Met tarvittemma meidän asioiden ja kunnan palveluiden puollustajjaa. Henkilöä, joka ajjaisi myös aluevaltuustossa koko Länsi-Pohjan etuja. Mies nimeltä Erkki Hurtig on se joka ei pelekää puollustaa meidän palveluita ja alueen elinvoimaa. Kaikkea ei pidä viedä Rovaniemelle.
Onneksi ehdolla on Erkki?
Saa käyttää vapaasti myös vaalisloganina.
Äänestetään Erkki alue- ja kunnanvaltuustoon!
29
463
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten kyllä, mutta ei kiitos, ääni kokoomukselle myös menossa!
- Anonyymi
Voi olla että se on juurikin Erkki joka vie paika ja kokoomuslainen ei.
- Anonyymi
itse ajattelin äänestää näissä turhaakin turhimmissa vaaleissa aku ankkaa.
- Anonyymi
Kokoomuksen vaaliliitossa ääni menee hukkaan
- Anonyymi
samoin persuille annetut äänet menevät hukkaan,ne vie kylältä loput vähätkin palvelut.
- Anonyymi
Ei mene, koska eniten ääniä saanut siitä liitosta vähintään valitaan. Voimme itse päättää onko se Erkki vaiko joku muu.
- Anonyymi
Ja vtut. Lahkolaisia ei tueta.
- Anonyymi
Äänestäkää Outi Keinästä vain, hän ei kumartele herroja kuten monet muut eikä ole Rovaniemen orja
- Anonyymi
itse ajattelin siirtyä persuista vihreisiin,persut pettää aina ja ne vievät alueelta pois kaikki terveyspalvelut.
- Anonyymi
Jaha hurtikki alottanu oma kehun, aika noloa hommaa.
- Anonyymi
Erkkihän se on pulloEkikin sitä kai tarkoitit . Hurtta on jo ollut pullusta sitä turhaan.
Ponkaloita ja muita konkeloita taas valtaan kansa tietää.- Anonyymi
pankin velka ukkojako,
- Anonyymi
kokomuus perukset huonoimat puolueet, eläkerosvot purra ja satusetä petteri johdossa,
- Anonyymi
KD JÄRJEN ÄÄNI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KD JÄRJEN ÄÄNI.
vähissä on järki hihhulipulueessa.parempi on erkin naurattaa naisia jatkossakin seuroissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vähissä on järki hihhulipulueessa.parempi on erkin naurattaa naisia jatkossakin seuroissa.
KESKUSTA ON JÄRJEN ÄÄNI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KESKUSTA ON JÄRJEN ÄÄNI!
Ei-kristilliset, jotka valheellisesti käyttävät puoluestaan nimitystä Suomen Kristillisdemokraattinen puolue, eivät tiedä mitään kristillisyydestä. Ovat perskokkareiden kanssa hallituksessa vieneet köyhiltä, sairailta ja työttömiltä jopa asunnot.
Kaikki päätökset on tuo tekopyhät vieneet iloisina ja hymy huulillaan kun pääsivät vähäosaisia riistämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KESKUSTA ON JÄRJEN ÄÄNI!
KESKUSTA ON VASEMMISTON PÄÄTÖSTEN TAKAAJA PUOLUE.
- Anonyymi
ERKKI HURTIG !!! OLET HALUNNUT KUULUISUUTTA JA SAANUT SITÄ !!!!!
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Hurtti Erkit täännä kakki. On jo aika persujen ohittaa kokoomus ja rahaa on sitten jaettavaksi sulle mulle.
- Anonyymi
Maistuuko kuuluisuus ?
- Anonyymi
Ota huomioon Erkki voi viedä äänelläsi Kokoomukselta paikan.
- Anonyymi
Voi sitä huonossa harmillisemnankin äänestä läpi. Erkki on hyvä, koska kuuntelee myös järkeä. Eikä mene joukonmukana suohon syyttä suotta.
- Anonyymi
mitä mieltä ehdokas on esiaviollisesta seksistä ja lesboilusta?
- Anonyymi
Mitä mieltä itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä itse olet?
Mitä Erkki sanoo ?
- Anonyymi
Ei Erkki ole vihreä. Me äänestetään vain vihreitä.
- Anonyymi
ERKKI ON ONNELLINEN SAADESSAAN MAINETTA, JOTA ON AINA KAIVANNUT.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1153679Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5693160- 961921
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211393Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021176
- 441123
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251122- 901109