Minun buddy on kipeänä niin iski nyt semmonen pula. Kaipuu ...
Tuleeko teillä ikinä pusupula tai halipula
14
234
Vastaukset
- Anonyymi
Ongelmansa kullakin😅
- Anonyymi
En käsitä, voiko jotain ihmistä pitää vain osittain omiin tarpeisiin. Täysin vieras ajatus.
- Anonyymi
Juu, joskus. Onhan mulla näitä halattavia ja pusuteltavia. 🙂
Jasu Ilmoitan heti, etten liity millään tavalla tähän tilanteeseen.
- Anonyymi
Kyllä tässä on nyt niin suuri yhteensattuma ja osuma ettei totuutta pakoon juokseminen enää käy vastauksesta :D
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä on nyt niin suuri yhteensattuma ja osuma ettei totuutta pakoon juokseminen enää käy vastauksesta :D
Humpuukia ja muuta vastaavaa, sillä olen täysin tauditon.
- Anonyymi
Kosketus on tärkeä, tulee usein halipula. Ei ole pitkään aikaa kukaan kiertänyt käsivarsia ympärilleni ja vetänyt lähelleen. Sitä odotellessa nakertelen tässä näkkäriä.
- Anonyymi
hapankorppu on myös hyvä korvike, jotkut saa siitä ilmavaivoja mutta haitanneeko tuo kun tuoksuista kärsii vain itse :D
Tottahan toki. Kainalohoito on kivaa, joskus on siis vain mukavaa nukkua yhdessä. 🤗
- Anonyymi
Lämmin pesä on mielessä koko ajan. Siellä sitten häntääni heiluttaisin.
- Anonyymi
Joskus aikoinaan kyllä, kun en osannut lohduttaa itseäni. Ainoa vaihtoehto oli hakea kaikkea lohtua ulkopuolelta, kuten lapset tekevät.
- Anonyymi
Jäi vielä mainitsematta, että silti vilpitön lohdutus tuntuu nyös toiselta hyvältä ja kosketus. Mutta ei se ole ainoa keino....
Ootteko huomannu, jos ei pusuttelukaveria oo, niin voi pusutella omaa hauista. Ranne tai polvi ei tunnu yhtään hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510634- 425622
- 435173
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033911- 483628
- 133563
- 313076
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise832959- 452728
- 562633