Söpöliinit perspyllykät

Anonyymi-ap

Aina kun luulee, että ne eivät voi yllättää tyhmyydellään, niin aina ne vaan pistää paremmaksi.

15

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

" pyllykät ..."
      demari lastentarhasta
      sdp

• Anonyymi

No mitäs ne tällä kertaa on pyllyillyt?

• Anonyymi

Söpöliini perskankku rahisee

• Anonyymi

Vaalien alla kilpailu, kellä paras kankku. Eniten ääniä saanut voittaa ja pääsee valtuustoon.

Muilla on lohdutuspalkintona paras kankkunen.

Kaikki söpöläiset pääsevät joka tapauksessa pyllöttämään, kankut pystyssä, yhteisökasvimaalle.

• Anonyymi

Son viis vuotta niin pääpyllyttäjän koti-pyllytysosasto on vanhentunut niin ettei enää jalka taivu kurpitsaretkelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Son viis vuotta niin pääpyllyttäjän koti-pyllytysosasto on vanhentunut niin ettei enää jalka taivu kurpitsaretkelle.

Vaatimus listalle tulee esteetön yhteisöpalsta.
        Kunnalta haetaan kolme miljoonaa ja asia järjestyy.

• Anonyymi

Hevosen kuivalihavelli kilpailu olisi paikallaan! Kenellä olisi maukkain hevosen kuivalihavelli keitettynä!

• Anonyymi

Luojanluoman akka istuu ottamassa vastaan vaalien ehdokaslistoja. Jo on korruptio huipussaan. Eikö kuiten ketään muuta tästä kylästä löytynyt???

• Anonyymi

Köyhän laulajan on jostain tienestinsä revittävä.

• Anonyymi

Joskus hevonen tallaa varpaat ,voi voi .No kipsi jalassa pysyy hyvin vaikkapa jalkapuussa. Kjäh kjäh.

• Anonyymi

Just niin. Kavaltajien ja muiden roistojen vieressä vieressä voi istua jalka kipsissäkin.

• Anonyymi

Onkohan ne makkarat paistettu rakotulilla,sähkörillissä,kaasurillissä ja millä voimalla,kaukolämmöllä,atomivoimalla,tuulivoimalla,vai aurinkosähköllä? Olis kiva tietää ennekö lähtee torille.Vois muodostaa mielikuvan,millaisia tyyppejä ja kokemuksia on vastassa.

• Anonyymi

Notskilla, keskiviikkoisin klo 18

• Anonyymi

Eikö sitä hevosen kuivalihavelliä löydy mistään?? Kuinka kauan kestää löytää??

• Anonyymi

Vihreys on polttaa puuta ja terrorisoida yhdyskunta rauhaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      243
      1786
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      13
      1202
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      198
      1142
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1085
    5. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      873
    6. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      864
    7. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      806
    8. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      58
      785
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      763
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      747
    Aihe