Ärsyttää keväällä nollasta aloittavat. Olen juossut koko talven ja nyt nämä tulevat ekan lenkin jälkeen pätemään vauhdeillaan. Ilman mitään pk-pohjaa ja vk-harjoittelua juoksevat heti kovempaa.
Kesäjuoksijat ärsyttää
22
215
Vastaukset
- Anonyymi
Vituttaako? Pitäiskö pitää pieni tauko oot ylikunnossa.
- Anonyymi
Aloittelijan tuuria. Muistan nuorempana kun vielä hiihdin talvisin enkä juossut. Eka lenkki oli talven nopein. Sen jälkeen vaan väsytti joka hiihto.
- Anonyymi
Joo suututta tuollaiset aloittelevat somejuoksijat kun vetävä kylmiltään maran kolmeen tuntiin. Itse olen treenannut 4000km vuodessa jo reilut viiden vuoden ajan ja edelleen tavoittelen 4h aloitusta.
- Anonyymi
Juu. Minä kun aloitin nollasta, jaksoin juosta 3km 7.30/km vauhtia. 4h edelleen alittamatta.
- Anonyymi
Mulla menee 4000-5000 vuosi kilometreillä alle kolmen viisikymppisten ikämies sarjoissa. Sinulta puuttuu kehittävät kynnystreenit ohjelmasta tai ravinto, lepo puolella ongelmia jos kehitystä ei synny. Neljä pitäisi olla helppo ihan jokaiselle vaikka lahjakkuutta ei löytyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla menee 4000-5000 vuosi kilometreillä alle kolmen viisikymppisten ikämies sarjoissa. Sinulta puuttuu kehittävät kynnystreenit ohjelmasta tai ravinto, lepo puolella ongelmia jos kehitystä ei synny. Neljä pitäisi olla helppo ihan jokaiselle vaikka lahjakkuutta ei löytyisi.
Joo, olen juossut vuosia, mutta perusasiat eivät ole kunnossa. Luultavasti olen syönyt liian vähän, ja juossut hitaita lenkkejä raskaasti. Tehoja on ollut välillä, mutta ei kunnollista määrää kynnyksellä.
- Anonyymi
Ai että.
Oletkos itkosen koulukuntaa? - Anonyymi
Roinaavatko? Tänä päivänä moni sporttijantteri korvaushoidolla.
- Anonyymi
Väärin juostu. Kyllä pitää juosta vuoden ympäri 80% pk:ta ja 20% vk:ta. Vasta sitten saat osallistua kisoihin.
- Anonyymi
Kun ärsyttää, mene kävelemään.
- Anonyymi
Minnuu ärsyttää kesä hiihtäjät
Menevät rullasuksilla lyreksissä.
Näkyykö heitä talvella laduilla?
Tuskimpa.- Anonyymi
Itkosella villapaijja
- Anonyymi
Kesäjuoksijalla on parempi peruskunto, olet juossut koko talven liika kovaa.
- Anonyymi
Tubessa peter attian videot zone2 fat oxidation treenistä. Pitää tehdä niin hiljaa, että pystyy työskentelemään samalla. Kymmenen tuntia viikossa. Ei hotsita. Miulla ainoa zone2 tulee intervalleista palautuksessa. Tehokasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tubessa peter attian videot zone2 fat oxidation treenistä. Pitää tehdä niin hiljaa, että pystyy työskentelemään samalla. Kymmenen tuntia viikossa. Ei hotsita. Miulla ainoa zone2 tulee intervalleista palautuksessa. Tehokasta.
Juu. Tavisläskille juoksu ei ole zone2:sta.
- Anonyymi
Jos juoksu ärsyttää, niin kokeile pyöräilyä tai jotain muuta. Ikävä harrastaa jotain mikä ärsyttää.
Juoksukunto tosin paranee ihan juoksemalla.- Anonyymi
"Juoksukunto tosin paranee ihan juoksemalla."
Ei kylläkään loputtomiin, jos tekee tasapaksua pk-treeniä vaikka minkälaisia kilometrimääriä. Vauhtiharjoittelu on ehdoton edellytys, jos haluaa pitkillekin matkoille lisää vauhtia. - Anonyymi
Ei juokseminen minua ärsytä. Pidän juoksemisesta. Ärsyttää kesäjuoksijat, jotka eivät ole harjoitelleet ja tulevat heti pätemään vauhdeillaan.
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät että kyseessä on "nollasta" aloittava, mikä on juoksijan tausta tai mikä treeni on juoksijalla kyseessä? Pitää huomoida että alle 2:40 maraton juoksijalle kevyt lenkkivauhti on eri vauhdeissa kun 4 tunnin köpöttelijällä.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa keskittyä omaan tekemiseen eikä kytätä toisten tekemisiä. Ei kuulosta hyvälle että pitää pohtia miten muut harjottelevat ja tekevät jossain on menty pieleen pahasti.
- AnonyymiUUSI
Tunturi Platinumilla pätijät ärsyttää.
Tienposkessa lenkkeily ei vältä heille. - AnonyymiUUSI
Luultavasti nämä lenkkivauhdeilla pätijät ovat potentiaalisia sub 2.10 ukkoja. Eivät jaksa harjoitella, mutta pitää kuitenkin päästä pätemään lahjattomille neljän tunnin janttereille. Jotkut jopa ihmettelevät, miksi kukaan viitsii juosta maratoneja, jos niihin menee neljä tuntia. Itse kun hädin tuskin viitsivät käydä lenkillä, vaikka lahjakkuutta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818