SDP EEN , Alamäki alkanut naamiot Riisuttu, kiljunen .kiuru.mikkel.tytti.antti.wallin kiljunen. K
Anonyymi-ap
2025-03-06 08:20:27
Ilmoita
SDP EEN , Alamäki alkanut naamiot Riisuttu, kiljunen .kiuru.mikkel.tytti.antti.wallin
kiljunen.
Korruptio rehoittaa kiusaaminen kouluissa sdp vika , kiusaaminen eduskunnassa sdp vika,
rajalakia vastaan äänestäminen sdp..
uniper velat 9 miljardia sdp
kreikan velat 6 miljardia sdp
sanna marin 90 mijardia ulkomaille
sdp sote 100 miljardia johtajille ei työtekijöille . ei vanhuksille
oppositiossa räkyttäminen ja epä asiallinen huutelu ja päälle puhuminen
ELKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ MAAKUNTA VAALEISSA SDP.EETÄ NAAMIOT RIISUTTU PETO IRTI SDP.DDD
SDP EEN , Alamäki alkanut naamiot Riisuttu, kiljunen .kiuru.mikkel.tytti.antti.wallin kiljunen. K A
Anonyymi-ap
7
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanko totta. Kyllä en pahempia kiusaajia ole nähnyt, kun nykyhallituksen ministerit.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
zzz
- Anonyymi
MAAKUNTA VAALIT OVAT PETOS , EI NE HENKILÖT PÄÄTÄ MITÄÄN ISTUVAT
VAIN ISOLLA PALKALLA PÖSILÖINÄ SIELLÄ..PSYKOOSISS KUSET JA PASKAT HOUSUISSA. - Anonyymi
333
- AnonyymiUUSI
ddd
- AnonyymiUUSI
Ojala- Niemelä istua posottaa monella pallilla ja lisää hamuaa, ei tule saamaan ääntäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812737Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1691339Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28961- 70918
- 115886
- 72884
- 76870
- 65837