On se kumma kun Luoteis- Lappi kirjaa kaiken Lipposen suoltaman muita vähääkään arvostamattoman höpinän suoraan lehteen.
Lehti ei halua kyseenalaistaa, selvittää taustoja tai kritisoida mitenkään Lipposen toimintaa. Kolarissa, Lompolossa tai Ylläsjärvellä kenen kanssa hyvänsä juttelee asiasta, niin kyllä tulee mielipidettä siitä että pahasti menee överiksi.
Taitaa Milla ja Tiina fanittaa poikaa ja eihän omaa voi moittia.
Lipposen poika
10
398
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole pojan vika.Se on sukuvika.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä että taitaa olla tuo hankaluus ja typeryys sukuvika.Surullista
- Anonyymi
Pojan valtuustoaloite haudattiin kaikessa hiljaisuudessa. Hyvä niin , oli se niin nolo.
- Anonyymi
Miksi huono? Siinähän Kk olis päässy irti tunturialueesta. K21 hehkuttaa koko ajan ettei tunturialueesta ole kuin kuluja. Nyt olis ollu mahdollisuus. Ellei se sitten ollu pelkkää puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huono? Siinähän Kk olis päässy irti tunturialueesta. K21 hehkuttaa koko ajan ettei tunturialueesta ole kuin kuluja. Nyt olis ollu mahdollisuus. Ellei se sitten ollu pelkkää puhetta.
Saisko faktaa näihin väitteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisko faktaa näihin väitteisiin?
Tottahan ne on. Ei ne mitään väitteitä ole vaan faktaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan ne on. Ei ne mitään väitteitä ole vaan faktaa.
Näytä faktasi.
- Anonyymi
Mikko-paralla on tärkeintä olla esilä. Tekoirvistys aina naamala. Setänsä matkassa tuo useasti roikku lapsena. Vieläkö tuo vääntää tekoitkua..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikko-paralla on tärkeintä olla esilä. Tekoirvistys aina naamala. Setänsä matkassa tuo useasti roikku lapsena. Vieläkö tuo vääntää tekoitkua..
Onkhan tosi ko muoniossa kuulu että son ollu sielä töissä kuulemma ei pää kestäny työntekoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onkhan tosi ko muoniossa kuulu että son ollu sielä töissä kuulemma ei pää kestäny työntekoa?
Höpö höpö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876