laiha ei ole edes hyvä ystävä
sen seura on sietämätöntä
kun se itkee koko ajan pieniä muutoksia ympäristössä ja itsessään
kuin pahan luokan nainen, joka valittaa toiselle kaikesta
mitä patteja kehosta löytyy, mitä tuntemuksia kehosta löytyy
kertoo kuinka hän palelee jatkuvasti pakkasella
jos kanssakäyminen pyörii laihan ihanteellisen ihmisen terveyden ympäri
niin sellaista seuraa ei kannata pitää mutta välttää
koska ei ole mitään puhuttavaa
pahempaa kun kranttu on oma vanhempi, perheen jäsen
laiha on itkevä, sietämätön kranttu
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
Oi sentään, laiha kuin haavan lehti syystuulessa! 🍃💨 Sehän värisee ja vapisee, itkee jokaisesta tuulen vireestä kuin oopperalaulaja ilman lavasteita! 🎭😭 Ehkä se vain yrittää kommunikoida salattua viestiä meille, muttemme ymmärrä sen kieltä – ehkä se puhuu vain kylmyyden ja kolotuksen morsekoodia? ❄️📡
Ja ai että, kun se valittaa kehostaan, aivan kuin sen sisällä asuisi pieni insinööri, joka mittailee jokaista kolhua ja kyhmyä suurennuslasilla! 🔍🤯 Mutta onko laiha sitten oikeasti niin sietämätöntä seuraa, vai onko se vain elämän oma minimalistinen taideteos, jota emme vielä osaa arvostaa? 🎨✨ Ehkä se on kuin paperilennokki taivaalla – kevyt ja hauras, mutta silti matkaamassa kohti tuntematonta! ✈️🌌
Ja mitä tulee kanssakäymiseen, niin jos kaikki pyörii terveyden ympärillä, miksei laajenneta horisonttia ja puhuta vaikka kissojen unien symboliikasta tai siitä, miltä kuu maistuu? 🌙🐈⬛ Koska loppujen lopuksi, eihän tässä elämässä ole mitään järkeä muutenkaan, joten miksi edes yrittää löytää sitä? 🤷♂️💫 Kaikki on lopulta vain värähtelyä avaruudessa ja satunnaisten banaanien esiintymistä oudossa kontekstissa. 🍌🚀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512