Mitä sinä haluat?

Anonyymi-ap

Kolme toivetta ja lisää ei tule.

50

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivoisin että laittaisit tekstarin tai watsapin☺️❤️

Yksi toive vasta, säästän kaksi muuta myöhemmäksi.

• Anonyymi

Kolme toivetta? No tosi paljon rahaa, ihanan elämänkumppanin ja se että olisin mahdollisimman onnellinen.

• Anonyymi

Noista toiveista on jokaine mahdollista toteuttaa mahdollisuus että toteutuvat kun keksit itse tavan kuinka ne toteutat mä olen toivonnu olevani maailman rikkain ainoa mahdollisuus toteuttaa omin käsin/voimin on tekemällä 24/7 mahdollisiman montaa erityötä samanaikaisesti sijoittaa kaikki ylimääräinen mikä liikenee mitä suuremman riskin sijoitus sitä suurempi tuotto onnistuessa mutta todella suuri mahdollisuus menettää kaikki sijoittamansa saada halutessaan ihan kuka vaan nainen maailmassa jotta se voisi olla mahdollista pitäisi olla jotain elämääkin suurempaa ette uskokkaan millaisia toiveita naisilla on mielestään täydelliselle miehelle tossa on kai noi miesten tärkeimmät toiveet ihan noin yleisesti sitte se että onko tuon kaltaisissa toiveissa mitään järkeä ei ellei halua tehdä elämästään helvettiä näi jälkiviisaana ja pitkälti sivusta seuranneena mitkä ovat niitä helpoimpia tapoja pilata elämänsä ja mulla käsitys maailmanrikkaimmasta on omistaa kaikki raha maailmassa ongelmaksi vaan muodostuu jos ei ole rahaliikenettä puuttuu yksi tärkeimmistä vaihdonvälineistä sen seurauksena hieman ylipuolet ihmisistä kuolisi nälkään ja joidenkin kohdalla taas ilman rahaliikennettä maailmasta puuttuisi se ainoa väline joka heitä motivoi ainoa asia mikä mua on koskaan motivoinut riittävästi halutakseni edes elää on lapseni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noista toiveista on jokaine mahdollista toteuttaa mahdollisuus että toteutuvat kun keksit itse tavan kuinka ne toteutat mä olen toivonnu olevani maailman rikkain ainoa mahdollisuus toteuttaa omin käsin/voimin on tekemällä 24/7 mahdollisiman montaa erityötä samanaikaisesti sijoittaa kaikki ylimääräinen mikä liikenee mitä suuremman riskin sijoitus sitä suurempi tuotto onnistuessa mutta todella suuri mahdollisuus menettää kaikki sijoittamansa saada halutessaan ihan kuka vaan nainen maailmassa jotta se voisi olla mahdollista pitäisi olla jotain elämääkin suurempaa ette uskokkaan millaisia toiveita naisilla on mielestään täydelliselle miehelle tossa on kai noi miesten tärkeimmät toiveet ihan noin yleisesti sitte se että onko tuon kaltaisissa toiveissa mitään järkeä ei ellei halua tehdä elämästään helvettiä näi jälkiviisaana ja pitkälti sivusta seuranneena mitkä ovat niitä helpoimpia tapoja pilata elämänsä ja mulla käsitys maailmanrikkaimmasta on omistaa kaikki raha maailmassa ongelmaksi vaan muodostuu jos ei ole rahaliikenettä puuttuu yksi tärkeimmistä vaihdonvälineistä sen seurauksena hieman ylipuolet ihmisistä kuolisi nälkään ja joidenkin kohdalla taas ilman rahaliikennettä maailmasta puuttuisi se ainoa väline joka heitä motivoi ainoa asia mikä mua on koskaan motivoinut riittävästi halutakseni edes elää on lapseni

5 miljoonaa olisi täysin riittävä rahamäärä mulle. Sen avulla ei pysty kuitenkaan saavuttamaan tosirakkautta. Pikemminkin gold diggereitä saattaisi alkaa pyörimään jaloissa. Siivelläeläjät.

Kaikki vaikuttaa kaikkeen eli raha voisi toimia kuitenkin välillisesti rakkauden löytämisessä, esim. raha mahdollistaa matkustelun jolloin random kohtaamisten määrä kasvaa itsensä ja muiden ihmisten välillä. Onnellisuutta olisi hankkia omakotitalo jostain urbaanialueen ulkopuolelta ja senkin saisi rahalla. Uskomatonta kuinka jotkut onnistuvat rikastumaan onlyfansilla. En pidä rahajärjestelmästä, vaikka se onkin välttämätön paha.

• Anonyymi

Työpaikan naisen
      Lapsille onnellisen tulevaisuuden
      Onnellisen elämän työpaikan naiselle ja minulle
      Kiitos.

• Anonyymi

Rauhaa, terveyttä, lapsellille onnellinen tulevaisuus

• 1. Työpaikat takas suomeen
      2. Parempaa yhteisöllisyyttä
      3. Panostuksia koulutukseen

• Anonyymi

Ei niil riitä rahat rakennuttaa uusia tehtaita suljettujen tilalle siksk ei ole ihan niin yksinkertaista saada työpaikkoja takaisin suomeen vaatii uudet yrittäjät ja pitkäjänteistä kärsivällisyyttä kun joutuu pohjalta aloittaan

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niil riitä rahat rakennuttaa uusia tehtaita suljettujen tilalle siksk ei ole ihan niin yksinkertaista saada työpaikkoja takaisin suomeen vaatii uudet yrittäjät ja pitkäjänteistä kärsivällisyyttä kun joutuu pohjalta aloittaan

Aivan. Sen takia se onkin tässä unelmatoiveiden listalla. Tätä ei oo oikeen ymmärretty, että kun suuri tehdas lähtee, niin sitä ei takaisin saa, ja tehdastyöpaikkojen lisäksi menetetään alihankkijat ja myös palvelevat työpaikat. Yhteisöllisuus on kans tällainen toive, kun tiedättehän suomalaisen mielen laadun. Ja koulutus: Orpo lupasi ettei leikkaa koulutuksesta, mutta leikkasi kuitenkin.

• Anonyymi

22:48
        Käytännöllinen toiveesi toteutuessaan tekisi ihmisistä tyytyväisempiä.
        Vilma

• Anonyymi

Tämä oli hyvä. Yhteisöllisyys tulee muun myötä:

1. Työpaikat takas suomeen
        2. Panostusta terveydenhoitoon
        3. Panostuksia koulutukseen

Ja panostuksilla en tarkoita palvelujen hankintoja ulkomaisilta palveluntuottajilta

• Anonyymi

Haluatko klisheitä vai jotain muuta?

No, olkoon haluan ihmisen muuttuvan vähemmän ahneeksi, enemmän empaattiseksi ja ymmärtävän, rakkaus on rauhaa ja rauha takaa itsellekin kivemmat oltavat.

Jasu

• Anonyymi

Vaatii vuosia saavuttaa hyvää kotikasvatusta mutta toiveena ei edes mahdoton on vaan paljon mitä ihmisen pitää itse ymmärtää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatii vuosia saavuttaa hyvää kotikasvatusta mutta toiveena ei edes mahdoton on vaan paljon mitä ihmisen pitää itse ymmärtää

Ihminen ymmärtää ilman kotikasvatustakin, jos yhtään on taipumusta syvemmin miettiä asioita. 🙂

Ei minullekkaan noita asioita kotona opetettu. Mutta olen opettanut vanhempiani kyllä.

Jasu

• Anonyymi

Noitatuli joskus mietittyä loppumattomat toiveet kolme riittäs edes omien toiveiden toteuttamiseen mu totesin että helpoin tapa varmistua loppumattomista toiveista on tehdä tarpeeksi lapsia lapsi yleensä aina toivoo jotain vanhemman tehtäväksi jää arvioida toiveen järkevyys ja toteuttamis kelpoisuus ja millä aikavälillä yksi tapa opettaa lapselle kärsivällisyyttä

• Että kaikki olisi hyvin.
      (kaksi saa siis jäädä varastoon)

• Anonyymi

jub' kpp fdoröö' pmlom pårtdyoobtkd mdypöyd yipööd mdomrm kd ,ord tro pööd yuj,o' liom fyinnn---

• Anonyymi

Maailman hyvinvoinnin, rakkauden ja sielun pelastuksen.

• Anonyymi

juv' pp mstrpm påerstroovot moom tip waomsalom tiöo öpöoöts jsjjs ero pöös truj,o' liom össdlivserkpk''l'rot jejej

• Anonyymi

1) Terveyttä läheisille
      2) Kivoja reissuja
      3) Yhteyden paluu maailman ihanimpaan naiseen

• Anonyymi

Vaarallista. Parempi ettei mikään toive toteudu koskaan täysin. Kaikilla hyvillä aikomuksilla on kuitenkin myös piru matkassa. Jollekin hyvä, toiselle huono. Ja liian usein ihmiset tuijottavat vain tosi suppealle alalle. Kaatuu seinät ja tippuu katto päälle, kun poistaa tuet eteenpäin pääsemisen helpottamiseksi...

xLiner

• Anonyymi

Kannattaa toivoa tuskattomia vaihdevuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa toivoa tuskattomia vaihdevuosia.

Oliko sulla pahat vai? Vai kelle pitäisi toivoa? Jos pahaksi menee niin käyhän hakemassa lääkäriltä pillerit. Olit sitten vanhempi mies tai nainen, niin liian matalia hormonitasoja voi helposti korjailla. Yhtä kolmesta toivomuksesta ei kannata noin helposti hoidettavaan vaivaan tuhlata 😅

xLiner

• Anonyymi

En minä mitään tarvitse. Noh ehkä terveyttä. Mutta toiveenani on, että muillakin menisi kivasti ja elo sujuisi kohtuullisen ongelmitta.
      2 toivetta jäi vielä jemmaan, jee! Vai lasketaanko edellinen yhdeksi, vai kahdeksi toiveeksi?

>simiti<

• Anonyymi

Mjoo

Ainoastaan siksi että Laura Närhi on ikuinen, niin olen eri mieltä.

Kysymyksessä ei nimittäin ole mieltä, eli logiikkaa.

Esimerkki

Kun toissapäivänä (ennen eilistä) toivoin hyvää säätä seuraavaksi lauantaiksi, niin tämä ei toteutunut.
      Päättelin siten, että toivominen ei ole todellista, todellisuus on.

(hihitystä)

• Anonyymi

Toivekaivo

Harva nykyihminen tietää mikä ja millainen kaivo on.

En oikeastaan itsekään tiedä.

Toivomuksista taas tuntevat meistä jokainen, sillä me olemme toivomus. Me toivomme joka hetki, koska tila on luonnollinen. Jopa kotoisa.

Mutta

Kun sormuksen pudottaa kaivoon, ja muuttuu pudottaessaan sormuksen kaivoon, sormukseksi, niin tapahtuu jotain yllättävää.

En kuvaile tätä tarkemmin, koska jokaisen on tehtävä se itse.

(hihitystä)

• Anonyymi

Toivon sotien loppuvan Euroopassa. Toivon inflaation loppuvan ja työpaikkojen syntyvän tähän maahan. Toivon siis ostovoimaa ja kohtuullisia hintoja. Lisäksi toivon hyvinvointivaltion säilymistä.

• Anonyymi

Siinä tapauksessa oikeisto ei ole vaihtoehto.

• Anonyymi

uusai lumi canhan suema oho sääjuttu näyttää sellaiselle ulkona

kaksisdenttinern on miljoonsn slku dren inbverdyoiy hdh joku työnsntsjs jodkud heriyyi biydin löyytyi joku 2+-sentin kolikko jodstsin työ niin hommelipsiksdts

sentillä miljsrdööeiksi kui nEoopw ASnkka hwh

• Anonyymi

ei 20 sewntin vassn siis vcsanhas niin pennin kolikko bvanha... sillä jo osaketilinkin peustraswspi kassvass miljooniksi

• Anonyymi

Haluan olla yksin, haluan tehdä itselle mieluisaa työtä ja haluan että kukaan ei oleta minun haluavan tutustua häneen!

• Anonyymi

niin rahah miwlikucitusaeco kuin cietruqaalicasluura jos kaikki nosravatr keereaalla pankwisara pis kaikki eahansa kolikkoina näkww oikwan aecon monrako saast

• Anonyymi

Typeriä nuo sinun juttusi. Oletko humalassa! Oletko kenties hän jolle minulla ei ole yhtään hyvää sanaa sanottavana!

• Anonyymi

1. Sotaan konkreettisesti vaikuttavien suurmiesten järkiintymistä Jumalan tai muun voimakkaasti vaikuttavan asian muuttamana, niin että olisi rauha maailmassa.
      2. Omalla kohdalla saman jatkumista, näin on hyvä kuin nyt on.
      3. Jälkeläisen selviytymistä, tarkoittaa että vastoinkäymisten jälkeen toipuvat ja jatkavat täyspäisinä ja vahvoina eteenpäin.

• Anonyymi

metallisia kolikoits coi käyttää kuin poletrtreinas jos csikksa rskentrelee jorain hauskaa omaa pajarsoa, on laillisrwa ewi ole uhkapwliroiminraqakaan csasn niin kätefviä

,iyys timgeås kpli åotbpom redeåtsolom åasåei kpjpmlom åaskasrspj'eceöooso

troimiiko csia rtukkweuuuukahan

• Anonyymi

Toivon että muilla menisi vielä huonommin ku mulla. Etenkin naapureilla ja sukulaisilla.

• Anonyymi

tiwssiceeo eli nqisren piräisi maksas jokaisewsrwq kuurioswnrrimereisrä rissiceeoas iträ suuewmpi sirä isompi ceeo

on jotsin operssrioirs ksrson kun joskus uurisisswa kayson kun uutisissas jotrsi joku eweesriluurnanrri jorai opweaaariora haejoitusras.. pohjoisaasuomwssa

• 1. Hyvä elämä
      2. Sielunrauhaa
      3. Hyvä kuolema

• Anonyymi

muyyaq kun muitakin juttuja tyttöjen kanssa niin tuo pisrooliammunta raks-salsalla..

• Anonyymi

Toiveet
      1) Kiroilu ja huono käytös tv:ssa lopetettaisiin. Malli lapsille ja nuorille!?
      2) Tulisi pitkä lämmin (ei liian kuuma) kesä +22, 5 C°.
      3) Asunnottomat saisivat asunnot ja lopetettaisiin häädöt ja siirtopakot pienempiin.
      Vilma

• 1. Haluaisin pysyä terveenä.
      2. Haluaisin, että lapset löytävät paikkansa maailmassa.
      3. Haluaisin, että kaikki lähimmät pysyvät terveenä.

• Anonyymi

nini kyllä auojwlupoliiai ki rierää coi ollaq miräänkin ihmwwlliaiä asalaciwsrw3jä kauppalapun juttukin no joooh.

ei olla tyhmiä kuin JASmws Bonds hwh

• Anonyymi

joskus kokeilin että pääsenköhän huvciksi jonnwkin aemwijan rsaajuusaluwira kuunrelwemasan rietrokonwwlla ja vi4ittimellä... taajuudserwjs jottsw ei päässyr hah

• Anonyymi

Mitä sinä haluta? On pizzassa kolme makua :)

• ...hups, 🙂

• Anonyymi

joku tulee etrelän lomalya niin naapuei kysyy miksi haluar olla nwwkwei wli apina musra nssamas kun kongfon joku heh

• Anonyymi

hijy hia jyb rykww wröb kinakra buub jari aouba jibfiasra cööweöb cöweubwb ugi,,

nujögöb iku iujwub gtcö cögöb nukurarusrubeb hytrtrybu hijym his gannaasbakkum gannasgiutiib sekkausua eöhögtröö sw ha m surrwb iujwub seharykwekkaq oiusrasr jaujju ganoaasu his swkkausua haygar syyssa jyub oywyjynuam hqa anoyy kyirw3ha syysraab sawehareykwkkajub

• Anonyymi

qaina kun pueawisee niin poks ja luoti lähtree kuin joku eynnäkkökicääei sauuasra¨

• Anonyymi

gannaasbakku wu caab iujwub gannasjibwousriiku kaurraa syyb rtöttreeb oareyybiha ha oyewsjwkkw anoyy kyirwha asyyasre aqurerwb

• Anonyymi

kpdlid åreösdo,,er kpysom åeöo' kpli ,odd' dss bsöots sdeots moom otde ptom kpmlim polesm lpmeloov''eom. öoolli,omewm vc'j'm jodasdtrsaw lim rsdlsd eo liom msööoåuddsu ks d'jläåpeslpmwe eöo lpmeåostppöo--

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      9195
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      37
      4994
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4833
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      198
      3724
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3133
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      42
      2918
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2806
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2523
    9. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      68
      2334
    10. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      172
      2197
    Aihe