Heippa ! Noniin täällä on yksi lihava joka sai mounjaro lääkkeen. Ensimmäisestä pistoksesta on nyt 3päivää ja 3 yötä olen valvonut. En ole pystynyt nukkumaan kuin muutaman tunnin yössä. Normaalisti olen hyvä nukkumaan eikä mitään tällaista ole ennen ollut. Hulluksihan tässä tulee jos uni ei ala kohta tulla. Nenä ja silmät kuivuu tosi paljon joudun käyttämään tippoja ja suihkeita. Muutennoikeastaan ei ole ollit mitään sivuvaikutuksia. Ruokahalu on huono annokset todella pieniä. 1,6 kg oli painoa tippunut jo näinä muutaman päivänä. Nesteitä vaan varmaankin. Tulkaa kertomaan omia kokemuksia niitä olisi kiva kuulla :)
Mounjaro suomi
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Olen itse vasta menossa vastaanotolle. Pitäkää peukkua että lääkäri kirjoittaa reseptin joko Mounjarolle tai Wegovynille..ei ole ihan itsestään selvyys sekään että kaikki saavat apua .
- Anonyymi
Toivottavasti saat lääkkeen jos olet sen tarpeessa :) tulethan tänne kertomaan jos pääset aloittamaan lääkkeen.
- Anonyymi
Ketju ei ota tuulta purjeisiin mutta kirjoitanpa tänne silti kuulumisia. 4 viikko ja 4 pistos oli eilen. Puntari näyttää samaa lukemaa kuin ennenkin. Aluksi tippui tuo 1.6kg toisaan oli vaemaan nesteitä mutta olen saanut ne takaisin ! Ruoka maistuu suht hyvin mutta vain pienet annokset, isommista tulee huono olo. Melkoinen pettymyshän tämä on ollit kun ei ole grammaakaan paino tippunut. Olen koko ajan syönyt herkkuja ja kuukauteen en ainuttakaan herkkuapalaa. Kokielen vielä muutaman kk jos paino ei ala tippua kiin lopetan lääkityksen. Alun unettomuus ja pahoinvointi on loppunut onneksi. Hleinen vetelä olo vaivaa 24/7.
- Anonyymi
Ups siis kuukauteen en ole syönyt ainuttakaan herkkupalaa ja ruoka on ollut terveellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ups siis kuukauteen en ole syönyt ainuttakaan herkkupalaa ja ruoka on ollut terveellistä.
Hyvä! jatka samalla linjalla. 1,5 kiloa kuukaudessa tekee kuitenkin 18 kiloa vuodessa. Yleensä kyllä ne, jotka eivät syö yhtään herkkuja ja syövät terveellisesti, vääjäämättä laihtuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421850
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280977- 35838
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78797Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44671Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43630
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos55626