Tää vaan tavallinen päivä muiden joukossa

Anonyymi-ap

Johan olikin naistenpäivä.
Kerrankin olisi päässyt puolison kanssa ulos kahdestaan kun viikonloppu lapsivapaa ja ehdotin syömässä käymistä ulkona niin ei korviaan lotkauttanut vaan nukksui koko päivän!!!
Tosin perjantaina jo väänteli naamaansa ja suusta kuului Ai niin se .elveti naistenpäivä....joka sitten ilmeisesti kattoi hänen osallistumisensa puolisonsa naiseuden arvostamiseen!!
Jep, haistakoon niin pitkän paskan kun mun pe.seestä tulee ummetuksen jäljiltä!
Mutta jos hänen äitinsä olisi kutsunut viettämään päivää niin olisittepa nähneet sitä touhuamista ja energiaa joka silloin olisi irronnut tämän tahtoa täyttämään....harmi ettei juoksuttanut...olisin saanut oman viikonlopun

4

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ideoita miesten päivän viettoon?
      Kaljan ,urheilun ja maksullisten huorien lisäx?

• Anonyymi

Ai sullakin tollanen ukko. Meillä ero tässä vireillä. Että se loppu nyt.

• Anonyymi

Mistähän naiset löytävätkään tuon tason seuralaisia?

Onko niin että tutustumisen alkuvaiheessa ihastutaan täydelliseen seuralaiseen joka sitten kun ystävyys siirtyy seurusteluasteelle, edetan "suhteesee", hyväksymättömiä piirteitä alkaakin ilmenemään enemmän ja enemmän?

Nyt asutaankin jo saman katon alla. Kiireisimmät ovat jo lisääntyneet (tavalla tai toisella), noita ihania pienia lapsia on hankittu huolellisesti ja harkiten tuon epämiellyttävän miehen/naisen kanssa!

Yhteisen kodin hajoittaminen huomattavasti vaikeutuu, aiheuttaen täysin syyttömille lapsille paljon henkistä kipua!

Tuon kaiken olisi voinut niin helposti vältää käyttämällä Luojan lahjaksi antamaa aivokapasiteettia ja siihen liittyvää järkeä!

Jokaiselle on sopiva kumppani olemassa - miksi valita epäsopivaa?

Miksi ei viitsitä nähdä vaivaa huomata liehuvia varoitulippuja jo alkuvaiheessa?
      Miksi tuuditaututaan ideaan: mä rakastan sitä, on se hyvä silloin kun on hyvällä päällä, kyllä se muuttuu paremmaksi koska minä olen erilainen kuin sen aiemmat kumppanit jne. jne. jne..

• Anonyymi

Piti kirjoittaa " Mistähän naiset/miehet löytävätkään tuon tason seuralaisia?"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4348
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      122
      2802
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2562
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1546
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      117
      1488
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1209
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1154
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      993
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      179
      984
    Aihe