Hei!
Olen reilu kolmikymppinen nainen ja etsin itselleni ystävää. Olen aktiivinen viestittelijä ja etsin itselleni kaveria arjen, mielipiteiden ja asioiden jakamiseen.
Elämän perusasiat ovat kunnossa ja olen tavallista elämää viettävä ihminen.
Kiva olisi löytää ihminen, jolle kertoa omasta arjesta ja tekemisistä.
Etsin ystävää
10
543
Vastaukset
- Anonyymi
Ai olet reilu? Eli makselet hänenkin laskut yms.
- Anonyymi
Hehe :D Just sellanen
- Anonyymi
Voin olla ystäväsi, miten saan sinuun yhteyttä?
Sami- Anonyymi
Tai olisiko sinulla ehdotusta miten saisin sinuun yhteyden?
- Anonyymi
Laita vaikka spostia judister48(at)outlook.com niin aloitetaan siellä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaikka spostia judister48(at)outlook.com niin aloitetaan siellä :)
Laitoin sp, mitään ei kuulu? 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin sp, mitään ei kuulu? 😀
Ei ole tullut 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut 🤔
Kato roskapostista, laitoin sen noin 6.30 aamulla. ,🙂
Laitan uuden.
- Anonyymi
Mä aikanaan tapasin yhden itseäni nuoremman naisen netin kautta. Puhuttiin ensin netissä sähköpostissa kuinka kauan ystävyyttä kestää ja ajatus oli, että eliniän. Meillä ili hyvät jutut.... mutta ei se ikuisuus ollut kuin reilut kymmenen vuotta.... Elämät oli muuten niin erialaiset.... Enkä todellakaan ajattele niin sinisilmäisesti kuin silloin... Heti pitää kertoa kaikki, antaa numerot ja sopia rajat. Kaiken päälle joskus nainen hallitsee tilannetta eikä huonossa asemassa oleva mies pysty sanomaan mitään.... ja on naisissakin melkoisia koneita jotka kuvittelee itsestään vaikka mitä.... naisen pillu on kuusi miehen senttiä.
- Anonyymi
Voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483