Sen esiin. Testaan tepsiikö tämä. Kutsun häntä, ken on MAAILMAN VAHVIN. Röyhkein. Häijyin. Jännämiehisin. Natural born killer. Huikein. Nopein. Taitavin. Osaavin. Sanavalmein. Ylivoimaisin.
Yritän houkutella
11
276
Vastaukset
Ai Timppaa manaat..?
Siis esiin minkä?
- Anonyymi
Vai että jännämiehisin.
Ei ole sitten kenenkään ajan arvoista.
🐰 - Anonyymi
Vain jos on tarpeeksi vattumainen jännänainen niin silloin ehkä😘
- Anonyymi
Nyt naikaa jo ja sitten turvat kiinni.
- Anonyymi
Kyllä me se tehdään ennen kesää☺️🌷
- Anonyymi
Unohdin että olin loihtinut tämän aloitukseni. Olin videopelihullu tässä iltasella 😄. Peli etenee kun vain myös pelaa. Muistan kuinka mä blasted out yhen Outlast-pelin krapulassa. Eskapismia todellisuudesta. Toimii. Suosittelen 👍. Yli tunnin ajan harrastin silti tänään raskasta liikuntaa eli sain mä jotain järkevääkin aikaiseksi. Tankarin kuningasta minä aloituksessani tarkoitin.
- Anonyymi
Ei se ehdi kun pitää trollata Putinin lukuun.
- Anonyymi
Kirjoitat siis sellaisesta minästä, mikä haluaisit olla, eikö niin palstasetä? Tuohon vielä rinnan takomista nyrkeillä u u
- Anonyymi
Teesejäni ei mitä ilmeisimmin kestetty vastikkeena klo 23 kommentoijaa kohtaan :). Noh, näin siinä usein käy silloin kun pistän tekstiä menemään omien mieltymysteni mukaan ja kun ideani lähtevät nousukiitoon. - Ap.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711418
- 575422
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462687- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441795Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271463Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411450Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61386Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371359