Pienemmät annokoot toimii parhaiten

Anonyymi-ap

Olen huomannut nyt että hieman pienemmät kalorimäärät aterialla n 600 kal toimii paremmin kuin suuret annoskoot ja suuret kalorit.

Kyllä sitä voi välillä syödä suuriakin annoskokoja
Noin 1000-1300 kal jos ruoka kerran maistuu,mutta nämä pienemmät toimii pitemmän päälle paljon paremmin KOSKA silloin
Saa syödä myöhemmin toisen hieman pienemmän aterian.noin 400 kal

600 kal on vielä sellainen että sillä saa syödä ison täyden lautasellisen( ei tarvitse käyttää pieniä lautasia niinkuin täällä joku on ennen aina välillä kirjoittanut)

42

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

600 kcal per ateria on ihan liikaa!

• Anonyymi

Söin itse aikaisemmin noin 1100 mutta kyllä tämä 600 kal toimii ainakin laihdutuksessa paremmin.
        Yritän pitää päivän kalorit nyt 2300

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Paljonko proteesia päivässä?

• Anonyymi

Mikä proteesi-päähänpinttymä sinulla on? MKH kirjoittaa aina proteeneista, ja sekös sinua ärsyttää. Silti luet huolellisesti MKH:n jokaisen viestin suurennuslasin kanssa, vaikka pääsisit vähemmällä harmituksella jos et lukisi koko palstaa.

Nyt sinulta tulee tietysti vastaukseksi taas jotain alatyylistä naista halventavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä proteesi-päähänpinttymä sinulla on? MKH kirjoittaa aina proteeneista, ja sekös sinua ärsyttää. Silti luet huolellisesti MKH:n jokaisen viestin suurennuslasin kanssa, vaikka pääsisit vähemmällä harmituksella jos et lukisi koko palstaa.

Nyt sinulta tulee tietysti vastaukseksi taas jotain alatyylistä naista halventavaa.

Paljonko proteesia sinulla päivässä?Kuka on MKH?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyisin suositellaan käytettäväksi proteesi-sanaa.

https://proteesi-wiki.surge.sh/

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sinua nuo proteesit tuntuvat jatkuvasti kiinnostavan, niin täältä voit hankkia itsellesi ensihätään yhden https://www.kaalimato.com/catalog/King Cock - Tekopenis kiveksillä 8"_p_43264.html

Sen pituus on tosin vain 8 tuumaa.

Niin niin kaikki ymmärtävät tarpeesi mutta mikä on se MKH?

• Anonyymi

Seksuaaliset haluni ovat selvästi lisääntyneet. Kävin juuri höyläämässä naapurin Hilmaa (nimi muutettu).

• Anonyymi

Minä en kirjoittanut tuota vaan joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kirjoittanut tuota vaan joku muu.

Juu se olin minä, ei ollut siis aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu se olin minä, ei ollut siis aloittaja.

Sinä siis ole se aito pilailija, oletko? Siis se, joka ei ole paha vaan hyväntahtoinen. Se yksi on tosi paha ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis ole se aito pilailija, oletko? Siis se, joka ei ole paha vaan hyväntahtoinen. Se yksi on tosi paha ihminen.

Oletko SINÄ hyväntahtoinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, sillä pahalla ihmisellä on tosi lihavan ihmisen sielu, sellaisen piinatun koulukiusatun. Pitää osata olla pahoillaan hänen puolestaan, ja kyllä me olemmekin. Hänen elämänsä olisi voinut olla hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MKH:ta kiusaavat eivät ole hyväntahtoisia ihmisiä vaan jotenkin henkisesti keskenkasvuisia.

Ketonoviisi alias kn ei muuten koskaan katso MKH:ta yläviistosti vaan kommentoi hänelle aina tasa-arvoisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MKH:ta kiusaavat eivät ole hyväntahtoisia ihmisiä vaan jotenkin henkisesti keskenkasvuisia.

Ketonoviisi alias kn ei muuten koskaan katso MKH:ta yläviistosti vaan kommentoi hänelle aina tasa-arvoisesti.

Mikä on MKH? Tiedän SDP, jne, tmv mutta MKH.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee mielee Veijo, jota kiusattiin foorumilla koko ajan. Hän sai aina peräänsä vastenmielisiä hylkiöitä, jotka eivät osanneet edes perustella asiaansa. Sama koskee nimimerkkiä HVP, jota yritetään aina härnätä. Veijon ja HVP:n perskärpäset eivät vain onnistu, sillä he ovat monessa liemessä keitettyjä koviksia. Molemmilla paljon annettavaa.

Missähän Veijo on, ei ole näkynyt kuukausiin. HVP käy aina joskus.

Kanannahkamiestä ei kenelläkään ole ikävä, hän oli todella vastenmielinen kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee mielee Veijo, jota kiusattiin foorumilla koko ajan. Hän sai aina peräänsä vastenmielisiä hylkiöitä, jotka eivät osanneet edes perustella asiaansa. Sama koskee nimimerkkiä HVP, jota yritetään aina härnätä. Veijon ja HVP:n perskärpäset eivät vain onnistu, sillä he ovat monessa liemessä keitettyjä koviksia. Molemmilla paljon annettavaa.

Missähän Veijo on, ei ole näkynyt kuukausiin. HVP käy aina joskus.

Kanannahkamiestä ei kenelläkään ole ikävä, hän oli todella vastenmielinen kaveri.

KNM oli älykäs ja huumorintajuinen mies, mutta vastaanotto minkä hän sai oli täyttää kuraa. Veikkaan että sinä olit osasyyllinen.

• Anonyymi

Ei aina välttämättä toimi.Se toimii ainakin että JOS syö 4500 kaloria,PITÄÄ sitten syödä noin 2000 kaloria ainakin 3 päivää.
      4500 kaloria tulee VÄHINTÄÄN jos syö paljon.
      VAIKKA ei söisi yhtään karkkia 😳😭

• Anonyymi

Karkista juuri saa kaiken tarvittavan proteesin sekä kuidut ja vitamiinit.Parhaissa karkeissa vitamiiniä on lisätty jopa 100ata %.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jos olet ikävystynyt, voisit kirjoittaa tämän palstan sijasta Ikävä- tai Ahdistus-palstalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet ikävystynyt, voisit kirjoittaa tämän palstan sijasta Ikävä- tai Ahdistus-palstalle

Tuo en ollut minä vaan se oli joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun elämäsi olisi voinut olla hyvä, mutta katkeruus on sellaista. SInun olisi pitänyt keskustella jo silloin lapsesa kiusaamisestasi jonkun aikuisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun elämäsi olisi voinut olla hyvä, mutta katkeruus on sellaista. SInun olisi pitänyt keskustella jo silloin lapsesa kiusaamisestasi jonkun aikuisen kanssa.

Voi olla, mutta jatketaan asiasta Murkut-palstalla. Tämä ketju on omistettu pienten annosten laihduttavalle vaikutukselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, mutta jatketaan asiasta Murkut-palstalla. Tämä ketju on omistettu pienten annosten laihduttavalle vaikutukselle.

Minä en kirjoittanut tuota vaan se oli joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kirjoittanut tuota vaan se oli joku muu.

Luulen että sinulla on kiima-aika, koska käyt jättämässä joka puolelle pissamerkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että sinulla on kiima-aika, koska käyt jättämässä joka puolelle pissamerkkejä.

Kiimaisesta naaraasta tulee katkeroitunut, jos koiraat puuttuvat tai eivät osoita mielenkiintoa.

• Anonyymi

"Missähän Veijo on, ei ole näkynyt kuukausiin. HVP käy aina joskus.

Kanannahkamiestä ei kenelläkään ole ikävä, hän oli todella vastenmielinen kaveri."

Veijoa kaivataan kovin, onneksi HVP käy edes välillä.

• Anonyymi

Kaikkien mielipiteitä tulisi kunnioittaa. Palstan taso laski huomattavasti, kun murrosikäiset tytöt ajoivat KNM:n pois.

• Anonyymi

Miksi et itse näytä esimerkkiä?

Kanannahkamies sai arvoisensa vastaanoton eli täyttä kuraa. Jos esittää olevansa fiksu ja huumorintajuinen, pitäisi käyttäytyä sen mukaisesti. Vähän kun tonki syvemmältä, paljastukin vastenmielinen tunkio.

Sitä saa, mitä tilaa. Kyllä kansa tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse näytä esimerkkiä?

Kanannahkamies sai arvoisensa vastaanoton eli täyttä kuraa. Jos esittää olevansa fiksu ja huumorintajuinen, pitäisi käyttäytyä sen mukaisesti. Vähän kun tonki syvemmältä, paljastukin vastenmielinen tunkio.

Sitä saa, mitä tilaa. Kyllä kansa tietää.

Veijo voisi tehdä paluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veijo oli keskustelijana samaa tasoa kanssasi, joten ei ihme että on ikävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Veijo edes nykyään elossa 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Veijo edes nykyään elossa 🤔

Miksi et kysy tekoälyltä?

• Anonyymi

"Paljonko proteesia sinulla päivässä?Kuka on MKH?"

MKH on täällä suuna ja päänä pyörivän lihavasieluisen koulukiusatun keksimä lyhenne Massiivikalorihöpöttäjälle.

• Anonyymi

Kyselin tänään koulussa tytöiltä, ja kyllä meidän kaikkien mielestä käyttäytymisesi on poikkeavaa.

• Anonyymi

Onneksi ei ole mitään pelkoa, että voisit viedä mun poikaystävän. Häh häh hää!

• Anonyymi

Jos yrität viedä mun poikaystävän, niin revin sulta silmät päästä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyselin tänään koulussa tytöiltä, ja kyllä meidän kaikkien mielestä käyttäytymisesi on poikkeavaa.

"Miksi et itse näytä esimerkkiä?"

Luulen entisenä koulukiusattuna olevani parempi kuin muut, oikeudentuntoni on nyt ylimaallinen, luulen. En siis kykene olemaan esimerkkinä muille, koska sieluni on ja pysyy tosi lihavan ihmisen sieluna.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe