Kesäjuoksijat ärsyttää

Anonyymi-ap

Ärsyttää keväällä nollasta aloittavat. Olen juossut koko talven ja nyt nämä tulevat ekan lenkin jälkeen pätemään vauhdeillaan. Ilman mitään pk-pohjaa ja vk-harjoittelua juoksevat heti kovempaa.

27

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vituttaako? Pitäiskö pitää pieni tauko oot ylikunnossa.

• Anonyymi

Aloittelijan tuuria. Muistan nuorempana kun vielä hiihdin talvisin enkä juossut. Eka lenkki oli talven nopein. Sen jälkeen vaan väsytti joka hiihto.

• Anonyymi

Joo suututta tuollaiset aloittelevat somejuoksijat kun vetävä kylmiltään maran kolmeen tuntiin. Itse olen treenannut 4000km vuodessa jo reilut viiden vuoden ajan ja edelleen tavoittelen 4h aloitusta.

• Anonyymi

Juu. Minä kun aloitin nollasta, jaksoin juosta 3km 7.30/km vauhtia. 4h edelleen alittamatta.

• Anonyymi

Mulla menee 4000-5000 vuosi kilometreillä alle kolmen viisikymppisten ikämies sarjoissa. Sinulta puuttuu kehittävät kynnystreenit ohjelmasta tai ravinto, lepo puolella ongelmia jos kehitystä ei synny. Neljä pitäisi olla helppo ihan jokaiselle vaikka lahjakkuutta ei löytyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla menee 4000-5000 vuosi kilometreillä alle kolmen viisikymppisten ikämies sarjoissa. Sinulta puuttuu kehittävät kynnystreenit ohjelmasta tai ravinto, lepo puolella ongelmia jos kehitystä ei synny. Neljä pitäisi olla helppo ihan jokaiselle vaikka lahjakkuutta ei löytyisi.

Joo, olen juossut vuosia, mutta perusasiat eivät ole kunnossa. Luultavasti olen syönyt liian vähän, ja juossut hitaita lenkkejä raskaasti. Tehoja on ollut välillä, mutta ei kunnollista määrää kynnyksellä.

• Anonyymi

Ai että.
      Oletkos itkosen koulukuntaa?

• Anonyymi

Roinaavatko? Tänä päivänä moni sporttijantteri korvaushoidolla.

• Anonyymi

Väärin juostu. Kyllä pitää juosta vuoden ympäri 80% pk:ta ja 20% vk:ta. Vasta sitten saat osallistua kisoihin.

• Anonyymi

Kun ärsyttää, mene kävelemään.

• Anonyymi

Minnuu ärsyttää kesä hiihtäjät

Menevät rullasuksilla lyreksissä.
      Näkyykö heitä talvella laduilla?
      Tuskimpa.

• Anonyymi

Itkosella villapaijja

• Anonyymi

Kesäjuoksijalla on parempi peruskunto, olet juossut koko talven liika kovaa.

• Anonyymi

Tubessa peter attian videot zone2 fat oxidation treenistä. Pitää tehdä niin hiljaa, että pystyy työskentelemään samalla. Kymmenen tuntia viikossa. Ei hotsita. Miulla ainoa zone2 tulee intervalleista palautuksessa. Tehokasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tubessa peter attian videot zone2 fat oxidation treenistä. Pitää tehdä niin hiljaa, että pystyy työskentelemään samalla. Kymmenen tuntia viikossa. Ei hotsita. Miulla ainoa zone2 tulee intervalleista palautuksessa. Tehokasta.

Juu. Tavisläskille juoksu ei ole zone2:sta.

• Anonyymi

Jos juoksu ärsyttää, niin kokeile pyöräilyä tai jotain muuta. Ikävä harrastaa jotain mikä ärsyttää.

Juoksukunto tosin paranee ihan juoksemalla.

• Anonyymi

"Juoksukunto tosin paranee ihan juoksemalla."

Ei kylläkään loputtomiin, jos tekee tasapaksua pk-treeniä vaikka minkälaisia kilometrimääriä. Vauhtiharjoittelu on ehdoton edellytys, jos haluaa pitkillekin matkoille lisää vauhtia.

• Anonyymi

Ei juokseminen minua ärsytä. Pidän juoksemisesta. Ärsyttää kesäjuoksijat, jotka eivät ole harjoitelleet ja tulevat heti pätemään vauhdeillaan.

• Anonyymi

Mistä tiedät että kyseessä on "nollasta" aloittava, mikä on juoksijan tausta tai mikä treeni on juoksijalla kyseessä? Pitää huomoida että alle 2:40 maraton juoksijalle kevyt lenkkivauhti on eri vauhdeissa kun 4 tunnin köpöttelijällä.

• Anonyymi

Kannattaa keskittyä omaan tekemiseen eikä kytätä toisten tekemisiä. Ei kuulosta hyvälle että pitää pohtia miten muut harjottelevat ja tekevät jossain on menty pieleen pahasti.

• Anonyymi

Tunturi Platinumilla pätijät ärsyttää.
      Tienposkessa lenkkeily ei vältä heille.

• Anonyymi

Luultavasti nämä lenkkivauhdeilla pätijät ovat potentiaalisia sub 2.10 ukkoja. Eivät jaksa harjoitella, mutta pitää kuitenkin päästä pätemään lahjattomille neljän tunnin janttereille. Jotkut jopa ihmettelevät, miksi kukaan viitsii juosta maratoneja, jos niihin menee neljä tuntia. Itse kun hädin tuskin viitsivät käydä lenkillä, vaikka lahjakkuutta on.

• Anonyymi

Harmittaahan se kun ahnehtivat heti ekalla lenkillä kovaa. Itse olen tehnyt koko talven pk:ta.

• Anonyymi

Joko kesäjuoksijan hymy hyytyi? Kevään ensimmäisellä lenkillä kaikki peliin. Sitten vain väsynyttä hölkkää ja ylikuntoa.

• Anonyymi

Kuule lunta tulee tupaan koko suomessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule lunta tulee tupaan koko suomessa

Eipä tullut. Kesä juoksijat juoksee.

• Anonyymi

No jos vaikka triatleetti on uinut ja hiihtänyt koko talven ja pitänyt huolta aerobisesta kunnostaan, niin onko se nollasta aloittamista? Ainoa pullonkaula on jalkojen iskukestävyys silloin, mutta vauhtia on ekoista lenkeistä alkaen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5537
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      170
      2039
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1631
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1344
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      30
      1321
    6. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      8
      1277
    7. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      64
      1274
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1174
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1098
    Aihe