vieläkö lotrtovoittaja

Anonyymi-ap

HÄIRIKÖI JA PYSÄYTTELEE NORMI IHMISIÄ NUOREMMAN HOM.POJAN KANSSA LAUTIOSAAREN MYLLYTIELLÄ TALO 65

12

651

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lottovoittaja v82-84v. kuulema ainakin pervessejä ylisiistiä ja toisten ihmisten puhuminen väärenettynä totutena.ym.ta.paskaa. seurannassa on.

• Anonyymi

varsinkin nuorin poika. myös energia-vesi pätijä.mölön kanssa hengaa vapaalla.kertoo paljon hyi helevetti.

• Anonyymi

onhan heillä vanhin joka on tyttö. reppana yritti kunnantalolla olla oikeissa töissä mut juppo joi työpaikkansa ja avierotalonsa.nykysin kemin tornitalossa myy netti-sexiä ja muutekin antelias...

• Anonyymi

tarjahan anteelee livenä sekä vastakkain, kun pekka ei näää. jopa tyttösäkin, joka on paha maineinen narkki kemistä .köyhää homma lotto-voittajan lapselta ja lapsen-lapselta .ei käy kateeksi.

• Anonyymi

hyvin harva katellinen lotto voitosta. mut mitä se nuorin poika on tehnyt 10v.nuoremalle naapurin pojalle aikanaa,siittä moni moni årtynyt pahast.i alaikästä sorkkinut vuosikaupalla. ! tekee viellä: sanokaa mun sanoneen. aikaa se ei kato.

• Anonyymi

On se Suomi vaikeeta... ;D

• Anonyymi

voisitko olla vähän vähemmän sekaisin

• Anonyymi

tosia asiota,kukahan tässä sekasin o ?

• Anonyymi

ensinnäki mulla ei oo mitään tietoa mitä puhut saatika mitä kieltä edes puhut. Vaikutat siltä että olet syönyt elämässäsi enemmän sieniä kun leipää. Toivon että saat elämäsi paremmalle mallille näkemiin🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ensinnäki mulla ei oo mitään tietoa mitä puhut saatika mitä kieltä edes puhut. Vaikutat siltä että olet syönyt elämässäsi enemmän sieniä kun leipää. Toivon että saat elämäsi paremmalle mallille näkemiin🤣

pidä heikki turpa kiini . ! sinä pelkäsit ! astamaMIKKONA hysteerisesti .jotka vielläkin uniin ja mielleenTULEE. jouduit 80-luvulla poikkoilit laidasta laitaan pingis pallon lailla JA juoksemaan maalilta pallon perässä kempassa terapiassa vielläkin,kun valo-rakketti hammas-lääkärin poju seuras sua: ja perhettä kerro, myös jotain sinustakin... ?saatko energia laitokselta liika nega/plus energiaa ? vai hyvissä vauhdeissako laskettelet rossingoilla ? pidä silmät, korvat auki. penan rakenuttamassa talossa. siinä missä juoppottelu/runkkaus nussimis-kamina maja rakenettiin, enne kun putki runkkariksi lähimme amitsuun. pidä TALON valvontajärjetelmät, kamerat päivitettynä ja ajan-tasalla näin :energia kriisin alla: enne uhkan toteutta-MUSTA ! en minä: kun muut pojat äkisit nauren aina. ha-haa! sinä ekana nauroit. mitenkähän se vanha sanonta menikään ... hmm ... ? ps.viinamäen porukka tietäis....! SNAJAXI T.volvo

• Anonyymi

kierjoitus lukemis ymmärys käsitys häiriö

• Anonyymi

edellisellä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2807
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      207
      1241
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      115
      1196
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      332
      1071
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1009
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      400
      981
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      85
      967
    8. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66