Tää vaan tavallinen päivä muiden joukossa

Anonyymi-ap

Johan olikin naistenpäivä.
Kerrankin olisi päässyt puolison kanssa ulos kahdestaan kun viikonloppu lapsivapaa ja ehdotin syömässä käymistä ulkona niin ei korviaan lotkauttanut vaan nukksui koko päivän!!!
Tosin perjantaina jo väänteli naamaansa ja suusta kuului Ai niin se .elveti naistenpäivä....joka sitten ilmeisesti kattoi hänen osallistumisensa puolisonsa naiseuden arvostamiseen!!
Jep, haistakoon niin pitkän paskan kun mun pe.seestä tulee ummetuksen jäljiltä!
Mutta jos hänen äitinsä olisi kutsunut viettämään päivää niin olisittepa nähneet sitä touhuamista ja energiaa joka silloin olisi irronnut tämän tahtoa täyttämään....harmi ettei juoksuttanut...olisin saanut oman viikonlopun

4

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ideoita miesten päivän viettoon?
      Kaljan ,urheilun ja maksullisten huorien lisäx?

• Anonyymi

Ai sullakin tollanen ukko. Meillä ero tässä vireillä. Että se loppu nyt.

• Anonyymi

Mistähän naiset löytävätkään tuon tason seuralaisia?

Onko niin että tutustumisen alkuvaiheessa ihastutaan täydelliseen seuralaiseen joka sitten kun ystävyys siirtyy seurusteluasteelle, edetan "suhteesee", hyväksymättömiä piirteitä alkaakin ilmenemään enemmän ja enemmän?

Nyt asutaankin jo saman katon alla. Kiireisimmät ovat jo lisääntyneet (tavalla tai toisella), noita ihania pienia lapsia on hankittu huolellisesti ja harkiten tuon epämiellyttävän miehen/naisen kanssa!

Yhteisen kodin hajoittaminen huomattavasti vaikeutuu, aiheuttaen täysin syyttömille lapsille paljon henkistä kipua!

Tuon kaiken olisi voinut niin helposti vältää käyttämällä Luojan lahjaksi antamaa aivokapasiteettia ja siihen liittyvää järkeä!

Jokaiselle on sopiva kumppani olemassa - miksi valita epäsopivaa?

Miksi ei viitsitä nähdä vaivaa huomata liehuvia varoitulippuja jo alkuvaiheessa?
      Miksi tuuditaututaan ideaan: mä rakastan sitä, on se hyvä silloin kun on hyvällä päällä, kyllä se muuttuu paremmaksi koska minä olen erilainen kuin sen aiemmat kumppanit jne. jne. jne..

• Anonyymi

Piti kirjoittaa " Mistähän naiset/miehet löytävätkään tuon tason seuralaisia?"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe