Mitä tässä tapahtui

Anonyymi-ap

Malliesimerkki.
Mies on vasta maalannut lattian ovesta huoneeseen astiessani,astun vahingossa maalatulle lattialle. samassa huomaan että Hui lattia on maalattu joten onneksi lattiaan tulee yksi himmeä jälki. Mutta tottakait harmittaa ja sanon miehelle että miten minä en hoksannut ja pahoittelen.samassa mirs alkaa huutamaan johon sanon että se oli vahinko ettei tarvi noin kauheasti huutaa mulle Mies siihen että hänhän puhuu ihan tavallisesti että keksin vaan että hän muka puhuisi jotenki vihaisesti. . Tosiasiassa Mies karjuu jq suolasi minut hyvin. Danon että miksi puhuu minulle usein karjumallq tai tiuskii.Mököttää sitten koska minä sanoin että hän puhuu usein rumasti vaikkei hän omasta mielestään puhu rumasti vaan keksin koko asian että saan riidan aikaiseksi. Usein sanoo että haastan riitaa tahallern koska haluan riidellä ja hänen pitää huutaa ja karjuu että lopetan riitelyn.

Kiukkuisesri sammuttelee valoja ja menee nukkumaan. Menen myös sänkyyn ja naamasta jo näen kuinka ärsyyntynyt mies on. Kysyn teinkö jotain sellaista mistä noin suuttui niin karjuu että yrität vaan haastaa siinä riitaa. kun astuit maaliin niin aloit haastamaan heti riitaa ja yritän saada hänet suuttumaan kun aloin heti valittamaan kun astuin maaliin. Ihmettelen kun minähän pahoittelin asiaa etten haastanut omasta mielestäni riitaa niin Mies huutaa isosti että ja vieläkö yrität siinä saada riitaa aikaiseksi !! Yritän sanoa että en sentään kun minähän vahingossa astuin maaliin ja sanoin vain että hui kauhea oletko maalannut lattian ja minä vahingossa astuin siihen etten halunnut haastaa riitaa. Minulla alkaa olemaan jo itku kurkussa enkä ymmärrä.Mies karjuu entistä isommin että hänen on pakko huutaa isosti että lopetan tuon hänen kiusaamisensa.

Silloin häivyn huoneesta ja menen sohvalle lukemaan. Ajattelen että menen nukkumaan kun mies on nukahtanut niin ei tulee enää sanomista. Saamme kumpikin olla rauhassa. Vartin päästä kurkkaan huoneeseen, mies kuorsaa täyttä häkää, joten pääsen nukkumaan . Uni ei meinaa silti tulla koska ihmettelen mitä taas tein.osaatteko vastata miksi mies suuttui? Tottakait maaliin astuminen harmitti,ymmärrän sen mutta missä kohtaa haastoin riitaa en ymmärrä.

Ja tuollaisia "riitoja " meillä on viikoittain. Jokin minulla varmaan pääkopassa vialla koska en näe mitä tein väärin.

29

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä et tehnyt mitään väärin, miehesi teki!

• Anonyymi

Kaikenkukkuraksi minulla on tunne että mies jollaintapaa vihaa minua tai peräti inhoaa. Sanoo rakastavansa. En ymmärrä. Yöunet alkaneet menemään.Mies saattaa sanoa hyvinkin pahasti ja nukahtaa parissa minuutissa sanojensa jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenkukkuraksi minulla on tunne että mies jollaintapaa vihaa minua tai peräti inhoaa. Sanoo rakastavansa. En ymmärrä. Yöunet alkaneet menemään.Mies saattaa sanoa hyvinkin pahasti ja nukahtaa parissa minuutissa sanojensa jälkeen.

Voisiko hän olla nepsy ja adhd.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko hän olla nepsy ja adhd.

Onhan sekin mahdollista. Ei ole diagnosoitu. Elää vähän kuin omassa kuplassaan. Touhuaa omia juttujaan eikä oikein kerro niistä,avaudu. En tied milloin on esim tilannut lääkäriajan tai jos on menossa hammaslääkäriin tai parturiin jne. Ostelee juttuja eikä puhu niistä enkä tarkoita että pitäisi lupa kysyä vaan ei keskustele asioista. Voi ostaa autonkin etten tiedä mitään. Ei myöskään ole kovin kiinnostunut minun asioistani tai siis ei kysele. Toisaalta puhuu muille ihmisille eri äänensävyyn kuin minulle eli minulle töykeästi ja vieraille ei. Käy töissä ja harrastaa monenlaista. Olen miettinyt joskus aspergreniä koska keräilee monenlaista ei katso puhuessa silmiin. Häneen ei saa oikein emotionaalisesti kontaktia,on etäinen. Esim jos vie minut vaikkapa lääkäriin niin ei kysy koskaan mitä siellä sanottiin tai tehtiin,tuntuu ettei oikeastaan kiinnosta. Sitten hellyydenosoitukset niin ne rajoittuvat seksiin. Jos on poissa kotoa,ei ota yhteyttä ei koe tarvetta siihen vaikka olisi poissa useamman päivän. Kun tulee kotiin ei puhu mitään omasta reissustaan eikä kysy mitä minä olen tehnyt. Ei voi oikein suunnitellakkaan mitään etukäteen sillä ahdistuu jos alan keskustelemaan yhteisistä tulevaisuuden suunnitelmista,vastaa että katotaan sitten melkein kaikkeen. Kyselemisestä ahdistuu samantien..mitään eikä mistään saisi kysyä. Saattaa olla että ei vastaa eli on vain hiljaa tai vastaa ympäripyöreästi tai just noin että katotaan. Menettää malttinsa herkästi. Sitten se että syy on melkein aina toisessa tapahtuipa motä hyvänsä. Kerran korjasi tiskikonetta niin alkoi huutamaan että älä revi siittä korin laidasta päästä irti kuulikko. Rikot koko koneen,eikö ossaa mittää tehä jne. Aikansa riuhto siinä ennenkuin sanoin muutaman metrin päästä että Hei minä olen täällä kaukana enkä oo repimässä sitä koria. Sitten vasta hoksasin että itse repi toisella kädellä korin toista laitaa ja toisella piti kiinni.
        Jos maitopurkin pudottaa jääkaapista niin hirveä huuto että minä oon sen sinne jotenkin huonosti laittanut ja minä siivoan jäljet vaikka hän itse olisi laittamassa purkkia kaappiin ja pudottanut sen. Missän ei voi olla syypää mihinkään. Kaikki kaapit täynnä kaikkia keräilyjuttuja. Karkkirasioista lähtien.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi miesten pitää huutaa. Kuulostaa aika tutulta, että huutaa ja leppyy nopeasti kuin mitään ei olisi ollutkaan. Joku opittu kommunikaatiotapa lapsuudesta jäänyt päälle ehkä. Itse en halua alistua ja huudan takaisin, välillä teen selväksi, että muullakin tavalla voisimme kommunikoida. Typerää toimintaa. Normaalisti en huutaisi itse

• Anonyymi

Ja sanoo kaikenlaisia satuttavia asioita ja loukkaavat pahasti. Itse taas en pysty sellaiseen. Valitettavasti minulla on niin heiveröinen ääni että se hukkuu miehen äänen alle. En pärjää huutamisella. Joskus korottanut ääntäni kun mies huutanut että tulisin kuulluksi mutta olen huomannut ettei mies kuule mitään kun huutaa että ihan turhaan yritän muka piipittää siinä muka korottamalla ääntäni. Yleensä häivyn sitten paikalta. Sanon ettei sinun kanssa voi puhu kun huudat etkä kuuntele minua ollenkaan.
        Saatteko sovittua riitojanne?

• Anonyymi

No voi että.

• Anonyymi

On se henkisesti raskasta. Ehkei kaikki vaan ajattele miltä toisesta voi tuntua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se henkisesti raskasta. Ehkei kaikki vaan ajattele miltä toisesta voi tuntua?

Ajattelevat muttei välitä tai tietävät miltä tuntuu ja haluavat vain loukata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkin yö meni itsensä kanssa keksityistä asioista jutellen. Ei varmasti ole helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkin yö meni itsensä kanssa keksityistä asioista jutellen. Ei varmasti ole helppoa.

Ei,kyllä mies nukkui kuin tukki. Ei omatunto vaivannut ollenkaan vaikka huusi mitä sattuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei,kyllä mies nukkui kuin tukki. Ei omatunto vaivannut ollenkaan vaikka huusi mitä sattuu

Niin. Kuten sanoin, meni yösi itsesi kanssa jutellen keksityistä asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kuten sanoin, meni yösi itsesi kanssa jutellen keksityistä asioista.

Motä tarkoitat? Nyt en ymmärtänyt oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Motä tarkoitat? Nyt en ymmärtänyt oikein.

Mitä tarkoittaa motä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa motä?

Se tarkoittaa mitä. Kirjoitusvirhe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tarkoittaa mitä. Kirjoitusvirhe.

Kirjoittaminen ja lukeminen ovat helppoja asioita. Paitsi ei näköjään kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaminen ja lukeminen ovat helppoja asioita. Paitsi ei näköjään kaikille.

Ei niin etenkään näkövammaiselle.

• Anonyymi

Minun ex oli samanlainen ja lapsuudessa opittu tapa varmaan. Huomasin kun käytiin sukuloimassa niin huusivat kaikki puhuessaan.

• Anonyymi

Senkö takia on,ex?

• Anonyymi

Tämän ilmiön itsekin huomannut

• Anonyymi

Kyllä tuollaisesta jankkaamisesta suuttuu kuka tahansa. Mitä hittoa menet kyselemään "Teinkö jotain väärin?" Tuollainen mamoilu ja itsesääli vain ärsyttää!!!

• Anonyymi

Se on silloin väärä johtopäätös koska en sääli itseäni. Haluan vain asiat selviksi. On aina helpoin elää totuudwn kanssa kuin epätietoisuuden. Epätietoisuus luo ristiriitaa. Totuus voi aatuttaakin mutta se tuo silti vapauden.. Totuus on qina parempi. Asioita ei voi sopia ilman sitä. Toki voi sopia itsensä kanssa päättäen jatkaa yksin,mutta yritän vielä jos tästä tulisi jotainkompromissia sekä yhyeistä juttua. Ei oo tapana antaa heti periksi eka kuulan jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on silloin väärä johtopäätös koska en sääli itseäni. Haluan vain asiat selviksi. On aina helpoin elää totuudwn kanssa kuin epätietoisuuden. Epätietoisuus luo ristiriitaa. Totuus voi aatuttaakin mutta se tuo silti vapauden.. Totuus on qina parempi. Asioita ei voi sopia ilman sitä. Toki voi sopia itsensä kanssa päättäen jatkaa yksin,mutta yritän vielä jos tästä tulisi jotainkompromissia sekä yhyeistä juttua. Ei oo tapana antaa heti periksi eka kuulan jälkeen.

Jankkaaminen, jos mikä ärsyttää. Ja tuollaisen pienen asian takiako pitäisi spekuloida ja vatvoa. Anna jo olla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jankkaaminen, jos mikä ärsyttää. Ja tuollaisen pienen asian takiako pitäisi spekuloida ja vatvoa. Anna jo olla!

Eo toki. Oli vain yksi esimerkki. Tuo yapahtuma om jo taakse käänyt. Mutta nyt löhden judoon. Kiitos kaikille vastauksista.

• Anonyymi

Onhan tuossa, ärsyttäisi todella paljon käytöksesi.

naisenakin

• Anonyymi

Kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvitsekkaqn. Onneksi minulla on paljon ystäviä ja useampi ihana aydänystävä sekä voimakas side sukuöaisiini ehkäpä tuo on syynä vahvuuteeni. Meidät sisarukset kasvatettiin vahboiksi. Mutta omaan myös ematiakykyä ja tunneälyä. Opastankin sinua olemaan huomaavaisempi tällä palstalla sillä tällä voi olla monrnöaisia kirjoittajia koilla on hyvin vaikeaa eikä tyon tyyppiset kirjoitykset auta heitä yhtään,päinvastoin. Mutta niin,maailmassa on aina ollut sekä hyvä että paha. Täytyy vain valita kumåaa tavoittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvitsekkaqn. Onneksi minulla on paljon ystäviä ja useampi ihana aydänystävä sekä voimakas side sukuöaisiini ehkäpä tuo on syynä vahvuuteeni. Meidät sisarukset kasvatettiin vahboiksi. Mutta omaan myös ematiakykyä ja tunneälyä. Opastankin sinua olemaan huomaavaisempi tällä palstalla sillä tällä voi olla monrnöaisia kirjoittajia koilla on hyvin vaikeaa eikä tyon tyyppiset kirjoitykset auta heitä yhtään,päinvastoin. Mutta niin,maailmassa on aina ollut sekä hyvä että paha. Täytyy vain valita kumåaa tavoittelee.

Ihminen joka kertoo omaavansa tunneälyä, ei sitä omaa, toki toivoo omaavansa.

Se on sama asia kuin kauneus tai rikkaus, tai herkkyys eli ominaisuudet, jotka kyllä toiset huomaavat, jos niitä on. Jos niitä taas ei ole, täytyy ihmisen toitottaa olevansa herkkä tmv. koska muutenhan ne muuta eivät ymmärrä koska eivät sitä huomaa koska ominaisuutta ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen joka kertoo omaavansa tunneälyä, ei sitä omaa, toki toivoo omaavansa.

Se on sama asia kuin kauneus tai rikkaus, tai herkkyys eli ominaisuudet, jotka kyllä toiset huomaavat, jos niitä on. Jos niitä taas ei ole, täytyy ihmisen toitottaa olevansa herkkä tmv. koska muutenhan ne muuta eivät ymmärrä koska eivät sitä huomaa koska ominaisuutta ei ole.

Ihan miten haluat.

• Anonyymi

Onnea! Olet VALINNUT ihanan ihmisen elinkumppaniksesi!
      Haluat jatkaa saman katon alla elämistä sen kanssa.

Tidät jo missä ulko-ovi on, mikä estää sinua käyttämään sitä vastakkaiseen suuntaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe