Hiihto alkaa ja läski lähtee

Anonyymi-ap

Nyt kannattaa hiihtää paljon koska lunta on vielä noin kuukausi.
Itse hiihdän nyt vain perinteisellä tyylillä noin 3 tuntia päivässä.
Hiihto on kaikista eniten kaloreita kuluttava laji ja kaiken lisäksi erittäin miellyttävä.

Tavoite on saada pois näiltä lumilta 2 kiloa.Syömisestä en tingi yhtään,ainoastaan herkut jätän pois.

13

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Yhdellä kädellä ja murtuneella jalalla on hyvä hiihtää ja hankkia veitsenterävät vatsalihakset ja aivonystyrät.Pihtimitta nyt ylä 55tä ja ala 112ta.

• Anonyymi
        UUSI

Vituttaako sinua,hiihtäjät SAA syödä aivan helvetisti.😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vituttaako sinua,hiihtäjät SAA syödä aivan helvetisti.😁

Näihin tosilaihduttajan kommentteihin tulee AINA näitä viha kommentteja.
        Jos joku syö paljon ja hyvää ruokaa ja laihtuu.
        Voi olla paino laskee vain kilon,mutta läski sulaa VARMASTI mahasta entisten ohjelmien mukaan.

Syön aterialla nyt lihaa melkein yhtä paljon kuin kasviksia maun ja proteeni takia.
        Vähäkalorisista juureksista,kasviksista,lihasta pystyy tosiaan tekemään todella herkullista ruokaa.

Pystyn hyvin hiihtämään perinteisellä tyylillä.Luisteluhiihtoa kokeilin 2 kertaa mutta siitä nilkka kipeytyi.Voi olla mahdollista että se nyt sitä kestäisi,mutta hiihdän toistaiseksi perinteisellä tyylillä.
        Luisteluhiihto on paljon raskaampi ja tehokkaampi verrattuna perinteiseen hiihtoon,eli siinä kalorinkulutus on ainakin 30 % suurempi liikunnanaikaisen sykkeen mukaan.Perinteisessä se oli noin 100-105 ja luisteluhiihdossa noin 130 minutissa.

• Anonyymi
      UUSI

Vai lähtee läski hiihtämään? Hyvää matkaa!

• Anonyymi
        UUSI

Minulla paino on nyt 69 kiloa ja tavoite on 64 kiloa
        Vyötärön ympärysmitta 86 tavoite 76

Pihtimitat vatsasta 23 milliä ,tavoite 6 mm😏
        Se oli silloin kun aloitin 40 mm
        Tässä on tullut taukoa laihduttamisesta 2 kuukautta loukkaantumisen jälkeen.
        Hyvin kuitenkin olen onnistunut😁 koska en lihonut yhtään vaikka en liikkunut kahteen kuukauteen ollenkaan😧

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla paino on nyt 69 kiloa ja tavoite on 64 kiloa
        Vyötärön ympärysmitta 86 tavoite 76

Pihtimitat vatsasta 23 milliä ,tavoite 6 mm😏
        Se oli silloin kun aloitin 40 mm
        Tässä on tullut taukoa laihduttamisesta 2 kuukautta loukkaantumisen jälkeen.
        Hyvin kuitenkin olen onnistunut😁 koska en lihonut yhtään vaikka en liikkunut kahteen kuukauteen ollenkaan😧

Olet nyt YRITTÄNYT asiaa viisi vuotta onnistumatta.

• Anonyymi
      UUSI

Ihan hyvällä tolalla ap;n kuntoilusuunnitelma. Itsellä mahis vielä sauvakävelyyn korttelin ympäri. Kun jalat ovat jo sököt, jokainen askel sattuu niin maan perusteellisesti.
      Vasen jalkani ei siedä juuri varausta. Olen näyttänyt koipeani ortopedille. Vitsaili hyvällä huumorilla, että voisimme napsaista jalkaterän pois ja laittaa proteesin.
      Kun sauvoilla keventää, voin kinkata provianttimatkan lähimpään myymälään.

Syntymästä tulee kuluneeksi ensi vuonna siviilirekisterini mukaan 88v.
      . acce pii.

• Anonyymi
        UUSI

"Vitsaili hyvällä huumorilla, että voisimme napsaista jalkaterän pois ja laittaa proteesin."

Ei kuulosta hyvältä huumorilta vaan pascalta.

• Anonyymi
      UUSI

Jäätelöä kannattaa syödä nyt yöllä että voi herkutella sitten kuumilla ilmoilla.

• Anonyymi
      UUSI

Hiihto ja pyöräily on terveysliikuntaa mistä ei tule mitään kulumis vammoja joita tulee monessa muussa lajissa.Ainoastaan kaatumiset niissä voi olla vaarallisia.
      Niistäkin yleensä parantuu kohtuudella.

• Anonyymi
        UUSI

Pystyy sitä tosiaan niinkin laihtumaan että syö mahan täydeltä hyvää ruokaa.Kun harrastaa paljon liikuntaa

Toinen tapa on se ettei liiku yhtään eikä syö paljon mitään
        Sitä minä en harrasta ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyy sitä tosiaan niinkin laihtumaan että syö mahan täydeltä hyvää ruokaa.Kun harrastaa paljon liikuntaa

Toinen tapa on se ettei liiku yhtään eikä syö paljon mitään
        Sitä minä en harrasta ollenkaan.

Sitä pystyy niinkin laihtumaan liikunnalla että paino pysyy vain samassa mutta läski lähtee mahasta.
        Se tehdään niin että syö VAIN puhtaista lähteistä terveellistä ruokaa noin 300 kaloria vähemmän tai saman verran kuin on kulutus.
        Jos kalorivajetta on enemmän paino laskee nopeammin.
        Sekään ei haittaa mitään vaikka paino pysyisi samassa jos läskiä lähtee mahasta.

Paino ei kerro kaikkea

Nämä 9 kuvaparia osoittavat, että paino ei lopulta kerro kaikkea
        https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä pystyy niinkin laihtumaan liikunnalla että paino pysyy vain samassa mutta läski lähtee mahasta.
        Se tehdään niin että syö VAIN puhtaista lähteistä terveellistä ruokaa noin 300 kaloria vähemmän tai saman verran kuin on kulutus.
        Jos kalorivajetta on enemmän paino laskee nopeammin.
        Sekään ei haittaa mitään vaikka paino pysyisi samassa jos läskiä lähtee mahasta.

Paino ei kerro kaikkea

Nämä 9 kuvaparia osoittavat, että paino ei lopulta kerro kaikkea
        https://www.is.fi/laihdutus/art-2000005151099.html

Vahvistan toteamuksesi! 60v kynnyksellä mies. Punttitreenivoittoista kuntoilua 5 krt/vko. Yhteensä viikossa noin 10 tuntia ml. verryttelyt.
        Palautusten mukaan syke noin 70% > maksimi.
        Puolessa vuodessa terveydellisten tavoitteiden tehokas toteutuminen yllätti ja ilman "laihtumistavoitteita" tai muutosta ruokailutavoissa oheni vyötäröni 6cm - 7cm.
        Tosin oli mittaa mistä vähetä. 104 cm > 97.
        Tuon jälkeen seurasin laardi %:n vähenemistä käymällä samassa InBody:ssa vuosittain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2223
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      223
      1955
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1528
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1265
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1197
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      136
      1104
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1078
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      982
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      940
    10. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      61
      915
    Aihe