Golf-kierroksella, jossa mukana on henkilö, jolla on vakava sairaus kuten diabetes, on tärkeää ottaa huomioon muutamia seikkoja:
Valmistautuminen ja tiedottaminen: On tärkeää, että kaikki ryhmän jäsenet ovat tietoisia henkilön sairaudesta ja osaavat toimia hätätilanteessa.
Henkilön, jolla on sairaus, tulisi kertoa muille pelaajille sairaudestaan ja mahdollisista oireista, joita voi ilmetä.
Golf-auto: Golf-auton käyttö voi olla hyödyllistä, erityisesti jos kenttä on laaja tai maasto on haastava.
Golf-auto voi myös toimia kuljetusvälineenä hätätilanteessa, jolloin sairastunut henkilö voidaan nopeasti kuljettaa hoidon äärelle.
Vastuuhenkilö: Yleensä henkilön, jolla on sairaus, tulisi itse huolehtia siitä, että muut ovat tietoisia hänen tilastaan.
Tämä voi sisältää myös sen, että hänellä on mukanaan tarvittavat lääkkeet ja välineet, kuten verensokerimittari ja glukoositabletit.
Ensiapu ja hätätilanteet: On hyvä, että ryhmässä on joku, joka osaa antaa ensiapua.
Lisäksi on tärkeää tietää, missä lähin ensiapupiste tai sairaala sijaitsee, ja miten sinne pääsee nopeasti.
Kierrokselle samaan lähtöön tulee henkilö, jolla on vakava sairaus kuten diabetes?
Anonyymi-ap
3
289
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä oli hyvä kirjoitus. Kuten jokainen tietää, golfin harrastajat ovat yleensä ruumiillisesti heikompia ja hauraampia kuin oikeiden urheilulajien harrastajat. Tästä syystä on hyvä huomioida ennakolta toimintatavat, joilla voi reagoida sairaskohtauksen sattuessa.
- Anonyymi
Kyllä henkilö jolla on diabetes tietää miten hoitoa tarvitsee? Ei siinä tarvitse tuntemattomia ihmisiä ohjeistaa. Mikä idiootti aloittaja on? Voisi pitää huolta omista asioistaan.
- Anonyymi
Saisiko ohjeet talipallojen askarteluun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059