Kysyin facessa mieheni naispuoliselta kaverilta, että mistä hän tuntee mieheni? Ei vastannut vaan esti minut. Ei taida olla hoitsulla puhtaita jauhoja pussissaan.
Mieheni naispuolinen FB-kaveri
Anonyymi-ap
6
300
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs mies sanoo?
- Anonyymi
Ei ole kuulemma mitään tekemistä hänen kanssaan. Mies on ennenkin valehdellut, joten en usko.
- Anonyymi
Ei ole kuulemma mitään tekemistä hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anna olla ja etsi itse muita miehiä.
- Anonyymi
Niillä on vähän sutinaa keskenään töissä.
- Anonyymi
Jos itse olisin tuo nainen, niin ihmettelisin mikset kysy asiaa mieheltäsi vaan laitat mieluummin vieraalle ihmiselle viestiä. Ei kovin luontevaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939