On se kumma kun Luoteis- Lappi kirjaa kaiken Lipposen suoltaman muita vähääkään arvostamattoman höpinän suoraan lehteen.
Lehti ei halua kyseenalaistaa, selvittää taustoja tai kritisoida mitenkään Lipposen toimintaa. Kolarissa, Lompolossa tai Ylläsjärvellä kenen kanssa hyvänsä juttelee asiasta, niin kyllä tulee mielipidettä siitä että pahasti menee överiksi.
Taitaa Milla ja Tiina fanittaa poikaa ja eihän omaa voi moittia.
Lipposen poika
70
3113
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole pojan vika.Se on sukuvika.
- Anonyymi
Samaa mieltä että taitaa olla tuo hankaluus ja typeryys sukuvika.Surullista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä että taitaa olla tuo hankaluus ja typeryys sukuvika.Surullista
Suku joka arvostelee muita, mutta ne ikävimmät piirteet löytyy kyllä heistä itsestä.
- Anonyymi
Lipponen on Lipponen vaikka voissa paistais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suku joka arvostelee muita, mutta ne ikävimmät piirteet löytyy kyllä heistä itsestä.
Järvirovia tuo äitinsä puolelta on. Sieltä puolelta tulee se toisten ylenkattominen ja vähättely.
Mikko on niin suvaitsevainen nykysin, mutta lapsena/nuorena valitti tarkkaahan seuransa
vanhemmille ko on tärkein raha ja ommaisuus, niin lapsista tullee mitä tullee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lipponen on Lipponen vaikka voissa paistais
Näin voi sanoa suvusta ko suvusta. Mikko on äitinsä puolelta Järvirovia ja isänsä äiti oli Liikamaa. Mistä suvusta tullee mitäki ?
Mikola on ollu aina halua olla esilä tavala tai toisela ; naukuvala äänelä äänessä ja itkutehostus pääle
- Anonyymi
Pojan valtuustoaloite haudattiin kaikessa hiljaisuudessa. Hyvä niin , oli se niin nolo.
- Anonyymi
Miksi huono? Siinähän Kk olis päässy irti tunturialueesta. K21 hehkuttaa koko ajan ettei tunturialueesta ole kuin kuluja. Nyt olis ollu mahdollisuus. Ellei se sitten ollu pelkkää puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huono? Siinähän Kk olis päässy irti tunturialueesta. K21 hehkuttaa koko ajan ettei tunturialueesta ole kuin kuluja. Nyt olis ollu mahdollisuus. Ellei se sitten ollu pelkkää puhetta.
Saisko faktaa näihin väitteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisko faktaa näihin väitteisiin?
Tottahan ne on. Ei ne mitään väitteitä ole vaan faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan ne on. Ei ne mitään väitteitä ole vaan faktaa.
Näytä faktasi.
- Anonyymi
Mikko-paralla on tärkeintä olla esilä. Tekoirvistys aina naamala. Setänsä matkassa tuo useasti roikku lapsena. Vieläkö tuo vääntää tekoitkua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikko-paralla on tärkeintä olla esilä. Tekoirvistys aina naamala. Setänsä matkassa tuo useasti roikku lapsena. Vieläkö tuo vääntää tekoitkua..
Onkhan tosi ko muoniossa kuulu että son ollu sielä töissä kuulemma ei pää kestäny työntekoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkhan tosi ko muoniossa kuulu että son ollu sielä töissä kuulemma ei pää kestäny työntekoa?
Höpö höpö
- Anonyymi
Sama asenne kuin setällänsä ja Trumpilla. Hajoita ja hallitse suurella äänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhetta niillä kyllä on, teot puuttuu. Sitoutumattomana on vaikea edistää tekoja muualla ko vänkä tuvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei hehkuta. Tuo oli vain Mikon tapa päästä esile. Mikko puhhuu haukkumisesta ja on itte pahinta laatua. ei se toisten mollaaminen ja halveksunta ole unohettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se nykyään touhuaa ? Nuorihan hän on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on potkittu muoniosta pois koeajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei hehkuta. Tuo oli vain Mikon tapa päästä esile. Mikko puhhuu haukkumisesta ja on itte pahinta laatua. ei se toisten mollaaminen ja halveksunta ole unohettu
Pahan puhuminen on tässä suvussa syntymässä saatu. Riita keksitään, jos sitä ei ole. Tämä sukupolvi vois jo alkaa korjata tapoja. Kauniit käytöstavat on itse korjattavissa, jos vain olisi itsellä tahtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se näin on, että OV:n ja Kj:n suulla kuulee että tunturialue maksaa kunnalle liikaa. Kunta elättää tunturialuetta ja niin päin pois. Lipponen ko ilmotti, että myyhän pois, niin ei taiettu ottaa ess oikeastu käsittelyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
46v ei ole ennää nuori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahan puhuminen on tässä suvussa syntymässä saatu. Riita keksitään, jos sitä ei ole. Tämä sukupolvi vois jo alkaa korjata tapoja. Kauniit käytöstavat on itse korjattavissa, jos vain olisi itsellä tahtoa.
Tunnen sukua eikä kyllä eroa muista suvuista tuola päin. Sulta puuttuu käytöstavat.
Assuuko tuota sukua Kolarissa muita ko Mikko ja Isänsä ? Isänsä nyt on vähän niin ja näin
Ahne ainaki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lipponen tuli jostain Etlä-Suomesta. Vaimonsa oli Iikanvaaralaisia eli esim Mooses Niemen serkku. Mikon äiti on Järvirovia....joka tuntee kyseisen ihmisen niin voivoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen sukua eikä kyllä eroa muista suvuista tuola päin. Sulta puuttuu käytöstavat.
Assuuko tuota sukua Kolarissa muita ko Mikko ja Isänsä ? Isänsä nyt on vähän niin ja näin
Ahne ainakiAsuuhan niitä muitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asenne kuin setällänsä ja Trumpilla. Hajoita ja hallitse suurella äänellä.
Nyt se teki oikean Trampin tempun jos ei rehellisesti niin sitten rimaahipoen rehellisyyden rajalla.
- Anonyymi
Luoteis- Lapin toimittajaparat hehkuttavat Rovaniemellä asuvaa ja sinne veronsa maksavaa. Hehkutus siksi kun tämä mies vastustaa kaikkea muuta paitsi matkailua.
Siis Rovaniemeltä piti raahata äijä sanomaan sormi pystyssä miten täällä saa asua ja ellää!- Anonyymi
Paljonko tämä rovaniemen matkailuyrittäjä maksaa veroja Kolariin?
- Anonyymi
Harmi ko paikallislehti politiikkaan sekkaantuu, loppuu lukijat tuola menola.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tainu loppua jo.. tunturipuolueen komennossa menee se lehti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko tämä rovaniemen matkailuyrittäjä maksaa veroja Kolariin?
Ei taida maksaa euroakaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida maksaa euroakaan!
Ei varmasti maksa kolariin mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ole tilannut tuota lehteä enää vuosiin.alamäki lehdellä alkoi kun hp lopetti hommat
- Anonyymi
Tämä ketju kertoo kolarin tilanteesta...Kaivosuskonlahkoon kuuluvat,alhaisen älykkyysosamäärän omaavat yrittävät talloa Mikon jalkohinsa. Kirjoittelijoille linee markku luvannut töitä vai ehkäpä jopa aliurakointia haaveeksi jäävästä hannukaisen kaivokseta tai sitten kohta konkurssiin menevästä kaunisvaarasta. Voi kumpa teidän kirjoittelijoiden esi-isät olisivat kuolleet nälkään piileskellessään sotaa venejärven kiveliössä.
- Anonyymi
Oletko mensassa tekemässä älykkyys testejä, kun uskallat ottaa kantaa toisten älykkyysosamäärän.
- Anonyymi
Niin sieltäkö se Kuruskaula koittaa viserrellä koiran kopin takaa???
- Anonyymi
Mikon käytös muita kohtaan on ollu aina ylimielistä . Tullee perintönä äitinsä puolelta. Nyt se Mikko esittää niinniin suvaitsevaista. Miemiemie. Olen niin uupunut nyyhnyyh
Ei ole hyvä lapselle, jos vanhemmat on niin ahneita. Mikolle neuvoksi, että lapsuuesta ei kannate kaikkia paljastaa........
eikös mikon äiti ole se ylimielinen hoitsu Lompolosta ? Miksihän se on eronnu...? - Anonyymi
mie en ole koskaan asunu Kolarissa , mutta kesiä viettäny sielä.
Kaivosasia on mulle ehkä-juttu
Toisen älykkyyden arviointi ei ole hyvvää käytöstä ; Mikko ittekkö sielä kirjottellee, Sopis hyvin käytökseen
Lopputoivotukset sulla on kans epäasialliset.
Mulla ei ole sukua Venejärvessä, mutta en toivo nälkäkuolemaa kellekhään.
Sulle toivon , että joku läheisesi hankki sinulle apua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen älykkyyden arviointi ei ole hyvvää käytöstä ; Mikko ittekkö sielä kirjottellee, Sopis hyvin käytökseen
Sulle toivon , että joku läheisesi hankki sinulle apuaEnsiksi haukutaan Lipposia monen sivun verran. Sitten itse aletaan itkemään, kun toisen älykkyyttä arvioidaan :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle toivon , että joku läheisesi hankki sinulle apuaJuu,apua on saatavilla ja oikeata lääkitystäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensiksi haukutaan Lipposia monen sivun verran. Sitten itse aletaan itkemään, kun toisen älykkyyttä arvioidaan :D :D
En ole haukkunu Lipposia; Mikostahan tässä on puhuttu. Ja Mikon ylimielisyys tullee äitinsä puolelta ja samoin nyyhkytys. Ihmiset ei muista, että kaikila meilä tullee piirtheitä molemmilta vanhemmilta
- Anonyymi
Juuri tuon luoteis-lapin kijeittelyn takia ilen munä ja moni muu lopettanut lehden oston. Asiapohjat ovat aivan vääriä ja perättömiä usein.
Kun tulin etelästä Kolariin tilasin lehden mutta viisi vuotta sitten hylkäsin lehden mitättömyyden takia. Oli liuan pieni takan sytyttämiseenkin - Anonyymi
Nuorilla pitää olla vaihtoehtoisia näkemyksiä tulevaisuuteen se on hyvä asia. On kuitenkin merkitystä sillä miten asiat tuo esille. Tämän nuoren miehen edesottamuksia olen lehdistä ja jopa julkisista tiedotusvälineistä kuuullut.
Eläköityneenä psykiatrina voisin kyllä valitettavasti sanoa että henkilöllä on piirteitä patoloogiseen valehteluun.
Kannanotoilla ei ole mitään järkevää taustaa ja asiasisällöt muuttuvat aivan toisiksi
Mielestäni kyseenalaista henkilön luottamustoimia- Anonyymi
Mie saattaisin epäillä nk. ”Psykiatrin” kyvykkyyttä kun ei osaa kirjoittaa edes oman diagnoosinsa nimeä oikein…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie saattaisin epäillä nk. ”Psykiatrin” kyvykkyyttä kun ei osaa kirjoittaa edes oman diagnoosinsa nimeä oikein…
jatkuva esiintymishalu, dramaattisuus, rehvastelu asioilla, sama ilme aina naamalla, omat tuntemukset on aina päällimmäisenä jne ei hyvää kuvaa anna ihmisestä
vois joskus kysyä mitä toisele kuuluu eikä aina vieritä omia tunnetilojaan toisen pääle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jatkuva esiintymishalu, dramaattisuus, rehvastelu asioilla, sama ilme aina naamalla, omat tuntemukset on aina päällimmäisenä jne ei hyvää kuvaa anna ihmisestä
vois joskus kysyä mitä toisele kuuluu eikä aina vieritä omia tunnetilojaan toisen pääleSITÄ SAA MITÄ TILAA
Itse oli ajamassa vuodeosatoa alas Kolarista ja nyt tuskailee kun mummonsa on saanut huonoa terveyspalvelua hädän koittaessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SITÄ SAA MITÄ TILAA
Itse oli ajamassa vuodeosatoa alas Kolarista ja nyt tuskailee kun mummonsa on saanut huonoa terveyspalvelua hädän koittaessa.Mikko luppaa vaaleissa kuulla, kuunnella ja ymmärtää. Kuunnella Mikko ei kyllä ossaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SITÄ SAA MITÄ TILAA
Itse oli ajamassa vuodeosatoa alas Kolarista ja nyt tuskailee kun mummonsa on saanut huonoa terveyspalvelua hädän koittaessa.K21 oli/on silloin suurin ryhmittymä. Ei kai sitä Mikkoa silloin kovin paljoa syyttää, kun OV oli pj:nä ja VP kuiskutteli korvaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K21 oli/on silloin suurin ryhmittymä. Ei kai sitä Mikkoa silloin kovin paljoa syyttää, kun OV oli pj:nä ja VP kuiskutteli korvaan.
Oletkko lukenu kunnanpäätöksiä? Käy lukemassa. Sieltä selviää viranhaltia päätös kun ulla ja kiilin apteekin hyllyjen välistä tullu perusturvajohtaja tekivät päätöksen. Tai ullahan ei tehny kun laitto asialle koiran 🤣🤣 kiili meni takasi apteekin hyllyjen väliin.
- Anonyymi
Nuorena samassa koulussa ko olima niin kokoajan tuo oli esilä ja hauskutti väkeä..yritti ainaki. Nyt vanhempana ajatellu ettei se hälläkhän ollu tieten kaikki aivan ok...niinkö ei näilä muilakhan ittensä korostajilla.
- Anonyymi
Näinhän tuo oli ja on. Hauskaksi Mikkoa ei voi sanoa. Itterakas se kyllä on. Mikon suusta : mulla on meän perheessä komea ulkonäkö , veljellä äly.
Inkeri-mummon veti sitten juttuihinsa matkaan. Entäs toinen mummo. Siitä piti huolen isänsä vai pitikö ???? Kyläläiset tietää ....... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän tuo oli ja on. Hauskaksi Mikkoa ei voi sanoa. Itterakas se kyllä on. Mikon suusta : mulla on meän perheessä komea ulkonäkö , veljellä äly.
Inkeri-mummon veti sitten juttuihinsa matkaan. Entäs toinen mummo. Siitä piti huolen isänsä vai pitikö ???? Kyläläiset tietää .......Juu ja hänheen samastu muutama yhtä ittehään täynä oleva ihminen..Oi voi sitä niitten hauskuutta...joo, eipä se ihminen tieten miksikhään nuin vain muutu.
- Anonyymi
Täällä on vedetty koko suku taas mukaan kuten tyypillistä. Kuka muistaa miten vpj.na ollut valtuutettu erotettiin? Muistamme kaikki vastatapahtuneen varmasti. Sekö oli oikein muilta suvuilta? No oli tietekki jos voittajilta kysytään! Kyllä näissä valtuustokarkeloissa jos suvuista ja niitten vaikutuksesta päätöksentekoon aletaan miettimään niin tarinoita piisaa. Tämä kunta etenee samoilla pelimerkeillä jos valtuutetut eivät tyystin vaihdu. Tsemppiä uusille tulijoille.
- Anonyymi
Mikon sukunimi on Lipponen, mutta mitä mie tiän, ei isänsä suku tuosta tykkää . Isästään vielä vähemmän
- Anonyymi
sama se on lopettaa vaalien jälkheen ko lehen tillaus
- Anonyymi
Mikon ryhmä on täynnä älykkäitä jne ehokkaita. Mites ne muut ryhmät ? Mikko kirjottellee miten hän ja hänen ryhmänsä pitävät kaikkia samanarvosia, mutta itte on ollu aina kahtiajakamassa ihmisiä. Ehokhaan ei pitäis kuunnella juoruja, niitä nimittäin riittää olipa iso tai pieni paikkakunta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikon ryhmä on täynnä älykkäitä jne ehokkaita. Mites ne muut ryhmät ? Mikko kirjottellee miten hän ja hänen ryhmänsä pitävät kaikkia samanarvosia, mutta itte on ollu aina kahtiajakamassa ihmisiä. Ehokhaan ei pitäis kuunnella juoruja, niitä nimittäin riittää olipa iso tai pieni paikkakunta
No onneksi siinä mikon ryhmässä on muutama ihan järkeväki
- Anonyymi
Veikkauksia itkeekö mikko muutaman teko kyyneleen vuen sisälä?
- Anonyymi
Vasemmisto se saattaa vaaltulosta ihmetellä vielä pitkään, niinkhään tunturilaiset. Onnenkyynehleitä tirhauttavat niin mie piän.
- Anonyymi
Itki eilen 🤣🤣
- Anonyymi
itkee ja vilkuilee ympärillensä onko vaikutusta. Äitinsä on samanlainen itkijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itkee ja vilkuilee ympärillensä onko vaikutusta. Äitinsä on samanlainen itkijä
Niin on. Sakkeaki itki väkisin vaikka ei edes tuntenu toisia vuosiin.
- Anonyymi
Mikhään son että pitää anonyymina haukkua täällä ihmisiä? Parantaakos se sitte ommaa oloa, vai mikä homma?
- Anonyymi
Mikko ! olekkos tietonen sulle niin läheisen ihmisen tekemisistä menheilä vuosikymmenilä ?
jokku tietää...
- Anonyymi
Olen miettiny että kenen näkönen on. Nyt hoksasin.
Arttu "upi" pulkkinen- Anonyymi
Tai ehkä veljensä dii
- Anonyymi
Kunta jossa puolustetaan raiskareita(niin luonnon, kuin lasten) ja muita saastoja ja sitten kiusataan anonyyminä ihmisiä suoli24:n foorumeilla. Miksi te kiusaatte toisianne ja mistä tää teidän epäoikeuden mukaisuus tulee? Miksi asetatte kaikki vastakkain?
- Anonyymi
Mikon ja läheisensä ko tuntee niin voi olla sammaa mieltä Mikosta. Kiusaaminen tuossa perheessä on ainaki yhelä perheenjäsenellä luontheessa. Ja pohjaton ahneus.
Kaikki se hälläki jää tänne - AnonyymiUUSI
Kysyppä Mikolta ketä isänsä kiusasi vuosi kausia......sairasta hommaa
- Anonyymi
Olen samaa mieltä taian lopettaa luotyeislapin tillauksen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049