Onko sinulla ystäviä?

Anonyymi-ap

Tai kavereita? Sellaista henkilöä ei voi luokitella kuin roskaksi, joka pettää toisen luottamuksen ja mustamaalaa kaiken huipuksi.

43

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiusaaja ja sen hovi, ihanaa!

• Anonyymi

Juu ja ne vaatteet lol!!

• Anonyymi00039
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja ne vaatteet lol!!

Et sä ilmankaan oo varmaa nähny? Pa dam pam tshii sivusta huvittunut ja hulvaton

• Anonyymi

Ätmi on Irman rakas. :D

• Anonyymi

On. Ihania ja luotettavia. Olleet suurena tukena vaikeina aikoina. Kiitollinen olen että on sellaisia ystäviä olemassa.

• Anonyymi00021

Olet onnenpekka kun sinulla on sellaisia ystäviä. Minulla on vain kavereita. Ainoa ystävä , joka oli ei pidä yhteyttä. Ystävänpäivä on huomenna. Itkettää!

• Anonyymi00040

And we can always mentally torture them rest?

• Anonyymi

Noup

• Anonyymi

Ketähän sanot roskaksi?
      Jos itseäsi niin se on ihan fine..
      Mut jos jotakuta toista joka on ollut ystävä niin etkös just nyt tossa tee vähän niiku sillee mitä sanot roskan tekevän?
      Mun mielestä ei kukaan ole roska.
      Ei edes se joka kohtelee mua kun roskaa
      ja ihan ilman syytä.

• Anonyymi

Oli mulla nuorena. Ei olla enää tekemisissä.

• Anonyymi

Kaikkea hyvää elämääsi.

• Anonyymi

Yksin aina.

• Anonyymi

Hyvää yötä.

• Anonyymi

On, Putler ja Dumb
      Molemmat petti luottamuksen.

• Anonyymi

Ei niitä montaa ole, kun olen päässyt epäaidoista eroon.

• Anonyymi

Kylmä ja kuuma Kallella tekee itse. Vesi tulee vesijohdosta.

• Anonyymi00016

Ei ole eikä ole koskaan ollutkaan.

• Anonyymi00017

Tosipaikassa tulee selväksi kuka kukin on.

• Anonyymi00018

• Anonyymi00041

Sinä sanojen seppä, itse Kalevala tai Vale Kala

• Anonyymi00019

Ei ole enää. Kiitos mustamaalaajille sekä luottamuksen rikkojalle.

• Anonyymi00026

:(

• Anonyymi00022

Joskus käy niin että tyhmänä erehtyy luulemaan että joku on sun ystävä kunnes selviää että pitää toista vain pilkkanaan

• Anonyymi00023

👍

• Anonyymi00025

juurikin tämä

• Anonyymi00031

Sitten uhriudutaan kun ensin yritetään kaikin keinoin pilata toisen elämä..

• Anonyymi00044
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sitten uhriudutaan kun ensin yritetään kaikin keinoin pilata toisen elämä..

U u uu miehen ura uli uli juu. Kohta alakaa sekin

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

U u uu miehen ura uli uli juu. Kohta alakaa sekin

Anteeks tuulihousu savitakki kyliltä ku en tajunnu ajatella tunteitanne. En vedä pandoja, takaan sen

• Anonyymi00027

Up

• Anonyymi00029

• Anonyymi00046

Minun sivupersoona Tarmo on pisteliäällä tuulella taas- hjälp

• Anonyymi00030

Minulla on n.5 mies puolista kaveria ja 1 naispuolinen kaveri.En osaa vielä sanoa kuka on ystävä koska monet miehet ja naiset ovat pettäneet ja jättäneet minut.
      Olen itse nainen ja viihdyn jostain syystä eniten jätkien kanssa.Ehkä se saattaa johtua siitä että naiset aina vaativat minulta liikoja.en yllä heidän vaatimiinsa asioihin.En ole miss universum,en ole rikas,olen hyvin sairas enkä pysty kunnolla enää edes liikkumaan.
      Rennot kivat miehet tulevat joskus moikkaamaan minua mutta hyvin paljon joudun olemaan täysin yksin.
      On hienoa että on kavereita.ilman heitä tylsistyisin kuoliaaksi.

• Anonyymi00034

Joskus on vaikea tietää että kuka viereesi jää...anna tuulen sen selvittää kuka viereesi jää kuten laulussakin kerrotaan...Minulla on eräs ystävä.Hän on niin huippu fiksu ettei mitään rajaa enää.Se sympatiankyky kaikkia maailman ihmisiä kohtaan on huippuluokkaa.Olen samaa mieltä hänen kanssaan monesta asiasta.Esim.lapsia ei saa manipuloida kuulumaan johonkin uskontoon.Lasten oikeudet eivät ole toteutuneet tässä maailmassa.Pidämme lapsista erittäin paljon.Olemme myös huolissamme yksinäisistä vanhuksista.Jotkut vanhukset soittavat jopa hätänumeroon ja valittavat että ei ole edes puhe kaveria.Tänään itkin kun mietin näitä yksinäisiä vanhuksia.
      Lähetin ystävälleni viestin tästä asiasta ja sydän merkki tuli takaisin.
      Olkaamme toisillemme ystävällisempiä.Jokaisella ihmisellä pitäisi olla edes yksi hyvä ystävä..

• Anonyymi00035

Kavereiden kans voi paneskella. Mieheltä

• Anonyymi00036

Yök

• Anonyymi00042

Tämä on varmaan monelle kompaktisti ajattelevalle hepulle optio, joka ei useimmiten toteudu

• Anonyymi00037

Lähtökohtaisesti en vietä aikaa semmoisen kaverin kaa jonka seuras ei kehtaa olla

• Anonyymi00038

Sepä mukavaa!

• Anonyymi00043

En määkään kun rakennan tätä imagoa. Eiku niiden muiden pitäis ottaa koppia miten ei olla lentävä monkey miten tuottaa sitä

• Anonyymi00047
        Anonyymi00043 kirjoitti:

En määkään kun rakennan tätä imagoa. Eiku niiden muiden pitäis ottaa koppia miten ei olla lentävä monkey miten tuottaa sitä

Voi että

• Anonyymi00048

Voi kuule kun sellaista ei oteta porukkaan jota saa hävetä.

• Anonyymi00049

Vai nii

• Anonyymi00050

Jep

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      87
      3261
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      141
      2848
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      190
      2810
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      218
      2429
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      127
      1847
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      202
      1721
    7. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      42
      1682
    8. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1239
    9. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      88
      1075
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      196
      1056
    Aihe