Moni eteläläinen luulee, että Ylitornio on vaan Tornion pohjoispää samaan tyyliin kuin Alatornio. Ajatelkaapa vaikka jos olisi paikka nimeltä Ylikemi niin sitä luultaisiin Kemin osaksi. Siksi Ylitornion kunnan nimi kannattaisi vaihtaa vetovoimaisemmaksi koska nyt se latistuu Tornion osaksi ja mieleen tulee siis Tornio.
Ajatelkaapa vaikka jos olisi kunta nimeltä Ylivaasa niin haluaisiko se vaihtaa nimensä jotta se erottuisi Vaasasta? Kyllä.
Ylitornion nimi heikentää sen vetovoimaa koska siinä on "tornio"
30
1150
Vastaukset
- Anonyymi
Oleellinen kysymys onkin että onko siellä torni kuten nimi väittää ? Torni-o
- Anonyymi
Ölitörniö voisi olla sopiva nimi
- Anonyymi
Niin tai ääväsäksä ilman pilkkuja
- Anonyymi
Eikös ylikersantti ole parempi kuin pelkkä kersantti. ym muut yli -alkuiset.
- Anonyymi
ylitornio on tornion maalaiskunta. piste.
- Anonyymi
Ylitornion ylin osa mielumin Pelloa. Meiltä mennee Pelhon ajokelponen tieki.
- Anonyymi
Ei nimi miestä pahenna ja niin edespäin.
- Anonyymi
Mie ehotan uudeksi nimeksi - LESSUPÖLHÖLÄ-
- Anonyymi
Etelä-Kauliranta olis parempi tai Pohjois-Nuotioranta.
- Anonyymi
Syrjä Tornio.
- Anonyymi
Kepulila olisi hyvä tai Ylikepuli.
- Anonyymi
Sie perkele haukut torniota..mie en tykkää oon toki ollu elämässä muuallakin kuin tornioss olen kemissäki ollu yhen yön 20v sitten ja oulussaki käyny
- Anonyymi
Eikö Ylitorniolla ole muka mitään hyvää? Miksi asutte siellä jos kaikki on huonoa nimeä myöten?
- Anonyymi
Vieraspaikkakuntalaisten mustamaalausta.
- Anonyymi
Onhan täällä paljolti hyvääkin. Ylitornio nimike kokonaan pois... Aavasaksa sopeva paikkakunnan nimenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan täällä paljolti hyvääkin. Ylitornio nimike kokonaan pois... Aavasaksa sopeva paikkakunnan nimenä
Aavasaksa on typerä nimi. Paikka ei ole millään tavalla aava eikä se ole Saksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieraspaikkakuntalaisten mustamaalausta.
Vieras paikkakuntalaiset eivät ole tervetulleita Ylitorniolle.Sen huomasi kun asui Ylitorniolla.
Että pitäkää sisäsiittoinen käpykylänne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieras paikkakuntalaiset eivät ole tervetulleita Ylitorniolle.Sen huomasi kun asui Ylitorniolla.
Että pitäkää sisäsiittoinen käpykylänne.Ei kyllä huomannut. Toki tästä on vuosia kun asuin siellä mutta ainakin meidät toivotettiin tervetulleiksi. Tykkäsin asua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että pitäkää sisäsiittoinen käpykylänne.Sie perkele ,tuleppa vielä uuestaan tänne .hakkaan sinut alkkulan raitilla..eikun tosipuheessa .olen ollu ylitorniolla koulussakin vuoden .hyviä jätkiä ja hyviä naisia .ja mukavia ihmisiä .kaikinpuolen .mie ainakin ystävystyin välittömästi .ylitornion jätkiin ja naisiinkin.kyllä en nyt tarkoita mitään panojuttuja .ystävyys suhteita kumpiinkin.tarkoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie perkele ,tuleppa vielä uuestaan tänne .hakkaan sinut alkkulan raitilla..eikun tosipuheessa .olen ollu ylitorniolla koulussakin vuoden .hyviä jätkiä ja hyviä naisia .ja mukavia ihmisiä .kaikinpuolen .mie ainakin ystävystyin välittömästi .ylitornion jätkiin ja naisiinkin.kyllä en nyt tarkoita mitään panojuttuja .ystävyys suhteita kumpiinkin.tarkoitan.
Juu ei ole kyllä pahaa sanomista ylitorniolaisista
Kotkuhan ei tuutoimeen outojen kaa.mie oon aina ystävystyny kyllä. Jos vittumainen asenne itellä.se ei ihme silloin että ei kaverustu
- Anonyymi
Alinen Petsamo
- Anonyymi
Mitä vetovoimaa???
- Anonyymi
Elävä, aktiivinen kylä.
- Anonyymi
Vielläkös siellä torniossa pelaa se juventus jalkapalloa kun oli oikein 80 luvulla lehteen päässyt?
- Anonyymi
Milloin Ylitornio ja Tervola liittyvät Tornioon?
- Anonyymi
Rovaniemhen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rovaniemhen!
Sinne mennee Pello, ei mahu muita.
- Anonyymi
Tuli piipahdettua pitkästä aikaa Ylitorniolla vappuajelulla. Aika mukava elävä pikku kylähän se on. Voisin yhäkin asua siellä. Yrityksiä alkkulanraitti täynnä. S- kaupassa oli ystävällinen palvelu vaikka oltiinkin turisteja. Ja kaunista luontoa ja maisemat siellä on yhä.
- AnonyymiUUSI
hahhaaa haa haahhhaaa oliko niin sanottu maksettu mainos
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
hahhaaa haa haahhhaaa oliko niin sanottu maksettu mainos
Yritäppä keksiä järkevämpiä naurun aiheita!
,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2531780- 391626
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!921511Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631369Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791254- 781234
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031213- 541038
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per1971016Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?151911