyymi

Cut oli hyvä saada niin voin skipata alueita kätevämmin. Fly on todellinen game changer hieman myöhemmin. Mulla on ekans ja zubat day caressa eli niiden levelit kehittyy reaalimaailman ajassa. Eli vaikken pelaisi peliä ollenkaan niin mun käsittääkseni niiden levelit siltikin kasvavat. Niiden takaisinottaminen tietysti maksaa rahaa. Ei sillä että käyttäisin niitä, sillä mulla on muita pokemoneja prioriteettinani. Siksi haluan kasvattaa pääasialliset pokemoni itse koska day caressa niiden movet menee miten sattuu. Pitkällä tähtäimellä tulen käyttämään gastlya/haunteria, kadabraa, scytheria ja gyaradosta.

Näillä näkymin käytän noiden lisäksi melko pitkään onixia ja butterfreeta. Pidgey ei ihan pääse tuohon kuuden sakkiin. Myöhemmin vaihdan onixin ja butterfreen grimeriin ja cuboneen. Toisella saarella saattaa olla se ukkoslintu zapdos. Se menee cubonen tilalle. Samalla day care-juttuja pitää vaihdella kun haalin lisää pokemoneja. Max. level on käsittääkseni 99 eli siinä vaiheessa day caresta on otettava pokemon takaisin. Pistin tietysti muistiin minkä levelisenä jätin ekansini sekä zubattini day careen.

• Monster Hunter Wildsin latasin juuri, mutta en vielä ole aloittanut pelaamaan. Ehkä sitten seuraavalla vapaalla. Black Myth WuKong kiinnostaisi myös, mutta ajattelin odottaa, jos sen saisi alesta joskus aikanaan. Odotan kovasti myös sellaista early acces peliä kuin Witchfire.

• Olisi steamtili myynnissä, cs2 melkein 10k tuntia, faceit +2k pelejä. LVL8

• Anonyymi

Waretan, en osta. Globalistieliitin mädätyspropagandaa levittävät, valkoihoisia heteromiespelaajia vihaavien feministien tekemät pelit eivät rahojani ansaitse!

Oikeutta videopelaajille! Oikeutta kilteille ja kunnollisille miehille!

• Anonyymi

Mutta kun sehän olisi rahaa pankkiin jos ostaisit. Sama juttu baareissa ;). Vai menisivätkö nekin rahat niin kutsutun s11onistieliitin taskuun 😁? Sitähän emme varmuudella tiedä. Aleaikoina niitä pelejä pystyy hankkimaan. Silloin niiden hinnat ovat tyyliin - 80 % off. Ristiinlinkitetään nyt sitten tämä ja se uudempi aloitukseni. "Tuosta", kuten randombypasserilla oli tapana sanoa. https://keskustelu.suomi24.fi/t/18870367/huomiohuomio! .

Niin, ja tuosta - 80 % offista tuli mieleen tämä linkki. 50 % OFF!!! https://www.youtube.com/watch?v=g2ehuqB8xo0 . Eli nuo riehujat ovat tuossa sarjassa paatuneita elämänkoululaisia ja saivat lakineuvonnan puoleen hintaan niin ne laskelmoivat että rötöstelyistä aiheutuvat sanktiot olisivat mahdollisesti pienemmät koska niiden apuna olisi hyvä lakimies edulliseen hintaan. - Alottaja.

• Anonyymi

Spintires peliä aloin palaamaan monen vuoden tauon jälkeen.
      Se on sellainen mukava ja rauhallinen off road peli eli ajetaan maastoajoneuvoilla metsässä ja kuraisella metsätiellä, johon sitten upotaan ja joutuu vinssaamaan ja hinaamaan.
      Polttoaine asemalla joutuu käymään tankkaamassa ja ajoneuvoihin saa erilaisia varusteita, kuten tukkikuormain, tukinajo kärry, polttoainetankki ja varuste kärry, jolla viedään varusteita seuraavalle varikolle, että sen saa otettua käytöön.

Pelin karta on yli puolet pimeänä eli on löydetävä ne kartionmuotoiset mustat elementit, jotka avaa karttaa näkyviin.
      Joki on ylitettävä, että pääsee uusille alueille ja löytyy uusia ajoneuvoja ja tankkauspiste.
      Joutuu myös kuskaamaan polttoaine tankkia, koska maastokuorma.auto syö senverran paljon polttoainetta, että joutus koko ajan kulkemaan tankkauspisteellä.
      Spintiresiä seuraava peli on Mudrunner ja Snowrunner.

GTA5 pelissä yritin suorittaa yksipelissä tehtävää varastaa junasta kemikaaleja, mut se oli aika haastava, helikopteri tulitti ja koko ajan tunki uusia vihollisia kohti, ainakin 10 vihollista samaan aikaan hyökki päälle ja helikopteri.
      Siinä hetkessä ajattelin, et en kyllä enää yritä tehtävää, mut tänään taas ajattlein, et vois kyllä yrittää, jos sinä onnistuisi eri taktiikalla.
      Sain helikoperin pudotettua, mut sitten tuli taas uusi kopteri ja vihollisia vähintään 10.

Meikäläinen tykkää enemmän tuollaisista metsässä mönkimis peleistä ja sniper peleistä, joissa hitaasti edetään, väijytään kohdetta ja ammutaan vihollinen satojen metrien päästä tarkkuus kivärillä, kuin pelistä, jossa viholisia hyökkii samaan aikaan kymmeniä päälle joka suunnasta ja kauhee räiskiminen tai sitten on tehtävässä aikaraja, joka varmasti menee umpeen ennenkuin saa tehtävän suoritettua.

Kattelin videokoostetta niilo22 gta5 pelistä, kun pelas onlinea, niin oli muut pelaajat koko ajan kimpussa lahtaamassa, eikä tehtävää voinut rauhassa suorittaa.
      Valitsisi online valikosta: Invite only session, niin saisi pelata onlinessa ilman, että olisi muita pelaajia häiritsemässä pelaamista.
      Ne tehtävät on muutenkin niin haasteellisia, ettei kaipaa muita pelaajia, jotka
      yrittää sinut tappaa.

• Anonyymi

Snowrunnerin multiplayervideon olen joskus nähnyt. Ne ajoneuvot keikahtavat siinä pelissä liiankin herkästi. Ehkä peli olisi muuten liian helppo. Katsoin netistä että Spintires olisi venäläisen kehittäjän luoma peli. Eipä ihme kun peilaa peliä siihen millaisessa kunnossa tiet ovat varsinkin syrjäseuduilla, kuten Siperiassa.

GTA 5:den omistan. Pitäisi vielä pelata se läpi. Siihen pystyy lisäämään cheatteja tai pelimoodeja. Sitä en tiedä onko siinä mahdollista pelata ylimääräisiä tehtäviä onlinessa verrattuna pelin tarinaosioon. Olen ylipäätään melko kokenut GTA-pelaaja. Itse asiassa vanhat mafiapelit muistuttavat hyvinkin paljon GTA:ta. Ehkä GTA sai kaiken huomion itselleen minkä takia Mafia-franchise on vähemmän tunnettu. Tarkistin juuri että Steamissa on tällä hetkellä ale niiden suhteen. Täytyy muistaa että jotkin pelit ovat niin suuria ja raskaita että tietokoneen voi olla vaikeaa pyörittää niitä. Eli ne siis mahdollisesti lagaavat. Siksi pleikkarit ja xboxit ovat yleensä parempi vaihtoehto. Itse asiassa, tässäpä pleikkarilinkki. https://store.playstation.com/fi-fi/product/EP1001-CUSA03617_00-MAFIATRILOGYDEFI . 15 e ja vissiin se sitten sisältää mafia 1, 2 ja 3:sen. Aloin tosissani miettimään pitäisikö hankkia tuo päkki.

Steamiin on oma controllerinsa mutta itse testanneena olen onnistunut yhdistämään pleikkariohjaimeni sen latausjohdon kautta suoraan pc:ni usb-porttiin, jolloin olen voinut pelata pc-peliäni pleikkariohjaimella. PC:n näytön kun siirtää tv:seen niin se on melkein kuin pleikkarilla pelaisi. Latausjohdon kannattaa olla toki pitkä jotta se olisi käytännöllinen. - 🎮.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Snowrunnerin multiplayervideon olen joskus nähnyt. Ne ajoneuvot keikahtavat siinä pelissä liiankin herkästi. Ehkä peli olisi muuten liian helppo. Katsoin netistä että Spintires olisi venäläisen kehittäjän luoma peli. Eipä ihme kun peilaa peliä siihen millaisessa kunnossa tiet ovat varsinkin syrjäseuduilla, kuten Siperiassa.

GTA 5:den omistan. Pitäisi vielä pelata se läpi. Siihen pystyy lisäämään cheatteja tai pelimoodeja. Sitä en tiedä onko siinä mahdollista pelata ylimääräisiä tehtäviä onlinessa verrattuna pelin tarinaosioon. Olen ylipäätään melko kokenut GTA-pelaaja. Itse asiassa vanhat mafiapelit muistuttavat hyvinkin paljon GTA:ta. Ehkä GTA sai kaiken huomion itselleen minkä takia Mafia-franchise on vähemmän tunnettu. Tarkistin juuri että Steamissa on tällä hetkellä ale niiden suhteen. Täytyy muistaa että jotkin pelit ovat niin suuria ja raskaita että tietokoneen voi olla vaikeaa pyörittää niitä. Eli ne siis mahdollisesti lagaavat. Siksi pleikkarit ja xboxit ovat yleensä parempi vaihtoehto. Itse asiassa, tässäpä pleikkarilinkki. https://store.playstation.com/fi-fi/product/EP1001-CUSA03617_00-MAFIATRILOGYDEFI . 15 e ja vissiin se sitten sisältää mafia 1, 2 ja 3:sen. Aloin tosissani miettimään pitäisikö hankkia tuo päkki.

Steamiin on oma controllerinsa mutta itse testanneena olen onnistunut yhdistämään pleikkariohjaimeni sen latausjohdon kautta suoraan pc:ni usb-porttiin, jolloin olen voinut pelata pc-peliäni pleikkariohjaimella. PC:n näytön kun siirtää tv:seen niin se on melkein kuin pleikkarilla pelaisi. Latausjohdon kannattaa olla toki pitkä jotta se olisi käytännöllinen. - 🎮.

Gta5 on minulla XBox pelikonsolissa ja tietokoneella on myös pelejä, joita Steamista olen hankkinut.
        Gta5 peliä pelaan onlinea, mutta only session modissa, koska eihän siitä mitään tule, kun
        muut pelaajat on muuten kipussa koko ajan ja yrittää tappaa.
        Tehtävien yksinpeluu on paljon haastavampaa, kuin jos pelaajia on 2-5 samaa tehtävää suorittamassa.
        Gta5 rahaa alkaa kyllä tulemaan, kun ostaa Savage Yardin, vaikka se maksoi tarpeineen yli 4 miljoonaa, mutta kyllää se myöskin tuottamaan.

• Anonyymi

Ei mitkään typerät lasten pelit kuullu vastuullisen aikuisen elämään!! Ei mikään ihme että olette sinkkuja, aikuiset ja fiksut naiset ei taatusti katsele mitään lapsuuteen jämähtäneitä miesvauvoja!! Naisettomuutenne ei kyllä mikään ihme ole.... kasvakaa aikuisiksi jo!!!!

• Anonyymi

Mutta meneehän esim. Trumpillakin hyvin. Tässä hänen signaturensa: 👌. Myös Musk. Mitä manbabympi, sitä rikkaampi. Asiat eivät ole aina niin mustavalkoisia kuin voisi luulla. Kroonistunut työttömyys voi olla taustatekijänä että on keksittävä itselleen vaihtoehtoista tekemistä. Eskapismi pelimaailmaan voi kieliä siitä että yksilö on jo pudonnut pois irl "peleistä" kuten soidinmenoista ja muista pinnallisista elämäntavoista. Kuulun heihin ketkä käsittävät tämän maailman todellisen tilan sellaisenaan kuin se on. Simulaatiotodellisuus peittoaa irl-maailman 100-0.

Pelimaailmaan tutustuminen on mahdollisesti seurausta siitä että henkilö on jo tietyllä tavalla luovuttanut statusten saavuttamisen saralla. Osa ihmisistä kääntyy vasemmalle kun enemmistö kääntyy oikealle. Eli joidenkin arvomaailma ei noudata sitä että on taottava mahdollisimman paljon rahaa, hankittava kolme lasta, sähköauto (ei teslaa), elämänkumppani sekä oltava jatkuva tilanteiden herra taikka rouva. En ole pelihullu elikkäs niin sanottu riippuvuuteni on hallinnassa. Vai onko tämäkin vain eräänlaista eskapismia kuten se että henkilö käy töissä, pössyttelee hamppua työpaikan tupakkapaikalla, verestävät silmät seisovat päässä ja sitten kun pomo alkaa kuulustelemaan niin työntekijä toteaa: Ei mulla oo ongelmaa, tää homma on täysin kontrollissa 😂.

• Anonyymi

Aikuiset olisivatkin vastuullisia, jos toteuttaisivat peleissä sitä mitä oikeassa elämässä pahaa tekevät eli tappavat ja ovat väkivaltiaisia.
        Sodatkin pitäisi käydä pelimaailmassa, eikä tuoda ihmisten ilmoille aiheuttamaan kärsimystä ja tuskaa niille, jotka sotaan eivät ole osallisia ja eivät sotaa halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuiset olisivatkin vastuullisia, jos toteuttaisivat peleissä sitä mitä oikeassa elämässä pahaa tekevät eli tappavat ja ovat väkivaltiaisia.
        Sodatkin pitäisi käydä pelimaailmassa, eikä tuoda ihmisten ilmoille aiheuttamaan kärsimystä ja tuskaa niille, jotka sotaan eivät ole osallisia ja eivät sotaa halua.

On olemassa jo superrealistisia ampumispelejä. Ihmiset voivat saada vaikutteita niistä. Ikäraja- ynnä muut merkinnät on laadittu syystä. Pakko myöntää että vaikka hankinkin halvalla niitä Battlefieldeja niin maailman liika sotamyönteisyys on vähentänyt innostustani sotapelejä kohtaan. En seuraa uutisointeja siksi koska pyrin välttämään mieleni saastumista. Järkevintä olisi pakottaa valtioiden johtajat taistelemaan toisiaan vastaan käsirysytyylisesti aina äkkikuolemaan saakka. Silloin osanottajia olisi vain muutama kymmen eikä aiheutuisi sivullisia uhreja.

Se olisi myös todella halpaa jolloin yhteiskunnat voisivat suunnata varansa johonkin oikeasti järkevään, kuten pelien kehittämiseen 😉. Seuraan välillä mitä maailmalla tapahtuu. Eurooppa on lähellä hajoamispistettään. Enpä ihmettelisi vaikka Puola hyökkäisi Saksaan ennemmin tai myöhemmin vastalauseeksi eräälle ilmiselvälle "tabu"ilmiölle. En tuomitsisi Puolaa tbh. - Ap.

• Anonyymi

Odd woods heitettiin eteeni youtubessa randomilla. Steamissa. Pistän sen olemassaolon muistiin itseäni varten. Kehittäjä on eri kuin skinwalter huntin / witch huntin vaikka peli näyttää samankaltaiselta. Se on kuitenkin keskeneräinen eli early access niin peliä kannattaa pelata vasta sitten kun se on valmis. En tiedä hankinko sen myöhemmin alesta jos se on statukseltaan silloin yhä early access. - Ap.

• Anonyymi

kun aikaa niin osiaan niin höpögellä yyyöjen kandda yriyyää poistaa heifän masrennustga .... niiin

joillain on todella suuria ongelmia asuntojen kanssda jos liian kaslliita ei rahaa vuokraa eikä ruokaankaan ollenkssan..

• Anonyymi

Kiitos muistutuksesta eli aloituksestani. Itsekin köyhänä lasken aina tarkasti rahani ja ennakoin laskujen suuruuksia jotta saan säilyttää kämppäni. Jos jotain haluaa ostaa niin vain vähän kerrallaan. Kaikkea ei voi saada heti jos on pudonnut yhteiskunnan kelkasta. Raakalaismaiset pelit eivät sovi masentuneille. Mielestäni kaikkein traagisimpia ovat ne pelit missä ampumisen kohteena ovat muut ihmiset. - Ap.

• Anonyymi

kpli k'rlugg'v' goggeöo kpli li löix löamom Dragvpm. öpjol''r,e. eo semg''m liogrmlaam Gramd Dragpm---

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33