Ärsyttää keväällä nollasta aloittavat. Olen juossut koko talven ja nyt nämä tulevat ekan lenkin jälkeen pätemään vauhdeillaan. Ilman mitään pk-pohjaa ja vk-harjoittelua juoksevat heti kovempaa.
Kesäjuoksijat ärsyttää
27
318
Vastaukset
- Anonyymi
Vituttaako? Pitäiskö pitää pieni tauko oot ylikunnossa.
- Anonyymi
Aloittelijan tuuria. Muistan nuorempana kun vielä hiihdin talvisin enkä juossut. Eka lenkki oli talven nopein. Sen jälkeen vaan väsytti joka hiihto.
- Anonyymi
Joo suututta tuollaiset aloittelevat somejuoksijat kun vetävä kylmiltään maran kolmeen tuntiin. Itse olen treenannut 4000km vuodessa jo reilut viiden vuoden ajan ja edelleen tavoittelen 4h aloitusta.
- Anonyymi
Juu. Minä kun aloitin nollasta, jaksoin juosta 3km 7.30/km vauhtia. 4h edelleen alittamatta.
- Anonyymi
Mulla menee 4000-5000 vuosi kilometreillä alle kolmen viisikymppisten ikämies sarjoissa. Sinulta puuttuu kehittävät kynnystreenit ohjelmasta tai ravinto, lepo puolella ongelmia jos kehitystä ei synny. Neljä pitäisi olla helppo ihan jokaiselle vaikka lahjakkuutta ei löytyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla menee 4000-5000 vuosi kilometreillä alle kolmen viisikymppisten ikämies sarjoissa. Sinulta puuttuu kehittävät kynnystreenit ohjelmasta tai ravinto, lepo puolella ongelmia jos kehitystä ei synny. Neljä pitäisi olla helppo ihan jokaiselle vaikka lahjakkuutta ei löytyisi.
Joo, olen juossut vuosia, mutta perusasiat eivät ole kunnossa. Luultavasti olen syönyt liian vähän, ja juossut hitaita lenkkejä raskaasti. Tehoja on ollut välillä, mutta ei kunnollista määrää kynnyksellä.
- Anonyymi
Ai että.
Oletkos itkosen koulukuntaa? - Anonyymi
Roinaavatko? Tänä päivänä moni sporttijantteri korvaushoidolla.
- Anonyymi
Väärin juostu. Kyllä pitää juosta vuoden ympäri 80% pk:ta ja 20% vk:ta. Vasta sitten saat osallistua kisoihin.
- Anonyymi
Kun ärsyttää, mene kävelemään.
- Anonyymi
Minnuu ärsyttää kesä hiihtäjät
Menevät rullasuksilla lyreksissä.
Näkyykö heitä talvella laduilla?
Tuskimpa.- Anonyymi
Itkosella villapaijja
- Anonyymi
Kesäjuoksijalla on parempi peruskunto, olet juossut koko talven liika kovaa.
- Anonyymi
Tubessa peter attian videot zone2 fat oxidation treenistä. Pitää tehdä niin hiljaa, että pystyy työskentelemään samalla. Kymmenen tuntia viikossa. Ei hotsita. Miulla ainoa zone2 tulee intervalleista palautuksessa. Tehokasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tubessa peter attian videot zone2 fat oxidation treenistä. Pitää tehdä niin hiljaa, että pystyy työskentelemään samalla. Kymmenen tuntia viikossa. Ei hotsita. Miulla ainoa zone2 tulee intervalleista palautuksessa. Tehokasta.
Juu. Tavisläskille juoksu ei ole zone2:sta.
- Anonyymi
Jos juoksu ärsyttää, niin kokeile pyöräilyä tai jotain muuta. Ikävä harrastaa jotain mikä ärsyttää.
Juoksukunto tosin paranee ihan juoksemalla.- Anonyymi
"Juoksukunto tosin paranee ihan juoksemalla."
Ei kylläkään loputtomiin, jos tekee tasapaksua pk-treeniä vaikka minkälaisia kilometrimääriä. Vauhtiharjoittelu on ehdoton edellytys, jos haluaa pitkillekin matkoille lisää vauhtia. - Anonyymi
Ei juokseminen minua ärsytä. Pidän juoksemisesta. Ärsyttää kesäjuoksijat, jotka eivät ole harjoitelleet ja tulevat heti pätemään vauhdeillaan.
- Anonyymi
Mistä tiedät että kyseessä on "nollasta" aloittava, mikä on juoksijan tausta tai mikä treeni on juoksijalla kyseessä? Pitää huomoida että alle 2:40 maraton juoksijalle kevyt lenkkivauhti on eri vauhdeissa kun 4 tunnin köpöttelijällä.
- Anonyymi
Kannattaa keskittyä omaan tekemiseen eikä kytätä toisten tekemisiä. Ei kuulosta hyvälle että pitää pohtia miten muut harjottelevat ja tekevät jossain on menty pieleen pahasti.
- Anonyymi
Tunturi Platinumilla pätijät ärsyttää.
Tienposkessa lenkkeily ei vältä heille. - Anonyymi
Luultavasti nämä lenkkivauhdeilla pätijät ovat potentiaalisia sub 2.10 ukkoja. Eivät jaksa harjoitella, mutta pitää kuitenkin päästä pätemään lahjattomille neljän tunnin janttereille. Jotkut jopa ihmettelevät, miksi kukaan viitsii juosta maratoneja, jos niihin menee neljä tuntia. Itse kun hädin tuskin viitsivät käydä lenkillä, vaikka lahjakkuutta on.
- Anonyymi
Harmittaahan se kun ahnehtivat heti ekalla lenkillä kovaa. Itse olen tehnyt koko talven pk:ta.
- Anonyymi
Joko kesäjuoksijan hymy hyytyi? Kevään ensimmäisellä lenkillä kaikki peliin. Sitten vain väsynyttä hölkkää ja ylikuntoa.
- Anonyymi
Kuule lunta tulee tupaan koko suomessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule lunta tulee tupaan koko suomessa
Eipä tullut. Kesä juoksijat juoksee.
- Anonyymi
No jos vaikka triatleetti on uinut ja hiihtänyt koko talven ja pitänyt huolta aerobisesta kunnostaan, niin onko se nollasta aloittamista? Ainoa pullonkaula on jalkojen iskukestävyys silloin, mutta vauhtia on ekoista lenkeistä alkaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305537
- 1702039
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601631Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301321Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81277Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan641274En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701174- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098