Uskaltaisitko soittaa vaimon kuullen anopille ja pyytää tulemaan opettamaan tyttärelleen siivoamista ja ruuanlaittoa kun tämä ei koskaan siivoa eikä laita ruokaa?
Kysymys miehille
19
227
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta.
- Anonyymi
Mieshän on alunperinkin ollut heikko, kun on sellaisen naisen kanssa mennyt naimisiin.
- Anonyymi
Varmistu ensin siitä, että se anoppi itsekään osaa. Itse nimittäin katkeaisin naurusta, jos mies kehottaisi äitiäni tulemaan opettamaan mulle mitään taloustöitä 😆.
- Anonyymi
Eli se on geeneissä eli sellainen tytär kuin äitikin on eli koko suku on mitä on voi voi sentään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli se on geeneissä eli sellainen tytär kuin äitikin on eli koko suku on mitä on voi voi sentään
Ei ole, koska minä osaan ja vieläpä ihan äärettömän hyvin. Minua vain ei vattujakaan kiinnosta. Äidilläni taas on päinvastoin. Hän ei osaa, vaikka ihan haluaisikin. Hänen kokkauksensa nyt vain ovat niin hirveitä, ettei niitä kukaan muu halua syödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, koska minä osaan ja vieläpä ihan äärettömän hyvin. Minua vain ei vattujakaan kiinnosta. Äidilläni taas on päinvastoin. Hän ei osaa, vaikka ihan haluaisikin. Hänen kokkauksensa nyt vain ovat niin hirveitä, ettei niitä kukaan muu halua syödä.
Isäni kuitenkin on ihan älyttömän hyvä kokki, joten vanhempieni luona saa aina hyvää ruokaa. Hän myös pitää siellä paikat siistinä.
- Anonyymi
Oletko itse uusavuton ätmi, jota äitisi on aina passannut? Kuulostat todella looserilta.
- Anonyymi
Ei oilisi kyse uskalluksesta, koska tuollainen puhelu olisi avoin "sodanjulistus" siihen parisuhteeseen. Miksei voisi vain keskustella siivousasioista kumppaninsa kanssa?
- Anonyymi
Ei ole mitään sotaa vaan äiti opastaa ja opettaa tytärtään ja äiti toivoo ettei mies jätä tytärtä
Miksei mieluummin romantiikka. Tekisitte yhdessä ruokaa, sitten söisitte ja lopuksi siivoisitte. Ja lopuksi puutöiden pariin tai hitsaamaan, mikä onkin romantiikan huipentuma. Vanhan ajan kunnon ihmisten meininkiä.
- Anonyymi
Odottaisitko positiivisin odotuksin anopin seuraavaa pitopöytää malliksi vai?
- Anonyymi
Kyllä ja yleensä riittää puhelimen esille otto niin rupeaa luuttu heilumaan samoin imuri se on se viimeinen keino jos mikään muu ei auta
- Anonyymi
Siivoaminen kuuluu miehelle.
- Anonyymi
Vain mies voi olla noin tyly vaimolleen, ettei puhu suoraan ongelmasta vaimolle vaan soittaa anopille. 🤣
Mä en ole mies, mutta mulla voisi silti olla avovaimo, jolle mä kyll puhuisin ihan itselleen aina, kun jokin mieltäni vaivaa meissä, minussa tai hänessä. En anopille.
Jasu- Anonyymi
Aloita vaikka, kuulehan kultaseni... Juteltaisiinko vähän tuosta ruokapolitiikasta, kun mulla olis ajatus siihen liittyen. 😅
Sitten rakentavasti, ei arvostelevasti juttelua.
Jasu - Anonyymi
Eli äiti pistää jasun aisoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kuin väliksellä, äiti pistää aisoihin lapasmiehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä äidin kanssa avoliitossa olisi. Vaan äidin tyttären. 😜
Jasu
- Anonyymi
Eikö noista "Työttömistö" löydy ruuanlaittajia ja siivoojia.
-60 luvulla heillä oli nimikin: KOTIAPULAINEN!
Siitä vain soittaen:Kaupunkin palveluihin.Tai yksityiselle yrityksille.
Anopilta voi sitten hakea: ENNAKKOPERINTÖÄ. Pitää vain muistaa ilmoittaa
saamansa Perunkirjoitajalle.Perijät ovat vain muistamattomia saamisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673