Demareiden junailemat PAMin ja SELin turhat lakot ovat yritysten kiusantekoa. Lakoista ei ole mitään hyötyä. Palkankorotukset ovat maksimissaan 7,8% kolmen vuoden yli. Sen ovat vientialat sementoineet.
Julkisen talouden työnantajilla ei ole varaa maksaa sovittavien korotusten päälle viittä prosenttia, minkä takia ne sopimukset sanotaan irti.
Näin se on.
PAM ei mahda mitään sille, että hiihtohissit toimivat heidän "lakoistaan" huolimatta. Työt eivät ole lakossa. Töihin saa mennä. SDP tekee kiusanteollaan mahalaskun. En äänestä kiusajia ja henkisen väkivallan harjoittajia. Lakot ovat henkistä väkivaltaa. Neuvotteleminen on aivan eri asia.
PAMin "lakot" ovat yhtä tyhjän kanssa.
10
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten vielä ihmetellään että irtisanomista helpotetaan. 😂
- Anonyymi
Et taija pystyä äänestää sitten mitään puoluetta jos et äänestä kiusaajia ym ym..... Taitaapa Aku Ankka olla ainoa vaihtoehto?
- Anonyymi
Joo lakkoilu on ihanturhaa työnantaja maksas mukisematta sen mikä vaaditaan ei tarvis lakkoilla.
- AnonyymiUUSI
Just näin jos ei saa lakkoilla tää on toinen vaihtoehto
- Anonyymi
Joku järki kuitenkin.
- Anonyymi
Suostusko työnantaja jos vaadittas palkan alennusta? Tuskin. Ja taas mentäs lakkoon.
- Anonyymi
Satamalakko maaliskuussa 2024 sulki Suomen satamat neljäksi viikoksi.
Herrat Aalto ja Kokko eivät saa teostaan kiitosta keneltäkään.
Teon vuosipäivän juhlinta olisi kuin juhlisi Trumpin ja varapresidentti Vancen tekemää Zelenskyin nöyryyttämistä suorassa televisiolähetyksessä.
Ovatko lakkoon osallistuneet tyytyväisiä teostaan?
Häpeä ja kiusaantuneisuus.- AnonyymiUUSI
Satama on siitä hankala että niitä ei oikein voi lopettaa eikä siirtää ja ahtaajat tietysti käyttää tätä hyväkseen. Paperiliitto oli 2000- luvun alussa vielä melko hankala luullen tärkeytensä. Muutama sellu -ja paperitehdas kyykkyyn niin löytyi lusikka paperimiestenkin käteen.
- AnonyymiUUSI
Ei demarit mitään lakkoja junaile missään, tyhmähän sinä olet.
Siellä on ammattiyhdistys ja työntekijät jotka lakoissa ovat ja sillä he haluavat saada jonkinlaisen viestin että haluavat reilun ja kohtuullisen korvauksen työstään jolla pärjää ja turvallisen työympäristön ja tulevaisuuden. Onko se kohtuuton vaatimus ja jopa sellaisen palkan jolla pärjää ilman tukia.- AnonyymiUUSI
Miten nuo kauppaketjut voi myyjille maksaa? Eihän ne saa kuin miljardi voittoja. Kohtuus kaikessa. Jostain on pihistettävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876