Heippa ! Noniin täällä on yksi lihava joka sai mounjaro lääkkeen. Ensimmäisestä pistoksesta on nyt 3päivää ja 3 yötä olen valvonut. En ole pystynyt nukkumaan kuin muutaman tunnin yössä. Normaalisti olen hyvä nukkumaan eikä mitään tällaista ole ennen ollut. Hulluksihan tässä tulee jos uni ei ala kohta tulla. Nenä ja silmät kuivuu tosi paljon joudun käyttämään tippoja ja suihkeita. Muutennoikeastaan ei ole ollit mitään sivuvaikutuksia. Ruokahalu on huono annokset todella pieniä. 1,6 kg oli painoa tippunut jo näinä muutaman päivänä. Nesteitä vaan varmaankin. Tulkaa kertomaan omia kokemuksia niitä olisi kiva kuulla :)
Mounjaro suomi
5
399
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Olen itse vasta menossa vastaanotolle. Pitäkää peukkua että lääkäri kirjoittaa reseptin joko Mounjarolle tai Wegovynille..ei ole ihan itsestään selvyys sekään että kaikki saavat apua .
- Anonyymi
Toivottavasti saat lääkkeen jos olet sen tarpeessa :) tulethan tänne kertomaan jos pääset aloittamaan lääkkeen.
- Anonyymi
Ketju ei ota tuulta purjeisiin mutta kirjoitanpa tänne silti kuulumisia. 4 viikko ja 4 pistos oli eilen. Puntari näyttää samaa lukemaa kuin ennenkin. Aluksi tippui tuo 1.6kg toisaan oli vaemaan nesteitä mutta olen saanut ne takaisin ! Ruoka maistuu suht hyvin mutta vain pienet annokset, isommista tulee huono olo. Melkoinen pettymyshän tämä on ollit kun ei ole grammaakaan paino tippunut. Olen koko ajan syönyt herkkuja ja kuukauteen en ainuttakaan herkkuapalaa. Kokielen vielä muutaman kk jos paino ei ala tippua kiin lopetan lääkityksen. Alun unettomuus ja pahoinvointi on loppunut onneksi. Hleinen vetelä olo vaivaa 24/7.
- Anonyymi
Ups siis kuukauteen en ole syönyt ainuttakaan herkkupalaa ja ruoka on ollut terveellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ups siis kuukauteen en ole syönyt ainuttakaan herkkupalaa ja ruoka on ollut terveellistä.
Hyvä! jatka samalla linjalla. 1,5 kiloa kuukaudessa tekee kuitenkin 18 kiloa vuodessa. Yleensä kyllä ne, jotka eivät syö yhtään herkkuja ja syövät terveellisesti, vääjäämättä laihtuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15010909
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452423- 302123
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131691Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301231Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882