Apaattisia kuntavaaliehdokkaita Lappajärvellä

Anonyymi-ap

Pisteet heille (4 henkilöä), ketkä ovat vastanneet esim. Ylen vaalikoneen kysymyksiin. Toivon menestystä aktiivisille ehdokkaille ja erityisesti heille, jotka ovat perustelleet sanallisesti vastauksensa. Muut ehdokkaat haluavat jostain syystä pysyä piilossa, ei mitään elonmerkkejä ehdokkuuteen liittyen...samahan on toki nähty heidän osaltaan jo valtuusto- ja hallitusrooleissa. Miksi äänestää tällaisia henkilöitä eli harkitkaa perusteellisesti, kenelle äänenne annatte.

18

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen -

________ KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS _________

• Anonyymi

Onneksi persuja pääsee valtuustoon hyvin pieni määrä. Suuremmalla joukolla Persut vastustaisivat myös omia ehdotuksiaan.

• Anonyymi

Olet ilmeisesti melkoinen mestari, koska pystyt lonkalta arvioimaan kenenkään sielunmaisemaa. Kateeksi käy kykyjäsi.

• Anonyymi

Ei tarvitse lonkalta arvioida kenenkään sielunmaisemaa. Kunnan sivuilla olevat kokousten pöytäkirjat kertovat karun totuuden.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla kummoinen mestari. Onhan se nyt outoa, jos ehdokas ei osaa perustella vastausvalintojaan . Osaako siis sanoa kokouksissaakaan mielipidettään? Js onko sitä edes?

• Anonyymi

Apaattisuus on ymmärrettävää kun miettii viime aikojen tapahtumia. Eihän siinä voi muuta kuin vaieta, niin suomeksi kuin murteellakin. Jatkakaa samaan tahtiin, ketään ei kiinnosta.

• Anonyymi

Kyllä kepulaisia hävettää tämä valtuustokausi. On rähmitty nevalla ja toimistossa. Onneksi on 76 vuotias nuorukainen pyrkimässä valtuustoon.

• Anonyymi

Silloin miehellä on näkemyksiä...

• Anonyymi

Kepun irvailusi tarkoittaa myös irvailua ehdokkaan iästä. SE on alamittaista.

Sivumennen sanoen Rumppikin on pian 79 vuotias, aloitti justiin uuden nelivuotiskauden ja pompottelee mielin määrin koko maailmaa. Eli se siitä iästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin miehellä on näkemyksiä...

Ja tässä tapauksessa myös osaamista.

• Anonyymi

Oletko itse kepulainen kun tiedät noin tarkkaan heidän tilanteen, vai oletko kenties joku satusetä. Veikkaan jälkinmäistä

• Anonyymi

Tämä 76-vuotias on ainut koko porukasta kellä on aidosti oikeaa osaamista kunnalliselta puolelta. Muut ovat sen varassa mitä hallintojohtaja esittää.

• Anonyymi

Valitettavasti tuotan sinulle pettymyksen. Olen kepulainen ja pysyn kepulaisena.

• Anonyymi

Kannattaa pysyäkin kepulaisena. Persut on täällä ainoastaan vastustaneet kehitystä.
        Koulua ei saa lopettaa, vanhaa koulua ei saa purkaa, uutta koulua ei saa rakentaa jne.
        Jos kaikki olisivat persuja niin meillä olisi vielä kahdeksan kahden oppilaan koulua jäljellä ja veroprosentilla päästäisiin suomen top3:seen.
        Maailma muuttuu ja pitää pysyä mukana täälläkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa pysyäkin kepulaisena. Persut on täällä ainoastaan vastustaneet kehitystä.
        Koulua ei saa lopettaa, vanhaa koulua ei saa purkaa, uutta koulua ei saa rakentaa jne.
        Jos kaikki olisivat persuja niin meillä olisi vielä kahdeksan kahden oppilaan koulua jäljellä ja veroprosentilla päästäisiin suomen top3:seen.

Vaihan aamulla ammutun ketun kolomeen litraan maitoa ja kapalliseen perunoita t:persu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihan aamulla ammutun ketun kolomeen litraan maitoa ja kapalliseen perunoita t:persu

Vaikuttaa siltä,että ajatuksesi on jostain syystä karannut teille tietymättömille. Ystävän neuvo: uskon että sinunkin poliittinen kotisi on keskusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulujen sulkeminen ei ole kehitystä, vaan taantumista.

• Anonyymi

Ehdokkaat lottokoneeseen ja voittajat tekemään kuntaliitosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2784
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2047
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1792
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe