Ja huomannut että useimmiten minuun otetaan vain yhteyttä kun ollaan jotain vailla. Pari ystävääni toki laittaa vilpittömät tervehdykset viesteillä. Suku on todella pahin. Joihinkin olen katkaissut välit lopullisesti. En ikinä halua olla yhteyksissä, vaikka yrittäisivät pyytää anteeksi. Enkä usko että tulevat pyytämään. Heitä kiinnostaa vain oma napa ja oma persereikänsä. Ja kyllä myönnän,olen katkera ihmisille,katkera yhteiskunnalle. Päiväni kuluvat netissä, kaupoista etsin aletuotteita,koska olen tällä hetkellä työtön. Olen aiemmin kyllä ollut ihan hyvin työelämässä. Minulta on vaan viety kaikki ja läheisiä kuollut. Siksi olen tässä,tunteeton ihmisrobotti.
Olen päättänyt että en ota kehenkään yhteyttä ellei he itse ota
15
243
Vastaukset
- Anonyymi
Koeta jaksaa ❤️ kaikkea hyvää elämääsi
- Anonyymi
Ei kait kuulumisten kysyminen ole haluamista? 😅
- Anonyymi
Motiiveja on monenlaisia. Sivusta.
- Anonyymi
Hän kertoi vain pari ystävää kysyy kuulumisia,suku todennäköisesti rahaa tai muuta apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kertoi vain pari ystävää kysyy kuulumisia,suku todennäköisesti rahaa tai muuta apua.
Suvulle kuuluukin antaa rahaa. 🤦🏻♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvulle kuuluukin antaa rahaa. 🤦🏻♂️
No ei kuulu,jos ei itselläkään ole paljon!!!
- Anonyymi
Ei kai ne sinulta rahaa ole vailla jos olet työtön?
- Anonyymi
On ne.
Hei,
Viestissääsi kerroit, että olet kokenut paljon vaikeita asioita. Et kuitenkaan sanonut oletko käsitellyt niitä esim. ammattilaisen kanssa tai saanut vertaistukea. Laitan tähän vinkkejä ja linkkejä auttavista tahoista, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä.
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkiksi MIELI Kriisichat, joka on ma-ke avoinna klo 15–19 ja to klo 15-21.
Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/
Ystävällisin terveisin
MIELI kriisikeskus/Kata- Anonyymi
Kiitos,en tarvitse tuollaista apua. Kyllä ihan itse kannan taakkani.
- Anonyymi
Oletko koskaan ajatellut auttaa muita (siis ei-sukulaisia eikä muitakaan ihmisiä joista yksinkertaisesti et tykkää) ja hakeutua toisenlaisten ihmisten seuraan?
Tuossa saisit itsellesi muutakin tekemistä ja huomata että ON ihmisiä jotka arvostavat toista, jotka kunnioittavat ihmisen itsensä takia, ei vain kuinka häntä voi lypsää taloudellisesti.
Huomatessaan miten eri ihmiset käyttäytyvät, on aiheellista erottaa jyvät akanoista ja valita ystvvät sen mukaan. Itsesuojeluvaisto jo vaatii sen.- Anonyymi
Kyllä minä autan,esim aiheettomasti naapurivanhuksia, siivoan heille ja käyn kaupassa ,en ota palkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä autan,esim aiheettomasti naapurivanhuksia, siivoan heille ja käyn kaupassa ,en ota palkkaa.
*aineettomasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa! Sinunlaista ihmistä kunnioittaa lukijatkin! Ole ylpeä itsestäsi, aiheutetusti.
- Anonyymi
Ne ottaa jotka hyötyvät jotenkin sinusta/minusta näin olen joutunut huomaamaan ja vaikka muutaman kerran kieltäytyy niin sitkeimmät palaavat pommittamaan uudestaan ja uudestaan vuosien saatossa
Ihanaa että sinulla on ystäviä heitä ei ole koskaan liikaa aitoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818