Naistenpäivän lahjasi tinderistä
Nainen oletko jo hankkinut
12
240
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sais vielä rahaakin siitä eli pääsis vielä tänään ostelemaan jotakin itsellesi
- Anonyymi
Joo…oli aika ihana lahja😌
- Anonyymi
Uskon mutta kumpi oli mieluisampi lahja raha vai patukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon mutta kumpi oli mieluisampi lahja raha vai patukka
En saanut kumpaakaan
- Anonyymi
Lahjoitan 10 euroa, että naisille hankitaan koulutusta ja luodaan oikeita työpaikkoja ja että saadaan ajettua tyhjää riekkuva aloittaja sukupuuttoon.
- Anonyymi
👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
- Anonyymi
Lahjoitan 500 euroa välittömästi.
-mies
- Anonyymi
No mitäpä veikkaat oonko hankkinut?
Ootko ite antanut mulle naistenpäivä lahjan?
Aivan, et ole antanut.....
<3 Tinder ei kiinnosta.
- Anonyymi
Tinder on täynnä pettäjiä ja henkisesti sairaita.
Ehkä ap itse on siellä? - Anonyymi
Juu, tai en sieltä mutta toiselta deittisaitilta :) N33
Ostin litukasta tulppaaneja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647