Pisteet heille (4 henkilöä), ketkä ovat vastanneet esim. Ylen vaalikoneen kysymyksiin. Toivon menestystä aktiivisille ehdokkaille ja erityisesti heille, jotka ovat perustelleet sanallisesti vastauksensa. Muut ehdokkaat haluavat jostain syystä pysyä piilossa, ei mitään elonmerkkejä ehdokkuuteen liittyen...samahan on toki nähty heidän osaltaan jo valtuusto- ja hallitusrooleissa. Miksi äänestää tällaisia henkilöitä eli harkitkaa perusteellisesti, kenelle äänenne annatte.
Apaattisia kuntavaaliehdokkaita Lappajärvellä
18
508
Vastaukset
- Anonyymi
- Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen -
________ KYLLÄ - PERUS - ON - PARAS _________- Anonyymi
Onneksi persuja pääsee valtuustoon hyvin pieni määrä. Suuremmalla joukolla Persut vastustaisivat myös omia ehdotuksiaan.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti melkoinen mestari, koska pystyt lonkalta arvioimaan kenenkään sielunmaisemaa. Kateeksi käy kykyjäsi.
- Anonyymi
Ei tarvitse lonkalta arvioida kenenkään sielunmaisemaa. Kunnan sivuilla olevat kokousten pöytäkirjat kertovat karun totuuden.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla kummoinen mestari. Onhan se nyt outoa, jos ehdokas ei osaa perustella vastausvalintojaan . Osaako siis sanoa kokouksissaakaan mielipidettään? Js onko sitä edes?
- Anonyymi
Apaattisuus on ymmärrettävää kun miettii viime aikojen tapahtumia. Eihän siinä voi muuta kuin vaieta, niin suomeksi kuin murteellakin. Jatkakaa samaan tahtiin, ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kyllä kepulaisia hävettää tämä valtuustokausi. On rähmitty nevalla ja toimistossa. Onneksi on 76 vuotias nuorukainen pyrkimässä valtuustoon.
- Anonyymi
Silloin miehellä on näkemyksiä...
- Anonyymi
Kepun irvailusi tarkoittaa myös irvailua ehdokkaan iästä. SE on alamittaista.
Sivumennen sanoen Rumppikin on pian 79 vuotias, aloitti justiin uuden nelivuotiskauden ja pompottelee mielin määrin koko maailmaa. Eli se siitä iästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin miehellä on näkemyksiä...
Ja tässä tapauksessa myös osaamista.
- Anonyymi
Oletko itse kepulainen kun tiedät noin tarkkaan heidän tilanteen, vai oletko kenties joku satusetä. Veikkaan jälkinmäistä
- Anonyymi
Tämä 76-vuotias on ainut koko porukasta kellä on aidosti oikeaa osaamista kunnalliselta puolelta. Muut ovat sen varassa mitä hallintojohtaja esittää.
- Anonyymi
Valitettavasti tuotan sinulle pettymyksen. Olen kepulainen ja pysyn kepulaisena.
- Anonyymi
Kannattaa pysyäkin kepulaisena. Persut on täällä ainoastaan vastustaneet kehitystä.
Koulua ei saa lopettaa, vanhaa koulua ei saa purkaa, uutta koulua ei saa rakentaa jne.
Jos kaikki olisivat persuja niin meillä olisi vielä kahdeksan kahden oppilaan koulua jäljellä ja veroprosentilla päästäisiin suomen top3:seen.
Maailma muuttuu ja pitää pysyä mukana täälläkin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa pysyäkin kepulaisena. Persut on täällä ainoastaan vastustaneet kehitystä.
Koulua ei saa lopettaa, vanhaa koulua ei saa purkaa, uutta koulua ei saa rakentaa jne.
Jos kaikki olisivat persuja niin meillä olisi vielä kahdeksan kahden oppilaan koulua jäljellä ja veroprosentilla päästäisiin suomen top3:seen.
Maailma muuttuu ja pitää pysyä mukana täälläkin!Vaihan aamulla ammutun ketun kolomeen litraan maitoa ja kapalliseen perunoita t:persu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihan aamulla ammutun ketun kolomeen litraan maitoa ja kapalliseen perunoita t:persu
Vaikuttaa siltä,että ajatuksesi on jostain syystä karannut teille tietymättömille. Ystävän neuvo: uskon että sinunkin poliittinen kotisi on keskusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma muuttuu ja pitää pysyä mukana täälläkin!Koulujen sulkeminen ei ole kehitystä, vaan taantumista.
- Anonyymi
Ehdokkaat lottokoneeseen ja voittajat tekemään kuntaliitosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000