USA:n joukoista

Anonyymi-ap

Suomessa jo Hangossa jo nähtiin - kuultiin etteivät USA:n joukot oikein viihtyneet? Erityiset syyt olivat rankat sääolot, heidän henkilökunnasta määräaikaisia sopimuksissa olevat erityisesti pitivät tilannetta jopa kammottavana. Totesivat ehkä ammattisotilaat paremmin kykenevät pärjäämään?
Toinen taatusti ei heitä naurata kun paikallisia asukkaita vähän?. Siinäpä sitä sitten, miksi viihtyisivät lapissa talvella pirun kylmä, kesällä itikoita niin ettei voi hengittää kun itikat meneen keuhkoihin. Ainahan joukossa, kuin joukossa "on sekopäitä" jotka sopeutuvat paremmin. He ehkä ovat elänneet USA:ssa jossain saman tasoisessa pikkukylässä lapsesta alkaen?

26

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulemma USAssa kansanjoukot vaatii jo , että trumppi pitäs hirttää. Semmonenkin rangaistus on siellä olemassa...ringoouu.....
      ja hallitus kaltereiden taa.
      Kuulemma pitäisi miettiä niskojensa kuntoa ja kestävyyttä.

Elämme mielenkiintoisia aikoja

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hirvittävä määrä kuoli täysin turhaan. Kaikki avustivat turhaa sotimista avustiksilla.
        Suomi sanna marinineineen.
        Täysin turhaan.
        Lopputulos oli tiedossa jo etukäteen.
        Ukrainan jälleen rakennus maksaa.
        Suomi varmaan maksaa senkin.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

trump muuten pelasti jo heti alussa maapallon kolmannelta maailman sodalta. se oli jo tipalla.

• Anonyymi

trump on sovittelija luonne ja hyvin älykäs.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllä osaa tuo mies.

• Anonyymi

Ei minua uskonnot haittaa yhtään, eikä häiritse. Nehän voi sivuuttaa rauhallisesti.

• Anonyymi

EVVK maajussille morsian tyylistetyt keskustelut. Ei voi vähempaa kiinnostaa jne.

• Anonyymi

evvk ylen anti kaikkineen humpuukeneineen. Joka haluaa maksakoon.

• Anonyymi

Ei tuo kaupan kassa mitenkään poikkea ulkonäöltään muista kassoista. Aivan tavallisen näköinen kassa.

• Anonyymi

• Anonyymi
      • Anonyymi

EVVK menke pois

• Anonyymi
    • Anonyymi

jään jäähylle. muut voivat jatkaa. ehkä palaan muutaman kuukauden päästä....ehkä...

• Anonyymi

niin sulla se koronavirus joka välillä vaivaa. kyllä se aikanaan hellittäää, usko pois

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
      • Anonyymi

No ei sulla kovin rapiat ole naisjutut, kun oikein syljeskelevät.
        Kannattaa mennä Moskovaan. Siellä voi harrastaa teinien kanssa pissaleikkejä kuten idolisi trumppi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      84
      6759
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      32
      3139
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1777
    4. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      845
    5. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      45
      723
    6. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      59
      689
    7. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      27
      647
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      646
    9. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      20
      635
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      25
      605
    Aihe