Nyt kannattaa hiihtää paljon koska lunta on vielä noin kuukausi.
Itse hiihdän nyt vain perinteisellä tyylillä noin 3 tuntia päivässä.
Hiihto on kaikista eniten kaloreita kuluttava laji ja kaiken lisäksi erittäin miellyttävä.
Tavoite on saada pois näiltä lumilta 2 kiloa.Syömisestä en tingi yhtään,ainoastaan herkut jätän pois.
Hiihto alkaa ja läski lähtee
13
93
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Yhdellä kädellä ja murtuneella jalalla on hyvä hiihtää ja hankkia veitsenterävät vatsalihakset ja aivonystyrät.Pihtimitta nyt ylä 55tä ja ala 112ta.
- AnonyymiUUSI
Vituttaako sinua,hiihtäjät SAA syödä aivan helvetisti.😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaako sinua,hiihtäjät SAA syödä aivan helvetisti.😁
Näihin tosilaihduttajan kommentteihin tulee AINA näitä viha kommentteja.
Jos joku syö paljon ja hyvää ruokaa ja laihtuu.
Voi olla paino laskee vain kilon,mutta läski sulaa VARMASTI mahasta entisten ohjelmien mukaan.
Syön aterialla nyt lihaa melkein yhtä paljon kuin kasviksia maun ja proteeni takia.
Vähäkalorisista juureksista,kasviksista,lihasta pystyy tosiaan tekemään todella herkullista ruokaa.
Pystyn hyvin hiihtämään perinteisellä tyylillä.Luisteluhiihtoa kokeilin 2 kertaa mutta siitä nilkka kipeytyi.Voi olla mahdollista että se nyt sitä kestäisi,mutta hiihdän toistaiseksi perinteisellä tyylillä.
Luisteluhiihto on paljon raskaampi ja tehokkaampi verrattuna perinteiseen hiihtoon,eli siinä kalorinkulutus on ainakin 30 % suurempi liikunnanaikaisen sykkeen mukaan.Perinteisessä se oli noin 100-105 ja luisteluhiihdossa noin 130 minutissa.
- AnonyymiUUSI
Vai lähtee läski hiihtämään? Hyvää matkaa!
- AnonyymiUUSI
Minulla paino on nyt 69 kiloa ja tavoite on 64 kiloa
Vyötärön ympärysmitta 86 tavoite 76
Pihtimitat vatsasta 23 milliä ,tavoite 6 mm😏
Se oli silloin kun aloitin 40 mm
Tässä on tullut taukoa laihduttamisesta 2 kuukautta loukkaantumisen jälkeen.
Hyvin kuitenkin olen onnistunut😁 koska en lihonut yhtään vaikka en liikkunut kahteen kuukauteen ollenkaan😧 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla paino on nyt 69 kiloa ja tavoite on 64 kiloa
Vyötärön ympärysmitta 86 tavoite 76
Pihtimitat vatsasta 23 milliä ,tavoite 6 mm😏
Se oli silloin kun aloitin 40 mm
Tässä on tullut taukoa laihduttamisesta 2 kuukautta loukkaantumisen jälkeen.
Hyvin kuitenkin olen onnistunut😁 koska en lihonut yhtään vaikka en liikkunut kahteen kuukauteen ollenkaan😧Olet nyt YRITTÄNYT asiaa viisi vuotta onnistumatta.
- AnonyymiUUSI
Ihan hyvällä tolalla ap;n kuntoilusuunnitelma. Itsellä mahis vielä sauvakävelyyn korttelin ympäri. Kun jalat ovat jo sököt, jokainen askel sattuu niin maan perusteellisesti.
Vasen jalkani ei siedä juuri varausta. Olen näyttänyt koipeani ortopedille. Vitsaili hyvällä huumorilla, että voisimme napsaista jalkaterän pois ja laittaa proteesin.
Kun sauvoilla keventää, voin kinkata provianttimatkan lähimpään myymälään.
Syntymästä tulee kuluneeksi ensi vuonna siviilirekisterini mukaan 88v.
. acce pii.- AnonyymiUUSI
"Vitsaili hyvällä huumorilla, että voisimme napsaista jalkaterän pois ja laittaa proteesin."
Ei kuulosta hyvältä huumorilta vaan pascalta.
- AnonyymiUUSI
Jäätelöä kannattaa syödä nyt yöllä että voi herkutella sitten kuumilla ilmoilla.
- AnonyymiUUSI
Hiihto ja pyöräily on terveysliikuntaa mistä ei tule mitään kulumis vammoja joita tulee monessa muussa lajissa.Ainoastaan kaatumiset niissä voi olla vaarallisia.
Niistäkin yleensä parantuu kohtuudella.- AnonyymiUUSI
Pystyy sitä tosiaan niinkin laihtumaan että syö mahan täydeltä hyvää ruokaa.Kun harrastaa paljon liikuntaa
Toinen tapa on se ettei liiku yhtään eikä syö paljon mitään
Sitä minä en harrasta ollenkaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pystyy sitä tosiaan niinkin laihtumaan että syö mahan täydeltä hyvää ruokaa.Kun harrastaa paljon liikuntaa
Toinen tapa on se ettei liiku yhtään eikä syö paljon mitään
Sitä minä en harrasta ollenkaan.Sitä pystyy niinkin laihtumaan liikunnalla että paino pysyy vain samassa mutta läski lähtee mahasta.
Se tehdään niin että syö VAIN puhtaista lähteistä terveellistä ruokaa noin 300 kaloria vähemmän tai saman verran kuin on kulutus.
Jos kalorivajetta on enemmän paino laskee nopeammin.
Sekään ei haittaa mitään vaikka paino pysyisi samassa jos läskiä lähtee mahasta.
Paino ei kerro kaikkea
Nämä 9 kuvaparia osoittavat, että paino ei lopulta kerro kaikkea
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä pystyy niinkin laihtumaan liikunnalla että paino pysyy vain samassa mutta läski lähtee mahasta.
Se tehdään niin että syö VAIN puhtaista lähteistä terveellistä ruokaa noin 300 kaloria vähemmän tai saman verran kuin on kulutus.
Jos kalorivajetta on enemmän paino laskee nopeammin.
Sekään ei haittaa mitään vaikka paino pysyisi samassa jos läskiä lähtee mahasta.
Paino ei kerro kaikkea
Nämä 9 kuvaparia osoittavat, että paino ei lopulta kerro kaikkea
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.htmlVahvistan toteamuksesi! 60v kynnyksellä mies. Punttitreenivoittoista kuntoilua 5 krt/vko. Yhteensä viikossa noin 10 tuntia ml. verryttelyt.
Palautusten mukaan syke noin 70% > maksimi.
Puolessa vuodessa terveydellisten tavoitteiden tehokas toteutuminen yllätti ja ilman "laihtumistavoitteita" tai muutosta ruokailutavoissa oheni vyötäröni 6cm - 7cm.
Tosin oli mittaa mistä vähetä. 104 cm > 97.
Tuon jälkeen seurasin laardi %:n vähenemistä käymällä samassa InBody:ssa vuosittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412223Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231955- 1111528
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151197
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1361104Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251078- 74982
- 70940
- 61915