Käytettyjen teslojen arvo alkaa olemaan täysin nolla. Kohta niitä saa varmaan ilmaiseksi jos joku vaan kehtaa niitä ottaa.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tuore-vertailu-teslan-jalleenmyyntiarvo-putoaa-pommin-tavoin-yhdysvalloissa/7873a3c6-0586-4fa9-8e29-ec7e5238f45c
Onneksi vetyautot ovat tulossa 😊
Teslan arvo putoaa pommin tavoin
21
211
Vastaukset
- Anonyymi
"Onneksi vetyautot ovat tulossa"
Mutta niitä ei saada myytyä. Viimeiseen 20 vuoteen ei ole missään maassa vetyautot yleistyneet useista yrityksistä huolimatta, joilloin vetyautokanta on sitkeästi pyöreästi 0,0%. Jotkut ovat jopa niin pettyneitä vetyautoiluun että ovat nostaneet oikeuskanteen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18531011/vetyautojen-ostajat-kokeneet-tulleensa-huijatuksi-ja-nostaneet-oikeuskanteen-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18315455/vetyfanaatikot-valehtelevat-sinulle-ja-houkuttelevat-vetyansaan-- Anonyymi
Ei tuosta vetytrollista kannata välittää.
- Anonyymi
voisko niitä rahdata ukrainaan? osaavat varmaan rakentaa niistä ohjuksia?
- Anonyymi
TASS kirjoittaa...amerikkalaiset ampuivat meitä Tesloilla!
- Anonyymi
Teslan hankkineita hävittää valintansa. Tähän on tultu. Kirkassilmäiset, ajatuksenjuoksultaan terävät Toyota-ihmiset tiesivät ettei teslailu kannata.
- Anonyymi
Toyotan hybridit yhtä paskoja.
- Anonyymi
Teslan ostaminen on kuin kryptovaluuttaan sijoittamista. Kohta rommaa, siksi Teslan ostajat ovatkin ahneita, hyväuskoisia ja tyhmiä
- Anonyymi
Syynä on Muskin vastustus ja sairaat toimit Trumpin hallinnossa.
Meillä tuo mielenosoittaminen on pientä ja unohtuu taas jossain vaiheessa.
Miksi dorkien pitää kaikesta tuollaisista jutuista yrittää tehdä suurempaa ja mahtavampaa mitä onkaan, vai saako kateudelleen hieman lievitystä samalla?
En itse ostaisi Teslaa tässä tilanteessa, mutta en olisi aiemminkaan ostanut. - Anonyymi
Pommihan se onkin.
- Anonyymi
Tesla ja sähköautot yleisesti tiputtavat arvoaan euroopassa vielä usaa enempi. Sähköautojen arvonlasku on jotain niin käsittämätöntä ettei mahdu päähän. Sähköautoilijat jäävät velkakoukkuun.
- Anonyymi
Itselataava hybridi-Toyota pitää hyvin hintansa. Olen havainnut sen, että Toyotan hyvityshinta on pudonnut noin 1000 € vuodessa. Se on käsittämättömän vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselataava hybridi-Toyota pitää hyvin hintansa. Olen havainnut sen, että Toyotan hyvityshinta on pudonnut noin 1000 € vuodessa. Se on käsittämättömän vähän.
Tosi on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä ostin reilu vuosi sitten käytetyn RAV4 lugarin ja sen hinta tippui vuodessa 9000e. Kiitos Toyotan hinnan alennuksien. Ei oikein jäänyt hyvä maku Toyotan arvon pysymisestä. Ei ihan heti tule toista noin paljon arvoaan tiputtavaa autoa kuin Tojotat.
- Anonyymi
Voisin ostaa 2v vanhan Teslan, mutta tarjoan siitä (jos auto on kunnossa) 9500.00 € sen arvoinen se on nyt.
- Anonyymi
Minä en huolisi Teslaa edes ilmaiseksi.
- Anonyymi
Älä huoli, kohta kaikki nazit hakevat teslat kaupoista pilkkahintaan. Teslan perään saa hienosti T kirjaimen perään hakaristin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli, kohta kaikki nazit hakevat teslat kaupoista pilkkahintaan. Teslan perään saa hienosti T kirjaimen perään hakaristin.
Jos sinulle jonkin tuotteen ostaminen on kannan otto niin miksi sinulla on kiinalainen puhelin ja PC?
Entä miksi kotisi tavarosita suurin osa on tehty Aasiassa?
Entä miksi ajat automerkillä mitkä tuki natsien hallintoa (MB, BMW, VW, Audi). Tuo jälkimmäisin (auto union) oli erittäin näkyvä tukija natseille.
Siemens oli myös kovasti mukana natsien kuvioissa. Ei kai sinulla ole mitään Siemensin tekemää?
Ai niin jos sinulla puku nii ei kai Hugo Boss merkkinen. Boss nimittäin vaatetti natsit.
Niinpä, miksi morkaat Teslaa natsimerkiksi vaikka mitään todistettua yhteyttä yhteenkään natsihallintoon ei ole kuten noilla listaamillani merkeillä on. - Anonyymi
Kannattaa ottaa Teslakin ilmaiseksi, kun sen saa kuitenkin myytyä jollekin. Ilmainen raha kelpaa ainakin mulle
- Anonyymi
Kyllä kyllä.
- Anonyymi
Pommihan se onkin.
- Anonyymi
Saksassa ihmetellään miksi joku edes ostaa ylihintaista Teslaa, joka on halvalla kasattu rimpula.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017863Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465621HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043010Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472829- 1812573
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92190- 262019
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121902Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658