Onko kokemusta tällaisesta palvelusta?
Työhönvalmennus kunnan työllisyyspalveluissa?
6
254
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sama kuin ura juttu = ei hyötyä tippaakaan
- Anonyymi
Ei tuolla palvelulla ratkaista sitä faktaa, että työpaikkoja on sellaiset 30k ja työttömiä 300k
- Anonyymi
Ei sillä olin itse sellaisella kurssilla jota veti Leino muistaakseni. Suurin osa meni kahvin juontiin ja kaikkeen opettamiseen miten työhaastattelussa ollaan ja miten siellä ei saa olla ..... Hän oli laittanut palautteeseen että sopisi sihteerin taustatyöntekijäksi. :D .................. ihan oli pilipali mutta kokemus toki sinänsä ja kivaa oli. Mahtoko meistä monikaan töitä saada noin 20 henkilöä oli
- Anonyymi
Tällaista tarvitsisi jokainen, joka aloittaa uudessa työssä, että oppisi nopeammin omat hommansa. Työpaikalla opitaan kunkin työn asiat. Jokainen pystyy itse työttömänä tekemään testit, joista saa osviittaa minkälaisia paikkoja kannattaa hakea, toisin sanoen missä henkilö on aikaansaava ja hyvä tekemään.
- Anonyymi
Kusetusta. Orjatyötä. Hyväksikäyttöä.
Koskaan ei kannata hyväksyä mitään muuta kuin TES palkkaista työtä. Muu on huijausta. - Anonyymi
Eiköhän näihin sisälly automaattisesti 1-3kk työharjoittelua ja ilmaista työtä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921