HÄIRIKÖI JA PYSÄYTTELEE NORMI IHMISIÄ NUOREMMAN HOM.POJAN KANSSA LAUTIOSAAREN MYLLYTIELLÄ TALO 65
vieläkö lotrtovoittaja
11
405
Vastaukset
- Anonyymi
lottovoittaja v82-84v. kuulema ainakin pervessejä ylisiistiä ja toisten ihmisten puhuminen väärenettynä totutena.ym.ta.paskaa. seurannassa on.
- Anonyymi
varsinkin nuorin poika. myös energia-vesi pätijä.mölön kanssa hengaa vapaalla.kertoo paljon hyi helevetti.
- Anonyymi
onhan heillä vanhin joka on tyttö. reppana yritti kunnantalolla olla oikeissa töissä mut juppo joi työpaikkansa ja avierotalonsa.nykysin kemin tornitalossa myy netti-sexiä ja muutekin antelias...
- Anonyymi
tarjahan anteelee livenä sekä vastakkain, kun pekka ei näää. jopa tyttösäkin, joka on paha maineinen narkki kemistä .köyhää homma lotto-voittajan lapselta ja lapsen-lapselta .ei käy kateeksi.
- Anonyymi
hyvin harva katellinen lotto voitosta. mut mitä se nuorin poika on tehnyt 10v.nuoremalle naapurin pojalle aikanaa,siittä moni moni årtynyt pahast.i alaikästä sorkkinut vuosikaupalla. ! tekee viellä: sanokaa mun sanoneen. aikaa se ei kato.
- Anonyymi
On se Suomi vaikeeta... ;D
- Anonyymi
voisitko olla vähän vähemmän sekaisin
- Anonyymi
tosia asiota,kukahan tässä sekasin o ?
- Anonyymi
ensinnäki mulla ei oo mitään tietoa mitä puhut saatika mitä kieltä edes puhut. Vaikutat siltä että olet syönyt elämässäsi enemmän sieniä kun leipää. Toivon että saat elämäsi paremmalle mallille näkemiin🤣
- Anonyymi
kierjoitus lukemis ymmärys käsitys häiriö
- Anonyymi
edellisellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1153679Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5693160- 961921
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211393Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021176
- 441123
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251122- 901109