Olemme tapailleet toisiamme tiiviisti vajaat puoli vuotta. Muistan vieläkin ensimmäiset treffimme, joilla mies puhui lähes taukoamatta ja silloin en ollut varma haluanko nähdä häntä uudestaan.
Tapasimme kuitenkin uudestaan, ja miehestä on löytynyt muita hyviä puolia, jotka osoittavat välittämistä. Olen pystynyt kertomaan hänelle tuntemuksistani liittyen hänen taipumukseen puhua koko ajan. Olen muun muassa selittänyt sitä, kuinka hän jättää toisinaan kuuntelematta.
Olen kuitenkin kyllästynyt tähän tilanteeseen. Jätän kertomatta miehelle monia asioita, koska muuten turhautuisin hänen kuuntelemattomuuteen. Aika usein keskitymme keskustelemaan hänelle mieluisista asioista, ja viime aikoina olen huomannut, että oma motivaatio kommentoida niitä on vähentynyt.
Meillä on läheisyyttä ja arki toimii muuten, mutta keskusteluyhteys on hataralla pohjalla. Olen avoimesti keskustellut miehen kanssa jatkosta, mutta hän on kiinnostunut jatkamaan suhdetta.
Kuinka tärkeää on keskustella parisuhteessa?
Anonyymi-ap
2
216
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin jos toinen vain puhuu eikä kuuntele, keskustelusta ei tule mitään.
Pyydäppä häntä olemaan muutama minuutti hiljaa ja kuuntelemaan sinua; ota vaikka kello mukaan aikaa mittamaan. Näin saat hänen huomionsa ja hänen on pakko kuunnella. Jos hän ei moiseen suostu, ei häntä kiinnosta ajatuksesi ja ehkäpä et sinäkään. Hän ilmeisesti kaipaa vain yleisöä puheilleen. - Anonyymi
Ei se ole ollenkaan tärkeää eikä siihen ainaiseen länkytykseen kannata niin satsata, kuten ei myöskään näihin sentimentaalisiin kertomuksiin naisina esiintyen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?857156Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277099Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1186250Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik935361Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635245Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274625Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193585Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t33484