Ammattiliitosta ei mitään apua

Anonyymi-ap

Työt loppuivat yt jälkeen tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin. Heti sen jälkeen tilalle samoja asoita tekemään tuli alihankkijoiden työntekijöitä. Mitäpä teki luottamushenkilöt tai liitto? Ei mitään

Se vaan on tyhmää maksaa turhasta.

8

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei ole koskaan ollut..

• Anonyymi

Luottamushenkilö ei vienyt asiaa liittoon. Olette valinneet väärän henkilön luottamustehtävään.
      Minulle oli liitosta apua noin 11 kuukauden bruttopalkan verran työsopimuksen perusteettoman purkamisen seurauksena.
      Työnantaja halusi välttää asian käsittelyn työtuomioistuimessa.
      Tarvinneeko enää enempiä perusteluja.
      Ilman tuotakin on ymmärrettävä kunkin alan ammattiliiton merkitys työehtosopimusten neuvottelijoina!
      Liitottomat laskevat järjetäytyneiden persuksilla mäkeä.

• Anonyymi

Saman kokenut ja sen jälkeen erosin liiton jäsenyystä as per heti. Olin liiton jäsenenä sitä varten jos tulee ongelmia työsuhteeseessa. Maksoin 10 vuoden ajan tyhjästä.

• Anonyymi

On siitä se etu että rikkurit ei pääse lakkoportista läpi, vaan tulevat siankusella uitetuiksi ruuttaryhmämme toimesta.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

saatiin kerrankin ammattitaitoista porukkaa, ja homma toimii jatkossakin.

• Anonyymi

ammattiliitot ovat hyödyllisiä ay-pomoille, ei muille.

• Anonyymi

Tuli siis kerrankin työntekijät jotka ei joka käänteessä ole lakkoilemassa, kuka haluaa tota liiton teatteria omaan firmaansa , ei kukaan! Ammattiliittoihin kuuluvat ja lakkointoilijat ovat aina ensin lähdössä kun on yt.

• Anonyymi

Ei välttämättä.
      Minäkään en joutunut koskaan pois vaikka monet yt oli aikoinani työelämässä ollessani.
      Huomiotava sekin että en ollut mikään kiltti poika ,vaan lakkokenraali ja silloin jo , sekä nykyäänkin eläkkellä erityisesti, kusiruuttapartioiden johtajana lakkoporteilla ruuttaamassa siankusta ja lietettä rikkurien päälle.

Talkoo-Taavetti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5921
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      59
      3484
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2759
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      13
      2675
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2299
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      32
      2235
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      18
      2027
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      18
      1825
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1399
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      279
      1306
    Aihe