Onko kukaan ottanut seinäjoella tatuointia? Näyttäisi olevan ainakin paikat Devil`s Tail Tattoo Studio ja Fleetline Tattoo Tmi, kenellekkään tuttuja? Kumpiko olisi parempi paikka? Tuleeko hyvää jälkeä ja millanen hintataso? Ovatko erikoistuneet jonkin tyyppisiin kuviin, onnistuuko varjostukset jne. Ei taida kummallakaan paikalla olla kotisivuja valitettavasti.
Ei viitsisi lähteä täältä korvesta ihan asioikseen paikkoja tsekkaamaan, joten kaikki informaatio otetaan kiitollisena vastaan!
Seinäjoen tatuoijat?
23
14371
Vastaukset
- Äiskä25
Itse olen käynyt fleetlinessä ottamassa 2 tatuointia ja yhden nenälävärin ja oon ollu oikeen tyytyväinen lopputuloksiin, ei valittamista. Eka tatuointi (tribaaliruusu lähellä lapaa) maksoi tuolloin 400 mk. Toinen tatuointi on käsivarren ympäri menevä tribaaliköynnös jossa erikoisen näköinen aurinko, tähtiä ja perheeni horoskooppimerkit. Maksoi 120€.
Itselläni oli tuolloin oma kuva mukana ja Timo muokkaili sitä sitten pikkuisen ja tatuoi.
Nykyään fleetlinellä on omat sivut joten käy kurkkaamassa ja kannattaa toki vaikka kokeilla googlettaa tota toistki paikkaa.
Tässä mun kokemukseni.
www.fleetlinetattoos.fi- kiitos
kiitos kokemuksestasi ja tosi paljon nettisivuista, googlella en itse löytänyt, eikä ollut eniron sivuillakaan linkkiä, vaikka oli muut yhteistiedot.
- MoKeLo
Älä sitten vaan tee sitä virhettä että Devil's tailistä haet tatuoinnin! Halvalla saa mutta tulos ei mitenkään hyvä!
Itse hain molemmat tatuointini sieltä enkä todellakaan ole nykypäivänä tulokseen tyytyväinen...
Mene Fleetlineen, Timo on ammattitaitoinen!
http://irc-galleria.net/view.php?nick=MoKeLo&image_id=4648265
Tässä omani ja kuten huomaat ihan päin veetä ellen suoraan sano!- moved
Fleetlinelle päätin jo mennä. Helppohan tuota sun kuvaa olis vähän väritellä lisää
- MoKeLo
moved kirjoitti:
Fleetlinelle päätin jo mennä. Helppohan tuota sun kuvaa olis vähän väritellä lisää
Timppa on hyvä tekeen! Oon suunnitellu tohon mun omani päälle semmosia keijusiipiä... Nyt vaan yritän kerätä käteistä koska siitä ei tuu halpaa! Mutta onneksi olkoon sulle sit uuden tatskan johdosta!
- joo
MoKeLo kirjoitti:
Timppa on hyvä tekeen! Oon suunnitellu tohon mun omani päälle semmosia keijusiipiä... Nyt vaan yritän kerätä käteistä koska siitä ei tuu halpaa! Mutta onneksi olkoon sulle sit uuden tatskan johdosta!
fleetline tattoos kotisivu on www.fleetlinetattoos.com
- azzkikr
Tää mokelo on taas joku joka ei osaa hoitaa
tatuointia oikein ja syyttää sitte tekijää
kun värit lähtee ite hakenut 6 kuvaa devil´s tailista kaikki pysynyt hyvänä - -P-
azzkikr kirjoitti:
Tää mokelo on taas joku joka ei osaa hoitaa
tatuointia oikein ja syyttää sitte tekijää
kun värit lähtee ite hakenut 6 kuvaa devil´s tailista kaikki pysynyt hyvänäPasi tehny minunkin tatuointini ja jälkeen olen ollu aina tyytyväinen.
- Tzei-em
-P- kirjoitti:
Pasi tehny minunkin tatuointini ja jälkeen olen ollu aina tyytyväinen.
Devil'sissä kävin itsekin tatskan ottamassa 2,5 vuotta sitten eikä oo yhtään levinny tai himmentyny. 1,5 viikon päästä Devil'siin ottamaan toinen tatska :) Fleetlinesta sen sijaan oon kuullu huonoa, tatuoitu liian pintaan / liian syvälle ja muutenkin huonoa jälkeä ja kalliilla.
- Minä89766
Tzei-em kirjoitti:
Devil'sissä kävin itsekin tatskan ottamassa 2,5 vuotta sitten eikä oo yhtään levinny tai himmentyny. 1,5 viikon päästä Devil'siin ottamaan toinen tatska :) Fleetlinesta sen sijaan oon kuullu huonoa, tatuoitu liian pintaan / liian syvälle ja muutenkin huonoa jälkeä ja kalliilla.
olen käynyt tatuoitavana kummassakin ja voin sanoa etten mene kumpaankaan enää. Enkä ota lävistyksiäkään ko. paikoista. Kalliiksi tulee korjauttaa huonosti tehtyjä kuvia!
- dr. phil
Tzei-em kirjoitti:
Jees. moni kaverini on käynyt devilsissä Pasilla tatuoitavana ja aika lailla alkeellista jälkeä. Muutama kaveri käynyt fleetlinessa Timpalla ja helvetin hyvää jälkeä, mutta itse kävin Timpalla niin ihan hirvee kuva.. näkee jo kaukaa että kuva on pinnassa..ja mitä hoitamiseen tulee niin hoidin kuvaani ihan niinkuin kaikkia muitakin kuvia ja muut eivät ole jääneet pintaan. ei hyvä. Jos lisää tatuointeja halajan lähden kyllä hyvin kauas seinäjoelta niitä ottamaan. Hyvästä kuvasta olen ainakin valmis maksamaan myös vähän matkakuluja...
- Pettynyt
En mene ikinä enää Pasin tatuoitavaksi.
Pilas multa olkapään ja kun kävin näyttämässä sitä parille muulle tatuoijalle sanoivat ettei ole hetkeen nähneet yhtä paskaa jälkeä (Suosittelivat laaseria ennenkuin kuvan voi korjata).- wamppia
Fleetline on ihan paska paikka ja se omistajaki on ihan mulkun näkönen Devils tail tattoo on toooosi hyvä paikka itse oon ottanu siel kaks ja on niin saatanan komeita ettei ookkaan! ja pasi on niiiin rento jätkä ja hyvä tyyppi toisen ku se fleetlinen emokid
- 667
Hells Tattoo on Seinäjoen paras studio!! Olen ottanut ukolta 2 kuvaa silloin kun se teki kuvia Vaasassa.
Uuden ajan varasin just :)- hellstat2
Ootko kokeillu kaikki muutkin paikat? Devils, fleetline, m.o.r.e, panic point?
- ..bu.
hellstat2 kirjoitti:
Ootko kokeillu kaikki muutkin paikat? Devils, fleetline, m.o.r.e, panic point?
M.O.R.E Tattoo's Seinäjoki on paras! Tekijä on nuori, mutta ilmiselvä luonnonlahjakkuus :) Hinta/laatu suhde todella kohdillaan!
- p
kyllä tolla fleetline tattoosilla on kotisivu käyppä kurkkaa www.fleetlinetattoos.fi
- hmm....
www.hellstattoo.com
www.devilstailtattoo.com
www.more-tattoos.fi
www.fleetlinetattoos.fi
Mihin noista? Vaiko panic point, sivuilta ei ainakaan löytyny kuvia.. - eipahallavesku
hmm.... kirjoitti:
www.hellstattoo.com
www.devilstailtattoo.com
www.more-tattoos.fi
www.fleetlinetattoos.fi
Mihin noista? Vaiko panic point, sivuilta ei ainakaan löytyny kuvia..joo kyllä se vaan niin on ettei ainakaan sinne kannata mennä! laitatin sielä jokin aika sitten tatuoinnin ja siitä tuli niin ruma että aivan itketti. vähän hävetti kun kaikki repes nuramaan aina kun sen näki :D näytin kyllä kuvaa minkälainen tehtäis ja lopputulos oli kyllä HIEMAN ERILAINEN. no lopuksi menin M.O.R.Een tatuointini kanssa ja se jätkä sai korjattua siitä sellaisen jota kehtaa esitelläkkin. että sinne vaan: halpa paikka ja muutenkin asiallinen äijä joka osaa tehdä hienoja tatuointeja. ainakin paremmin kuin eräät.. suosittelen!!
- Seikkailija12
eipahallavesku kirjoitti:
joo kyllä se vaan niin on ettei ainakaan sinne kannata mennä! laitatin sielä jokin aika sitten tatuoinnin ja siitä tuli niin ruma että aivan itketti. vähän hävetti kun kaikki repes nuramaan aina kun sen näki :D näytin kyllä kuvaa minkälainen tehtäis ja lopputulos oli kyllä HIEMAN ERILAINEN. no lopuksi menin M.O.R.Een tatuointini kanssa ja se jätkä sai korjattua siitä sellaisen jota kehtaa esitelläkkin. että sinne vaan: halpa paikka ja muutenkin asiallinen äijä joka osaa tehdä hienoja tatuointeja. ainakin paremmin kuin eräät.. suosittelen!!
Edelleenkin mielipiteet on kaikilla omat. Jokainen joka näitä juttuja lukee tulee kyl huomaamaan et toiset haukkuu ja toiset kehuu.Jos näiden juttujen perusteella pitäis mennä ottamaan kuva niin kyllä kuva jäis ottamatta seinäjoella. :-) Parhaan kuvan paikasta saa kun käy paikanpäällä. Kaikilla varmasti on kuvia töistään!! Olen nähnyt kaikkien studioiden kuvia niin hyviä kuin huonojakin. Kaikki varmasti osaavat asiansa. Ite olen ottanut kuvia Helsingissä ja Panic Pointissa ja olen ollut kaikkiin kuviini tyytyväinen...se on toki vain minun mielipiteeni.
- Dints
hmm.... kirjoitti:
www.hellstattoo.com
www.devilstailtattoo.com
www.more-tattoos.fi
www.fleetlinetattoos.fi
Mihin noista? Vaiko panic point, sivuilta ei ainakaan löytyny kuvia..http://www.twilight-ink.com/
Kannattaa ajaa Vaasaan jos haluu kunnon jälkee. Kokemusta on.
- siitävaintatuointi
Mies meni uimaan tuore tatuointi jalassaan ja sai lihansyöjäbakteerin - kuoli kaksi kuukautta myöhemmin
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201706022200181271_ul.shtml - Anonyymi
Watch out for illnesses there. Seinaejokis daddy materace Meiju Talvitie was there to get a ridicoulas Nummirock tattoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289