Tai kavereita? Sellaista henkilöä ei voi luokitella kuin roskaksi, joka pettää toisen luottamuksen ja mustamaalaa kaiken huipuksi.
Onko sinulla ystäviä?
43
1066
Vastaukset
- Anonyymi
Kiusaaja ja sen hovi, ihanaa!
- Anonyymi
Juu ja ne vaatteet lol!!
- Anonyymi00039
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja ne vaatteet lol!!
Et sä ilmankaan oo varmaa nähny? Pa dam pam tshii sivusta huvittunut ja hulvaton
- Anonyymi
Ätmi on Irman rakas. :D
- Anonyymi
On. Ihania ja luotettavia. Olleet suurena tukena vaikeina aikoina. Kiitollinen olen että on sellaisia ystäviä olemassa.
- Anonyymi00021
Olet onnenpekka kun sinulla on sellaisia ystäviä. Minulla on vain kavereita. Ainoa ystävä , joka oli ei pidä yhteyttä. Ystävänpäivä on huomenna. Itkettää!
- Anonyymi00040
And we can always mentally torture them rest?
- Anonyymi
Noup
- Anonyymi
Ketähän sanot roskaksi?
Jos itseäsi niin se on ihan fine..
Mut jos jotakuta toista joka on ollut ystävä niin etkös just nyt tossa tee vähän niiku sillee mitä sanot roskan tekevän?
Mun mielestä ei kukaan ole roska.
Ei edes se joka kohtelee mua kun roskaa
ja ihan ilman syytä. - Anonyymi
Oli mulla nuorena. Ei olla enää tekemisissä.
- Anonyymi
Kaikkea hyvää elämääsi.
- Anonyymi
Yksin aina.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
On, Putler ja Dumb
Molemmat petti luottamuksen. - Anonyymi
Ei niitä montaa ole, kun olen päässyt epäaidoista eroon.
- Anonyymi
Kylmä ja kuuma Kallella tekee itse. Vesi tulee vesijohdosta.
- Anonyymi00016
Ei ole eikä ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi00017
Tosipaikassa tulee selväksi kuka kukin on.
- Anonyymi00018
- Anonyymi00041
Sinä sanojen seppä, itse Kalevala tai Vale Kala
- Anonyymi00019
Ei ole enää. Kiitos mustamaalaajille sekä luottamuksen rikkojalle.
- Anonyymi00026
:(
- Anonyymi00022
Joskus käy niin että tyhmänä erehtyy luulemaan että joku on sun ystävä kunnes selviää että pitää toista vain pilkkanaan
- Anonyymi00023
👍
- Anonyymi00025
juurikin tämä
- Anonyymi00031
Sitten uhriudutaan kun ensin yritetään kaikin keinoin pilata toisen elämä..
- Anonyymi00044
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sitten uhriudutaan kun ensin yritetään kaikin keinoin pilata toisen elämä..
U u uu miehen ura uli uli juu. Kohta alakaa sekin
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
U u uu miehen ura uli uli juu. Kohta alakaa sekin
Anteeks tuulihousu savitakki kyliltä ku en tajunnu ajatella tunteitanne. En vedä pandoja, takaan sen
- Anonyymi00027
Up
- Anonyymi00029
- Anonyymi00046
Minun sivupersoona Tarmo on pisteliäällä tuulella taas- hjälp
- Anonyymi00030
Minulla on n.5 mies puolista kaveria ja 1 naispuolinen kaveri.En osaa vielä sanoa kuka on ystävä koska monet miehet ja naiset ovat pettäneet ja jättäneet minut.
Olen itse nainen ja viihdyn jostain syystä eniten jätkien kanssa.Ehkä se saattaa johtua siitä että naiset aina vaativat minulta liikoja.en yllä heidän vaatimiinsa asioihin.En ole miss universum,en ole rikas,olen hyvin sairas enkä pysty kunnolla enää edes liikkumaan.
Rennot kivat miehet tulevat joskus moikkaamaan minua mutta hyvin paljon joudun olemaan täysin yksin.
On hienoa että on kavereita.ilman heitä tylsistyisin kuoliaaksi. - Anonyymi00034
Joskus on vaikea tietää että kuka viereesi jää...anna tuulen sen selvittää kuka viereesi jää kuten laulussakin kerrotaan...Minulla on eräs ystävä.Hän on niin huippu fiksu ettei mitään rajaa enää.Se sympatiankyky kaikkia maailman ihmisiä kohtaan on huippuluokkaa.Olen samaa mieltä hänen kanssaan monesta asiasta.Esim.lapsia ei saa manipuloida kuulumaan johonkin uskontoon.Lasten oikeudet eivät ole toteutuneet tässä maailmassa.Pidämme lapsista erittäin paljon.Olemme myös huolissamme yksinäisistä vanhuksista.Jotkut vanhukset soittavat jopa hätänumeroon ja valittavat että ei ole edes puhe kaveria.Tänään itkin kun mietin näitä yksinäisiä vanhuksia.
Lähetin ystävälleni viestin tästä asiasta ja sydän merkki tuli takaisin.
Olkaamme toisillemme ystävällisempiä.Jokaisella ihmisellä pitäisi olla edes yksi hyvä ystävä.. - Anonyymi00035
Kavereiden kans voi paneskella. Mieheltä
- Anonyymi00036
Yök
- Anonyymi00042
Tämä on varmaan monelle kompaktisti ajattelevalle hepulle optio, joka ei useimmiten toteudu
- Anonyymi00037
Lähtökohtaisesti en vietä aikaa semmoisen kaverin kaa jonka seuras ei kehtaa olla
- Anonyymi00038
Sepä mukavaa!
- Anonyymi00043
En määkään kun rakennan tätä imagoa. Eiku niiden muiden pitäis ottaa koppia miten ei olla lentävä monkey miten tuottaa sitä
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
En määkään kun rakennan tätä imagoa. Eiku niiden muiden pitäis ottaa koppia miten ei olla lentävä monkey miten tuottaa sitä
Voi että
- Anonyymi00048
Voi kuule kun sellaista ei oteta porukkaan jota saa hävetä.
- Anonyymi00049
Vai nii
- Anonyymi00050
Jep
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens873261Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1412848- 1902810
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2182429Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1271847Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2021721Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta421682Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581239- 881075
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll1961056