Olen päättänyt että en ota kehenkään yhteyttä ellei he itse ota

Anonyymi-ap

Ja huomannut että useimmiten minuun otetaan vain yhteyttä kun ollaan jotain vailla. Pari ystävääni toki laittaa vilpittömät tervehdykset viesteillä. Suku on todella pahin. Joihinkin olen katkaissut välit lopullisesti. En ikinä halua olla yhteyksissä, vaikka yrittäisivät pyytää anteeksi. Enkä usko että tulevat pyytämään. Heitä kiinnostaa vain oma napa ja oma persereikänsä. Ja kyllä myönnän,olen katkera ihmisille,katkera yhteiskunnalle. Päiväni kuluvat netissä, kaupoista etsin aletuotteita,koska olen tällä hetkellä työtön. Olen aiemmin kyllä ollut ihan hyvin työelämässä. Minulta on vaan viety kaikki ja läheisiä kuollut. Siksi olen tässä,tunteeton ihmisrobotti.

15

243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koeta jaksaa ❤️ kaikkea hyvää elämääsi

• Anonyymi

Ei kait kuulumisten kysyminen ole haluamista? 😅

• Anonyymi

Motiiveja on monenlaisia. Sivusta.

• Anonyymi

Hän kertoi vain pari ystävää kysyy kuulumisia,suku todennäköisesti rahaa tai muuta apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kertoi vain pari ystävää kysyy kuulumisia,suku todennäköisesti rahaa tai muuta apua.

Suvulle kuuluukin antaa rahaa. 🤦🏻‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvulle kuuluukin antaa rahaa. 🤦🏻‍♂️

No ei kuulu,jos ei itselläkään ole paljon!!!

• Anonyymi

Ei kai ne sinulta rahaa ole vailla jos olet työtön?

• Anonyymi

On ne.

• Hei,

Viestissääsi kerroit, että olet kokenut paljon vaikeita asioita. Et kuitenkaan sanonut oletko käsitellyt niitä esim. ammattilaisen kanssa tai saanut vertaistukea. Laitan tähän vinkkejä ja linkkejä auttavista tahoista, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkiksi MIELI Kriisichat, joka on ma-ke avoinna klo 15–19 ja to klo 15-21.

Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

- Kriisikeskukset

Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

Ystävällisin terveisin
      MIELI kriisikeskus/Kata

• Anonyymi

Kiitos,en tarvitse tuollaista apua. Kyllä ihan itse kannan taakkani.

• Anonyymi

Oletko koskaan ajatellut auttaa muita (siis ei-sukulaisia eikä muitakaan ihmisiä joista yksinkertaisesti et tykkää) ja hakeutua toisenlaisten ihmisten seuraan?

Tuossa saisit itsellesi muutakin tekemistä ja huomata että ON ihmisiä jotka arvostavat toista, jotka kunnioittavat ihmisen itsensä takia, ei vain kuinka häntä voi lypsää taloudellisesti.

Huomatessaan miten eri ihmiset käyttäytyvät, on aiheellista erottaa jyvät akanoista ja valita ystvvät sen mukaan. Itsesuojeluvaisto jo vaatii sen.

• Anonyymi

Kyllä minä autan,esim aiheettomasti naapurivanhuksia, siivoan heille ja käyn kaupassa ,en ota palkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä autan,esim aiheettomasti naapurivanhuksia, siivoan heille ja käyn kaupassa ,en ota palkkaa.

*aineettomasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa! Sinunlaista ihmistä kunnioittaa lukijatkin! Ole ylpeä itsestäsi, aiheutetusti.

• Anonyymi

Ne ottaa jotka hyötyvät jotenkin sinusta/minusta näin olen joutunut huomaamaan ja vaikka muutaman kerran kieltäytyy niin sitkeimmät palaavat pommittamaan uudestaan ja uudestaan vuosien saatossa
      Ihanaa että sinulla on ystäviä heitä ei ole koskaan liikaa aitoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe