Mulla on monta syytä olla onnellinen. Olen kotiutunut uuteen kämppään loistavasti, eksän kanssa omistamani talo on vihdoin menossa kaupaksi ja ilmakin on kuin morsian.
Laitetaan vielä fiilistelymusiikkia.
What a super feeling - Am I dreaming?
Queen / A winter's tale
https://youtu.be/CjWQZBmJf6M?si=9SI8XfD0sa1aM6As
Mitä hyvää sun sunnuntaissa on?
🤗
Mitä hyvää tässä päivässä on?
14
281
Vastaukset
Sain eilen rakastamaltani miehelta rakastamiani kukkia. Tuossa ne on maljakossa ikkunasta siivilöityvän valon kajossa. Ja mä oon ihan fiiliksissäni niistä.
Pienessä on mun ilon lähteet.- Anonyymi
Sinulla on kyky nähdä iloa pienissä asioissa. Muista, että se on lahja. ❤️
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on kyky nähdä iloa pienissä asioissa. Muista, että se on lahja. ❤️
Se on lahja. Totta.
En olisi selvinnyt elämästäni ilman sitä.
- Anonyymi
Aurinko paistaa ja lumi sulaa, hyvät kelkkailuhanget. Kohta vähän päräyttämään, kun tästä taiteija-aamupalalta selviän :)
-keinovaginamies-- Anonyymi
Kyllä maistuisi. Kunnon kelkkailut ja päälle makkaranpaisto nokipannukahveilla, ehkä vähän tikkupullaa kylkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maistuisi. Kunnon kelkkailut ja päälle makkaranpaisto nokipannukahveilla, ehkä vähän tikkupullaa kylkeen.
Joo, mikäs sen parempaa, nam!
Saan pojan kotiin tänään ja pääsen salille. Siinä on jo enemmän kuin riittävästi syitä hyvälle sunnuntaille. Se, kun lapsi tulee kotiin tuntuu aina siltä kuin sydän täyttyisi uudelleen.
- Anonyymi
Mulla taas lapset lähtivät isälleen, siinäkin on puolensa. Mutta onhan se fakta, että niitä tulee aina ikävä ja viikko on pitkä aika.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas lapset lähtivät isälleen, siinäkin on puolensa. Mutta onhan se fakta, että niitä tulee aina ikävä ja viikko on pitkä aika.
Aika erossa lapsista tuntu aina pitkältä ja voi olla vaikea osata nauttia omasta ajasta, mutta olen pyrkinyt ajattelemaan niin, että kun käytän ajan oman hyvinvointini edistämiseen, jaksan olla parempi äiti sitten kun lapsi on taas kotona. Ja lapsella on oikeus molempiin vanhempiin, joten vaikka itseä välillä vähän sydämestä ottaa, niin on lapsen kannalta oikein, että hänestä huolehditaan ja häntä rakastetaan molempien vanhempien toimesta.
Hieno homma että oot saanu talon myydyksi. Mä oon itekin aatellu pistää kämppää myyntiin. Onhan tätäkin liittoon kestänyt jo 15 vuotta. Siis tän kämpän kanssa. Hyvähän tää on ollut, mutta ei kaikkia tarpeita täyttänyt. Täytyy vaan saada tota tavaramäärä vähemmäksi, ei oikei mikään poenvaraston vuokraaminen kiinnosta. Tuskin niitä sieltä enää menis katteleen, että parempi ettei niitä olis ollenkaan.
Jaa että mikä on tän päivän onnen aihe. No tietenkin ilma on hieno, harvoin sitä näin kaunista maaliskuuta meillä on. Ja miksei pitäis, koska onhan jo meneillään kevätkuukausi.- Anonyymi
No sanopa, kyllä tätä on kesästä asti odotettu. Tsemppiä tavaran tyhjennykseen.
- Anonyymi
Sama hyvä kun muinakin päivinä, mun rakkaat elämässäni. Ja että heidän kanssa ei tarvitse höpöttää mitä he haluaa kuulla, vaan miten oikeasti kokee ja ajattelee. Silti on itsekin rakastettu.
Jasu- Anonyymi
Tuo on äärimmäisen tärkeää, että saa olla oma itsensä ja silti rakastettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on äärimmäisen tärkeää, että saa olla oma itsensä ja silti rakastettu.
Juu, olen huomannut että se on tärkeimpiä asioita ihmissuhteissa, ettei tarvitse esittää ja teeskennellä hyväksyntää saadakseen. Voi olla niin mälsäkin kun on, silloin itselläni ainakin on niin paljon helpompaa, ettei tule oltua edes pahasti mälsä. Mutta jos ei saa olla itsensä, jukra että sitä muuttuu mälsien mälsäksi siitä patoamisesta ja feikkaamisesta.
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918