Ei Suomessa, vaan pitäisi lähteä ihan ulkomaille. Mihin lähtisitte mielellään?
Itse lähtisin tosi mielelläni naisen perässä Islantiin.
En osaa perustella sen kummemmin. Se nyt vain tuli jostain mielen alitajuisista syövereistä.
>simiti<
Jos muuttaisitte puolison perässä?
34
373
Vastaukset
- Anonyymi
Ruotsi, Norja, Islanti. Skotlanti. Ehkä Viro...
xLiner- Anonyymi
Puoliso voisi myös tulla mun perässäni.
xLiner
- Anonyymi
No tähän äkkiä vielä, että euroopan maihin ehkä helpoiten. Maailmamme ei ole ihan perin vastakohtia täynnä, siksi. Vaikka isojakin eroja on mutta.. Pystyy sopeutumaan helpommin maassa maan tyyliin ja tapoihin hoitaa asiansa. Ja surkeena matikkapäänä euro! 😛 Hyvä ymmärtää rahastakin jotain.
Jasu- Anonyymi
No tuo euro. Nykyisin kun ei enää tarvitse edes muutella markoiksi päässänsä.
>simiti< - Anonyymi
Muutetaan Pulkkilaan. :)
Iaskin..väärin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutetaan Pulkkilaan. :)
Iaskin..väärinMuuta vaan. Minä en muuta. 😊
Jos mä jäusin yksin, sinkuksi luultavasti muuttaisin takas kotikylille. Tai Heinolaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta vaan. Minä en muuta. 😊
Jos mä jäusin yksin, sinkuksi luultavasti muuttaisin takas kotikylille. Tai Heinolaan.
JasuLahti ei ole kovin kiinnosta paikka ja uudellemaalle ei enää huvittaisi muuttaa, kallista. En mä oikein kaipaa kun pikku kylien palveluita ja rauhaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahti ei ole kovin kiinnosta paikka ja uudellemaalle ei enää huvittaisi muuttaa, kallista. En mä oikein kaipaa kun pikku kylien palveluita ja rauhaa.
JasuJoskus mietin Järvenpää, Kerava akselia mutta Jäke on vitun ruma paikka ja täynnä hörhöjä ja Keravalla ei sen hienompaa. Ja Mäntsälä, nääh... Nähty.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta vaan. Minä en muuta. 😊
JasuLusin suoralle niin voit päristellä uuden karheella tojotallasi lämä tiskissä 🏎️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus mietin Järvenpää, Kerava akselia mutta Jäke on vitun ruma paikka ja täynnä hörhöjä ja Keravalla ei sen hienompaa. Ja Mäntsälä, nääh... Nähty.
JasuKaikki toi johtaa lopulta.. Heppikseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lusin suoralle niin voit päristellä uuden karheella tojotallasi lämä tiskissä 🏎️
Heh, kohta 20 vuotta uudella. 😜
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki toi johtaa lopulta.. Heppikseen!
Se on ihan jees paikka mulle. Jollekin toiselle taas liian vähän. Mä olen vaatimaton mitä tulee kuluttamiseen. Mutta vaativa mitä tulee omaan rauhaan ja luonnonläheisyyteen. Mikään puistikko ei riitä.
Jasu
- Anonyymi
Mihin vaan
- Anonyymi
En yhtään mihinkään mutta en estäisi toista lähtemästä ettei myöhemmin olisi aihetta olla katkera ainakaan minulle
- Anonyymi
Honoluluun tai sinne, missä pippurit kasvavat.
Vilma - Anonyymi
Australia
- Anonyymi
En minnekään. Laitanpa uudestaan, kun edellinen viesti poistettiin sääntöjen vastaisena.
- Sheena- Anonyymi
Väärät vastaukset poistetaan.
- Anonyymi
No periaatteessa ihan mihin tahansa, jossa minulla on normaalit ihmisoikeudet.
- Anonyymi
Ja hassua, mutta Suomen sisällä mulla olis paljon suurempi kynnys alkaa muuttamaan. En näkis siihen mitään varsinaista tarvetta, koska kyllähän täällä nyt voi toisen luokse kulkea, vaikka vähän välimatkaa olisikin.
- Anonyymi
Italiaan, Saksaan, Norjaan, Hollantiin... onhan noita :D N
- Anonyymi
Ja siis vain vähäksi aikaa. Oon niin "perhetyttö" et en halua viettää erossa lapsuudenperheestä liikaa aikaa. Aika tällä pallolla on rajallista ja se pitää viettää rakkaiden kanssa <3 N
- Anonyymi
En lähde mihinkään, sillä koko elämäni on Suomessa.
- Anonyymi
Tarpeen vaatiessa, parisängyssä, olen valmiina kierrähtämään omalta puolelta puolison päälle.
Pidemmälle en jaksaisi.
😴- Anonyymi
🤣🤣🤣👍👌
En osaa sanoa. Olen niin Suomen tyttö, etten osaa oikein kuvitella itseäni asumaan jossain eri maassa. Just joku Ruotsi, Norja tai Viro korkeintaan.
Maailmassa on muutamia maita, joihin en lähtisi missään tapauksessa, mutta muutoin olisin aika avoin monenlaiselle. Mieluisia maita olisivat esim. Kanada, Alankomaat, Norja, Tanska, Italia, Portugali, Sveitsi.. Riippuu myös siitä, mitä ulkomaille menisi tekemään. Viljelisikö viiniä maaseudulla vai tekisi it-hommia suurkaupungissa, se vaikuttaisi merkittävästi siihen, millaiseksi arki uudessa maassa muodostuisi.
- Anonyymi
En halua muuttaa pois Suomesta!
Anonyymi kirjoitti:
En halua muuttaa pois Suomesta!
Ei ole pakko. Sinulla on oikeus valita itse asuinpaikkakuntasi.
- Anonyymi
niinmitähän ihmeen pewlottavaa jossain ryrössäkin on js kun vcsesinkin monis jurrujs höpörellyr hänwen ksnssds jotsin pelottsvaa on.
Oikeastaan mikä tahansa maa, jossa kukkii muukin kuin kateuden kukkanen.
- Anonyymi
isoja jäätelöpskettejs litrsnkokoisis js erimskuisdis niin voi leiksrstrs itrselle msun mukssn sopivsn pslsn dittern..
- Anonyymi
Tästä kysyisin vastapainoksi; jos menettäisit eläkkeesi ja muut tulosi, eikä naisella olisi Islannissa varaa kustantaa sinun elämistäsi, niin lähtisitkö edelleen mielelläsi messiin?
- Sheena - Anonyymi
airfrfen jos on mashas räynnä jorsain jäärelöjurrujas, hweekullisia nukkumaanmwnnwssä maha räynnä lireoirrsain jäärwlöä hö
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.349195- 374994
- 434833
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983724- 133133
- 422918
- 312806
- 442523
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682334- 1722197