Onko kokemusta tällaisesta palvelusta?
Työhönvalmennus kunnan työllisyyspalveluissa?
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sama kuin ura juttu = ei hyötyä tippaakaan
- Anonyymi
Ei tuolla palvelulla ratkaista sitä faktaa, että työpaikkoja on sellaiset 30k ja työttömiä 300k
- Anonyymi
Ei sillä olin itse sellaisella kurssilla jota veti Leino muistaakseni. Suurin osa meni kahvin juontiin ja kaikkeen opettamiseen miten työhaastattelussa ollaan ja miten siellä ei saa olla ..... Hän oli laittanut palautteeseen että sopisi sihteerin taustatyöntekijäksi. :D .................. ihan oli pilipali mutta kokemus toki sinänsä ja kivaa oli. Mahtoko meistä monikaan töitä saada noin 20 henkilöä oli
- Anonyymi
Tällaista tarvitsisi jokainen, joka aloittaa uudessa työssä, että oppisi nopeammin omat hommansa. Työpaikalla opitaan kunkin työn asiat. Jokainen pystyy itse työttömänä tekemään testit, joista saa osviittaa minkälaisia paikkoja kannattaa hakea, toisin sanoen missä henkilö on aikaansaava ja hyvä tekemään.
- Anonyymi
Kusetusta. Orjatyötä. Hyväksikäyttöä.
Koskaan ei kannata hyväksyä mitään muuta kuin TES palkkaista työtä. Muu on huijausta. - Anonyymi
Eiköhän näihin sisälly automaattisesti 1-3kk työharjoittelua ja ilmaista työtä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142