En voi kuvitella työtä jota en vihaisi. Työ on jonkinlaista kidutusta välillä. Se on se rasitus mitä se aiheuttaa. Työ vie kaiken energian ettei asioille joita haluaisi tehdä vapaa ajalla riitä energiaa.
Voin elää tuilla ja vanhempani avustaa. On kuitenkin pieni syyllisyyden tunne tästä vapaamatkustamisesta. Sillä tavalla että no muut laittaa itsensä likoon mutta minä en. Ehkä ne muut ei vihaa työtä kuten minä. En ymmärrä miten joku voisi pitää työstä. Ei se motivoi että pitää jostain rahaa hankkia kun tuista saa rahaa ja vielä vanhempi joskus avustaa.
Minua on kiusattu töissä. Sekään ei motivoi menemään töihin. Samoin työn haku tänäpäivänä on painajaista. Monta hakemusta eikä työhaastatteluun pääse. Nuo jatkuvat pettymykset lannistaa ja masentaa.
En saa työstä merkityksellisyyden tunteita, en itsekunnioitusta tai ylpeyttä. Työ voisi antaa suuntaa elämään, en minä suuntaa ole siitä saanut. Parhaimmillaan olen saanut pienen yhteyden tunteen toiseen henkilöön työpaikalla. Jonkilaista toveruutta. Töissä käynti myös vaimentaa sitä syyllisyydentunnetta ainakin suomessa.
Olen muun muassa ollut teknisessä tuessa ulkomailla. En saanut mitään ylpeyden tunnetta. Se on työ mihin ei tarvita lahjakkuutta tai älyä. Kuka tahansa voi tehdä sitä. Ei työ jolla voisi rehennellä eikä työllä edes tarvitse rehennellä.
Vihaan työtä
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Keskiraskasta työtä. Tietenkin se kuormittaa, ja syö jaksamista ja, aikaa. Mutta vapaat ja lomat onkin siinä että tee mitä tahdot. Kukaan ei perään hauku.
Ja palkka nyt vain on itse hankittua elantorahaa, kun leipä ja leivänpäällys on hyvää.- Anonyymi
Vapaalla jota on ollut vain viikonloppuisin ei jaksa, menee palautumiseen. Lomia on harvoin ollut ja viimeks loman jälkeen kun olin ulkomailla töissä tuotiin irtisanomispaperi eteen heti ja sain saman tien poistua.
- Anonyymi
Niillä tuillakin voi elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä tuillakin voi elää.
Menkööt ne töihin jotka sitä kestää ja maksakoot työttömien tuet. Nytkin on 300 000 työtöntä työnhakijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkööt ne töihin jotka sitä kestää ja maksakoot työttömien tuet. Nytkin on 300 000 työtöntä työnhakijaa.
Esiinnytkö jonain toisena?Mua ei työ ole koskaan ottanut päähän,rakastin työntekoa vanhuspuolella,mut osa siellä kiusaa ja satutti,kuten vieläkin ,narsisti ja psykopaatit tuota tekee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esiinnytkö jonain toisena?Mua ei työ ole koskaan ottanut päähän,rakastin työntekoa vanhuspuolella,mut osa siellä kiusaa ja satutti,kuten vieläkin ,narsisti ja psykopaatit tuota tekee!
Miten niin esiinnynkö jonain toisena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti kaikki työpaikat joissa olen ollut ja koulut täynnä narsisteja ja psykopaatteja. Me kiusatut taidetaan olla jotain luonnonoikkuja jotka ei ole narsisteja ja psykopaatteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101711- 1711648
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691558Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231348Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901235Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72985Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146983- 98937
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr191846Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211801