Oikea ihminen

Anonyymi-ap

25

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On käynyt juu.

• Anonyymi

Kaikki kohtaamasi ihmiset on oikeita.oli ne sitten hyvässä tai pahassa. Oppikouluja ,sinun parhaaksesi. Pyri tekeen hyvää,sillä tiellä et ainakaan eksy.🤷‍♀️

• Anonyymi

Vaikka olisi miten paha tilanne,kuuntele oikeuden ääntä. Tee se mikä on oikein,ei se mikä on itsekästä.🤷‍♀️

• Anonyymi

Oikea ihminen väärässä paikassa on tuttu juttu. Realiteetit jyräsi rakkauden.

• Anonyymi

Niin siinä taisi käydä.

• Anonyymi

Ainoa kerta kun on tarvinnut manata elämän epäoikeudenmukaisutta.

• Anonyymi

Tuskallinen kokemus oli.

• Anonyymi

Väärää aikaa ei ole olemassakaan se on vain asia jonka ihmiset haluaa mieltää niin ja oikea ihminen taas oikea mihin

• Anonyymi

Valitettavasti :(

• Anonyymi

On toki.

• Anonyymi

Ehkä just nyt toi tilanne meneillään

• Anonyymi

Sama täällä.

• Anonyymi

Ei sitä voi tietää. Enkä mä mieti asioita muutenkaan noin. Väärään aikaan voi ihastua, muttei silloinkaan tiedä olisko ihminen ollut edes oikea tai pikemminkin olisiko koko homma toiminut ollenkaan.

Sitä kun helposti kuvittelee enemmän, mitä tietää kun hormonihuuruissa töhöilee. Sitten kun huuruista tokenee monesti silmät aukee, ei vittu mihin mä itteni änginkään.

Jasu

• Tavallaan voi näinkin sanoa.. uskon silti siihen, että kaikella on tarkoitus.. En olisi tässä missä nyt olen jos en olisi kohdannut elämäni aikana juuri niitä ihmisiä silloin, kun olen kohdannut. Kohtaamiset ovat saaneet ajattelemaan mitä itse elämältäni haluan ja tekemään päätöksiä.

Aliisa syrjä ja Robin🤭
      https://youtu.be/KgwUF-0-I-Q?si=syqPH9y4NMlgan01

• Anonyymi

Aliisa on hieno artisti. Yksi niistä nuorista naislaulajista, joilla on jotain ideaa lyriikoissa. Iskä-Syrjä on Martin ja Pantsen serkku notta musikaalista sukua.
        M

• Anonyymi kirjoitti:

Aliisa on hieno artisti. Yksi niistä nuorista naislaulajista, joilla on jotain ideaa lyriikoissa. Iskä-Syrjä on Martin ja Pantsen serkku notta musikaalista sukua.
        M

Itselle Aliisa on uusi tuttavuus, Robinin biisejä oon kyllä kuunnellut. Heh, pitääkin vähän muuttaa lausuntoa.. 🙄 niin siis googletin Aliisan ja oon hänen kappaleitaan aiemmin kuullut.😁 Itselle jää melodiat paremmin päähän, kuin artistejen nimet. Mutta kyllä tuore tulokas ja varmasti jatkossakin kuuntelen.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Itselle Aliisa on uusi tuttavuus, Robinin biisejä oon kyllä kuunnellut. Heh, pitääkin vähän muuttaa lausuntoa.. 🙄 niin siis googletin Aliisan ja oon hänen kappaleitaan aiemmin kuullut.😁 Itselle jää melodiat paremmin päähän, kuin artistejen nimet. Mutta kyllä tuore tulokas ja varmasti jatkossakin kuuntelen.

Suosittelen livenä jos tilaisuus tulee. Eteerinen eleetön esiintyjä, jolla on vahva presenssi silti 😌 Selkosuomemmin sanottuna musa on pääosassa, ei show. Itte tykkään sellasesta.
        M

• Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen livenä jos tilaisuus tulee. Eteerinen eleetön esiintyjä, jolla on vahva presenssi silti 😌 Selkosuomemmin sanottuna musa on pääosassa, ei show. Itte tykkään sellasesta.
        M

Näen jo silmissäni pienen klubin. Ei siis mitään tuhatpäistä yleisöä..

• Kyllä on käynyt. Tuo on varmasti yleistä. Elämä jatkuu ja aika toivottavasti parantaa haavat. Sainpa ihania kiikkutuolimuistoja, jos jotain hyvää haluan asiassa nähdä. ❤️

• Ei oikeastaan. 🤔 Vääriä ihmisiä, ainoastaan, jos jotakin. - Tai siis, minä olen ollut väärä ihminen, hänelle.

• Anonyymi

Ehkäpä, mutta loppujen lopuksi ei ollut oikea ihminen, kun ei ole nyt kanssani.

• Anonyymi

Kysy vaan..

• Anonyymi

Kaipuu jäi suuri. Ikävä

• Anonyymi

Aito rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa. Selittelyn makua tuossa.

• Anonyymi

Niinpä juuri. Tuskin hän koskaan välitti edes ystävänä, kunhan olisi vain saanut toteuttaa omat haaveensa!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6207
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5609
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4495
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3889
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3805
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3229
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      2999
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59